• er vloog net een vogel mijn kamer in
    en nu, zit hij op het bed van mijn zusje
    dit heb ik nog nooit meegemaakt, dus ik vind het wel grappig

    heeft iemand van jullie dit al een keer gehad?
    of iets in die richting?


    You're amazing the way you are, never give up!

    Vorig jaar Halloween zat er een vleermuis in mijn kamer :Y)

    had ik een keer op mn stage
    ik liep stage op een camping, en toen kwam er een vogel de receptie binnenvliegen, haha

    Ja, wij wonen in een buurt met veel natuur en wij hebben naar de tuin toe van die dubele openslaande deuren dus wij hebben al een aantal keer een vogel in huis gehad.


    Don't dream your life, but live your dream!

    bij ons wel vaker door de kachel (2 keer) en we hebben ook een keertje 2 jonge vogeltjes in de vijver gevonden (mijn moeder is dus bang voor vogels)

    Ik heb wel eens een hele les gekeken naar een vogel die de hele tijd de school inliep en weer uitliep


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    You don't have a sister. :'D
    Nee, ik heb een hor voor mijn raam.


    Your make-up is terrible

    Mijn kat kwam net met een vogeltje in zijn bek het huis binnen.


    26 - 02 - '16

    Basecca schreef:
    (...)

    Iedere seconde sterven mensen, ik zie persoonlijk geen link met vogels. Ik dacht dat het met kraaien zo was.

    Kraaien zijn de vogels van de dood. Maar als er een vogel je huis invliegt sterft er iemand die in dat huis woont, zeggen ze. Dat zijn van die volkswijsheid.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    StJimmy schreef:
    Nee, gelukkig niet. Ze zeggen dat als een vogel je huis invlieg iemand gaat sterven die je kent.

    Ironisch genoeg heb ik het dus wel één keer meegemaakt, en kreeg ik een enorme grijns op mijn gezicht toen ik dit las.
    Mijn opa was al een tijdje overleden, maar we vierden nog wel zijn verjaardag, bij mijn oma. Mijn opa was een hele lieve, aardige schat van een man, zoals mijn moeder, tante, vader en oom hem willen beschrijven, en eigenlijk wisten we gewoon dat hij er ook een beetje 'bij' was, op die verjaardag.
    Mijn oma gaat naar binnen, om de koffie te halen, en opeens vliegt er een roodborstje door de deur naar binnen. Mijn oma staat helemaal perplex, en volgt het diertje de woonkamer in... Zit hij bovenop een fotolijstje, met daarin een foto van opa. Het wachtte even totdat oma het gezien had, en vloog toen weer naar buiten. Hoewel ik het zelf niet heb gezien, weet ik dat het opa was. :3


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    StJimmy schreef:
    (...)
    Kraaien zijn de vogels van de dood. Maar als er een vogel je huis invliegt sterft er iemand die in dat huis woont, zeggen ze. Dat zijn van die volkswijsheid.


    ik dacht dat dat was als het tegen de raam aan vliegt en die vogel dan dood gaat..


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Phaha,
    nee.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Ew, je bent lelijk, misschien dat die vogel daarom naar je zusjes' bed vloog en niet naar die van jou.


    Being Inspired isn't hard

    Ik was pas geleden in een parkeergarage onder de grond, je weet wel.
    en toen kwam er een vogel op me afvliegen. Moet hilarisch zijn geweest, aangezien ik gillend achter een auto wegdook ;d


    Me so good.

    Misacotia schreef:
    Ew, je bent lelijk, misschien dat die vogel daarom naar je zusjes' bed vloog en niet naar die van jou.

    Jij zoekt echt ruzie, he? (';
    en het is zo zielig om iemand lelijk te noemen, al helemaal via het internet.


    Me so good.

    Misacotia schreef:
    Ew, je bent lelijk, misschien dat die vogel daarom naar je zusjes' bed vloog en niet naar die van jou.



    ... Dude, wat heeft hij je misdaan dat je hem zomaar even lelijk ga noemen? Hoe zwak kan je zijn


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you