• er vloog net een vogel mijn kamer in
    en nu, zit hij op het bed van mijn zusje
    dit heb ik nog nooit meegemaakt, dus ik vind het wel grappig

    heeft iemand van jullie dit al een keer gehad?
    of iets in die richting?


    You're amazing the way you are, never give up!

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Hahahaha, waar zie je me voor aan? Fluffy pillows? Ik ben geen meisje hoor. Komop gedraag je volwassen en als je dat niet kunt donder je maar mooi op :W

    Nee, dat kan ik niet nee, maar waarom? Ik heb plezier, dat is toch een goed iets? :"D


    Being Inspired isn't hard

    Misacotia schreef:
    (...)
    Nee, dat kan ik niet nee, maar waarom? Ik heb plezier, dat is toch een goed iets? :"D

    Plezier op andermands kosten, dat is gewoon te laag voor woorden.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Plezier op andermands kosten, dat is gewoon te laag voor woorden.


    heet dat niet sadisme ?


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Midna schreef:
    (...)
    heet dat niet sadisme ?

    Hmmm sadisme gaat nog ietsjes verder, maar het is er wel een lichtere vorm van ja.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Plezier op andermands kosten, dat is gewoon te laag voor woorden.


    Heb je nu ook al afbeeldingen nodig om uit je woorden te komen, ben ik zó frustrerend voor je? :'D


    Being Inspired isn't hard

    Misacotia schreef:
    (...)
    Heb je nu ook al afbeeldingen nodig om uit je woorden te komen, ben ik zó frustrerend voor je? :'D

    Afbeeldigen zijn er alleen ter illustratie voor mijn woorden, omdat ik geen zin heb om ze aan jou te verspillen.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Afbeeldigen zijn er alleen ter illustratie voor mijn woorden, omdat ik geen zin heb om ze aan jou te verspillen.

    Beter bespaar je ze voor je psygoloog, die heeft zijn handen toch al vol aan je.


    Being Inspired isn't hard

    Misacotia schreef:
    (...)
    Beter bespaar je ze voor je psygoloog, die heeft zijn handen toch al vol aan je.


    Ik ben mini psycholoog voor hem ;d -wist jeniet hea mitchje-
    En eh, volgens mij heb jij die eerder nodig dan hij.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Misacotia schreef:
    (...)
    Beter bespaar je ze voor je psygoloog, die heeft zijn handen toch al vol aan je.

    Whahaha psycholoog? Ik? Laat me niet lachen, daar was ik nog nooit en hoef ik niet naar toe. Maar jij, jij zult er vast wel zitten voor je geestelijke problemen.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Whahaha psycholoog? Ik? Laat me niet lachen, daar was ik nog nooit en hoef ik niet naar toe. Maar jij, jij zult er vast wel zitten voor je geestelijke problemen.


    Nee schat, die heb ik niet. Het is gewoon dat jij een ongelofelijke lóser bent, en ik heb niets te doen op mijn zaterdagavond omdat al mijn vrienden naar A'dam zijn, en ik niet mocht.


    Being Inspired isn't hard

    Misacotia schreef:
    (...)

    Nee schat, die heb ik niet. Het is gewoon dat jij een ongelofelijke lóser bent, en ik heb niets te doen op mijn zaterdagavond omdat al mijn vrienden naar A'dam zijn, en ik niet mocht.


    Dan is hij wel een loser die ik mag ;d en vele andere ook..

    Volgens mij ben jij hier de loser ipv hij


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Misacotia schreef:
    (...)

    Nee schat, die heb ik niet. Het is gewoon dat jij een ongelofelijke lóser bent, en ik heb niets te doen op mijn zaterdagavond omdat al mijn vrienden naar A'dam zijn, en ik niet mocht.


    Euhm. beter hou je je bek dicht tegen mijn broer,
    en weet je zeker dat je "vrienden" naar A'dam zijn, of zijn het gewoon mensen die jij ziet als vrienden, terwijl ze je haten, en ze niet eens naar A'dam zijn, maar gewoon van je af willen?


    You're amazing the way you are, never give up!

    Midna schreef:
    (...)

    Dan is hij wel een loser die ik mag ;d en vele andere ook..

    Volgens mij ben jij hier de loser ipv hij


    Dan ben jij waarschijnlijk net zo'n grote nerd als de rest hier. En no way dat ik een loser ben. Ik heb alles wat ik wilde bereiken al bereikt. Een nog zieliger forum vinden, met nog zieligere mensen.


    Being Inspired isn't hard

    angleface schreef:
    (...)

    Euhm. beter hou je je bek dicht tegen mijn broer,
    en weet je zeker dat je "vrienden" naar A'dam zijn, of zijn het gewoon mensen die jij ziet als vrienden, terwijl ze je haten, en ze niet eens naar A'dam zijn, maar gewoon van je af willen?

    Daar weet jij alles van he? :'D


    Being Inspired isn't hard

    Misacotia schreef:
    (...)
    Daar weet jij alles van he? :'D


    waarschijnlijk minder dan jij,
    maar weetje, wat beter is voor onze gezondheid
    jou afwezigheid, je vervuild onze schone Q lucht,
    dus ga maar weer zo snel weg als je gekomen bent


    You're amazing the way you are, never give up!