• er vloog net een vogel mijn kamer in
    en nu, zit hij op het bed van mijn zusje
    dit heb ik nog nooit meegemaakt, dus ik vind het wel grappig

heeft iemand van jullie dit al een keer gehad?
    of iets in die richting?

You're amazing the way you are, never give up!

Midna schreef:
    (...)

... Dude, wat heeft hij je misdaan dat je hem zomaar even lelijk ga noemen? Hoe zwak kan je zijn

Daten met Hale fso.

Being Inspired isn't hard

Misacotia schreef:
    (...)
    Daten met Hale fso.

En daarvoor ga jij hem lelijk noemen omdat hij gedate had met Hale?
    Hale kon ook nee zeggen tegen het daten (:
    Dus eh, hij heeft als nog niks misdaan

Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

Midna schreef:
    (...)

En daarvoor ga jij hem lelijk noemen omdat hij gedate had met Hale?
    Hale kon ook nee zeggen tegen het daten (:
    Dus eh, hij heeft als nog niks misdaan

Dan hebben we het nog niet eens over Hale.. Als ik je vertel wat ik over haar vind, zijn we hier nog wel even mee bezig :3

Misacotia schreef:
    (...)

Dan hebben we het nog niet eens over Hale.. Als ik je vertel wat ik over haar vind, zijn we hier nog wel even mee bezig :3

Nou hou dan maar op (: en wees voortaan even aardig over anderen (:
    Als je mensen lelijk vind hou het dan maar even voor je of vertel het op een vriendelijker manier

Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

Misacotia schreef:
    Ew, je bent lelijk, misschien dat die vogel daarom naar je zusjes' bed vloog en niet naar die van jou.

hoe bedoel je kansloos?

Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

Midna schreef:
    (...)
    Nou hou dan maar op (: en wees voortaan even aardig over anderen (:
    Als je mensen lelijk vind hou het dan maar even voor je of vertel het op een vriendelijker manier

Loool, waarschijnlijk haat jij Hale net zo erg als de andere helft hier op Quizlet, maar dat durf je natuurlijk niet te zeggen.

OT: nooit gehad eigenlijk, wel dat ze tegen het raam aanvlogen of dat onze kat met een vogel kwam aanzetten... ): Ik vind de meeste vogels prachtige beestjes (:

Misacotia schreef:
    Ew, je bent lelijk, misschien dat die vogel daarom naar je zusjes' bed vloog en niet naar die van jou.

Hou jij ff heel snel je bek over mijn broertje? Ik gok dat jijzelf nog onzekerder over jezelf bent dan hem. En dan kom je hier om gewoon even een ander naar beneden te halen. Neem dan ff iemand van je eigen calibier.

I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

Misacotia schreef:
    (...)

Loool, waarschijnlijk haat jij Hale net zo erg als de andere helft hier op Quizlet, maar dat durf je natuurlijk niet te zeggen.

Oooh ik haat haar ook, maar dat is geen reden om mijn broertje zo te behandelen!

I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

Misacotia schreef:
    (...)

Volgens mij weet ik zelf nog altijd beter wat ik over Hale vind dan jij.
    En als ik haar haat, dan durf ik dat wel te zeggen.

DarkSavior schreef:
    (...)
    Hou jij ff heel snel je bek over mijn broertje? Ik gok dat jijzelf nog onzekerder over jezelf bent dan hem. En dan kom je hier om gewoon even een ander naar beneden te halen. Neem dan ff iemand van je eigen calibier.

Zulke intelligente en aantrekkelijke mensen zijn er niet te vinden ^^ Watnou onzeker? Ik weet wat ik wil babe.

Misacotia schreef:
    (...)

Zulke intelligente en aantrekkelijke mensen zijn er niet te vinden ^^ Watnou onzeker? Ik weet wat ik wil babe.

barf.

Misacotia schreef:
    (...)

Whahaha, kijk dan hoe je praat. Zelfverzekerd en met een grote bek, maar ik vraag me af wat daarachter zit. Gescheiden ouders? Een slechte jeugd? Nog meer? En ik ben geen babe, check your facts.

DarkSavior schreef:
    (...)
    Whahaha, kijk dan hoe je praat. Zelfverzekerd en met een grote bek, maar ik vraag me af wat daarachter zit. Gescheiden ouders? Een slechte jeugd? Nog meer? En ik ben geen babe, check your facts.

Nee, nee, nee. Go and kiss your fluffy pillows.

Misacotia schreef:
    (...)
    Nee, nee, nee. Go and kiss your fluffy pillows.

Hahahaha, waar zie je me voor aan? Fluffy pillows? Ik ben geen meisje hoor. Komop gedraag je volwassen en als je dat niet kunt donder je maar mooi op :W