• Wie kan er een paar bedenken? Ik heb net een nieuwe familie, maar die begint alweer saai te worden, lol. Hij bestond uit Johnny, Ronnie en Donny Giveme-Yourmoney, Johnny en Ronnie waren 2 homoseksuele criminelen en Donny een waakhond :3 Weet iemand iets leukers? ;x


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Buurtscherm: Boolprop Testingcheatsenabled true
    Familie aanmaken, familienaam: N
    -> Nieuwe kapsels en kleren geactiveerd! [Oermens, geen lichaam, magere Hijn,...]
    Niet vergeten je code DIRECT weer uit te zetten, anders kan je spel crashen.


    Has no one told you she's not breathing?

    Sims doet het niet op mijn computer, dus ik weet niet zeker of het kan, maar wat dacht je van zeven peuters en een alleenstaande ouder? Desnoods verdrink je de overige volwassenen 8D


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Rozzy schreef:
    Sims doet het niet op mijn computer, dus ik weet niet zeker of het kan, maar wat dacht je van zeven peuters en een alleenstaande ouder? Desnoods verdrink je de overige volwassenen 8D

    Nah, gaat niet. En als je dat doet, worden je kinderen egplaatst door de kinderbescherming ;x


    Has no one told you she's not breathing?

    Welke uitbreidingspakketten heb je?

    Je kan altijd een familie maken van je klas en die uiteindelijk uitmoorden/koppelen/irriteren, te zien wat je relatie is met je klas. Hoh, hilarisch, man.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    LaJoie schreef:
    (...)
    Nah, gaat niet. En als je dat doet, worden je kinderen egplaatst door de kinderbescherming ;x

    Balen, zeg. Ik heb alleen Sims één gehad een paar jaar terug, toen crashte de computer en kon het niet meer, dus ik weet niet echt wat de opties zijn xd


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    LaJoie schreef:
    (...)
    Nah, gaat niet. En als je dat doet, worden je kinderen egplaatst door de kinderbescherming ;x

    Je kan de moeder opsluiten met een bed en een frigo, dat ze niet weg kan maar toch overleeft.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Twee lesbische criminelen? :) (grapje)

    En dan te bedenken dat ik probeer om mijn sims niet dood te laten gaan waar ik wel in slaag maar echt gelukkig zijn ze niet.


    Physics is awesome

    LaJoie schreef:
    Buurtscherm: Boolprop Testingcheatsenabled true
    Familie aanmaken, familienaam: N
    -> Nieuwe kapsels en kleren geactiveerd! [Oermens, geen lichaam, magere Hijn,...]
    Niet vergeten je code DIRECT weer uit te zetten, anders kan je spel crashen.

    Ik wou dat ik dit eerder geweten had. Dan ging ik dat nu uitproberen. Helaas doet mijn spel het niet meer.

    Ik had de boolprop code altijd aan. Maar ik gebruikte die ook 10 keer per minuut XD

    Ik had altijd van die dramaverhalen. Een mooie vrouwen en een lelijke nerd die trouwen omdat de man veel geld heeft. De vrouw krijgt een affaire met een knappere man, wordt zwanger. De nerd komt erachter en scheidt van de vrouw, die dan met die andere man trouwt. :]

    Even een abo ^^


    I believe in imagination, because what I can't see is infinitely more important than what I can see.

    LaJoie schreef:
    Buurtscherm: Boolprop Testingcheatsenabled true
    Familie aanmaken, familienaam: N
    -> Nieuwe kapsels en kleren geactiveerd! [Oermens, geen lichaam, magere Hijn,...]
    Niet vergeten je code DIRECT weer uit te zetten, anders kan je spel crashen.

    Crasht je spel van die code? Trololol, eindelijk erachter gekomen waarom m'n spel uit zichzelf uitgaat.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    ~mijn topics, lol. (cat)


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Aria schreef:
    (...)
    Crasht je spel van die code? Trololol, eindelijk erachter gekomen waarom m'n spel uit zichzelf uitgaat.

    Ja (cat)
    Na een tijdje komt er een scherm op met drie dingen waarop je kan klikken en je moet altijd op eentje klikken maar ik ben vergeten welke (cat)


    Has no one told you she's not breathing?

    Aragog schreef:
    ~mijn topics, lol. (cat)


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Een keer spelen zonder geldcodes :3