• *O**O**O*
    *O*Topic nummer 33!*O*
    *O**O**O*

    Let op!
    Er zitten 16+ stukken in.
    Meedoen op eigen risico.



    Plot:



    Dit is het jaar van de 49e Hongerspelen.
    Twaalf meisjes en twaalf jongens uit alle districten worden in een arena gegooid.
    Ze moeten vechten tot de dood.
    Verliezen betekent de dood, winnen is eeuwige roem en rijkdom.
    En er is maar één winnaar...

    Het verhaal begint bij iedereen 1 dag voor de boete.
    Alle deelnemers worden gevolgd tot hun eind.


    Arena:
    Het arena heeft een krachtveld om zich heen. Niemand kan eruit.
    Het is een bos dat rijk is aan dieren en planten, ook giftige planten.
    Aan het bos ligt een kiezelstrand. Als je daarop loopt kan iedereen je horen in de nacht. Het water is koud en niet helder. Je kunt het ook niet drinken. Het water is vaak rustig, maar als het hard waait kan het veranderen in een moordenaar. Het weer is vaak bewolkt met een niet al te warme maar vochtige dag. 's Nachts kan het vriezen.

    RPG informatie:
    [*tekst hier*] betekent dat je niet in je rol zit.
    Als je in je rol zit gebruik je de naam wie je speelt en doe hem dan[b.][/b .]

    - Rollentopic
    - Rollenstory
    - RPG Topics



    Rollen:
    Tributen:
    1: James (LWTomlinson) & Aithne (LWTomlinson)
    2: Jack (TheLibrary) & Jill (TheLibrary)
    3: Percy (Maeleena) & Elaine (Leave)
    4: Quill (Haice) & Adylia (Leave)
    5: Cathal (Maeleena) & Alyda (Amycus)
    6: Nero (Amycus) & Skylar (Leave)
    7: Adam (Roux) & Brianna (Brianna)
    8: Samuel (Fae) & Shenley (Amycus)
    9: Saverio (Fayan) & Cassie (Fae)
    10: Lucas (CrispsPink) & Chiara (Amycus)
    11: Tariq (Amycus) & Raechell (RainbowDay)
    12: Felan (Fauvism) & Primrose (CrispsPink)

    Mentoren:
    1: Aiden (LWTomlinson)
    2: Pascal (RainbowDay)
    3: Kayleigh (Leave)
    4: Saph (Maeleena)
    5: -
    6: -
    7: Dulca (Roux)
    8: -
    9: -
    10: -
    11: Amycus (Amycus)
    12: Seamus (CrispsPink)

    Stylisten:
    Fayan (Fayan): district 3 & 12
    Maeleena (Maeleena): district 5 & 7
    Aralys (Fauvism): district 1 & 11
    Evan (TheLibrary): district 2
    Saffier (Fae): district 9
    Arina (CrispsPink): district 8

    Anders:
    Duardo (Amycus)
    Caesar (Fayan)
    Lughnasadh (Fauvism)
    Daiyh (Maeleena)


    Koppels:
    Percy x Elaine
    Nero x Skylar
    James x Aithne
    Saverio x Adylia
    Lucas x Primrose
    Fayan x Saph
    Felan x Amycus
    Daiyh x Chiara
    Cathal x Alyda


    Tributen die gered gaan worden:
    - Felan
    - Savario
    - Cassie
    - Lucas
    - Prim
    - Brianna
    - Adam
    - Cathal
    - James
    - Aithne
    - Jill
    - Skylar
    - Adylia
    - Raechell



    And last but not least:
    Ondanks dat dit al ons zoveelste topic is, kun je altijd nog inspringen (:
    We don't bite, we just playfully nibble. :3


    The Hanging Tree

    Made by Lizz


    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [ meot wel tussendoor wat dingen doen, reageer sloom]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [Ben ik weer!]


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Cassie - District 9
    'Oké, ik heb me bedacht. Je krijgt nog een paar uur,' zeg ik. Er ligt een doffe blik in mijn ogen en mijn stem klinkt rauw, krasserig. Ademen doet pijn en de lucht voelt alsof er te weinig zuurstof in zit. Verdomme. Het was dus echt longontsteking geweest. En ik ga hier niet nog de hele dag zitten, o nee. Het spijt me voor Saph en Fayan, maar die drie dagen werden iets ingekort. In plaats van vannacht, zou het deze middag al gebeuren. De messen lagen klaar.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Fayan - Stylist
    Ik had net een heerlijke droom, toen ik plotseling iets op mijn lippen voelde. Langzaamaan werd ik wakker en keek recht in het mooie gezichtje van Saph, die alweer veel meer kleur op zijn wangen had dan gisteren. Mooi zo.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Saph
    'Lekker geslapen?' vraag ik zachtjes, als hij wakker lijkt te zijn. Ik strijk een hand door zijn verwarde, roze haren. hij ziet er echt enorm schattig uit.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Fayan - Stylist
    Ik knik en wrijf even in mijn ogen, voor ik zo weer weg zak.
    "Volgens mij heb ik nog nooit zo goed geslapen," beken ik. "En jij? Hoe is het met je schouder en been?"


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    [Daar ben ik weer :'D]


    -

    Saph
    'Wat stijf en moeilijk beweegbaar, maar geen pijn meer,' antwoord ik eerlijk, met een glimlach. Dat betekend dat is gewoon meekan naar de reddingactie. Ik geef Fayan nog een kusje op zijn lippen.
    'En ik heb geweldig geslapen, dank je.'


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Brianna
    Ik kwam weer een beetje bij. Ik had honger en overal pijn, maar ik kon hier niet blijven liggen. Langzaam stond ik op. En zette een heel wankel stapje. Daarop volgden er nog een heleboel meer. Ik had geen idee waar ik heen ging, maar ik bleef lopen. Op een gegeven moment, na wat erg lang leek te duren en waarschijnlijk ook zo was, kwam ik bij een meer. Met vlierbesstruiken. Met. Vliebesstruiken. Ik wilde erheen rennen, maar viel op mijn knieen. Grimmig van pijn kroop ik door en bereikte een van de struiken. Gretig stopte ik ze in mijn mond.


    Thou shallt not stir one foot to seek a foe.

    Cassie - District 9
    Zucht. Echt zuchten doet zeer, dus denk ik maar 'zucht' als ik zin heb om te zuchten. Verveeld knabbel ik op een paar vlierbessen. Ik begin me eenzaam te voelen. Maar er is niemand hier waar ik veilig mee kan praten, dus drink ik maar wat water, eet nog een vlierbes. Zucht.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Cassie - District 9
    Plotseling was ze er. Het meisje was veel jonger dan ik - dertien jaar? - en ze zag er uitgehongerd uit. Dat baseerde ik op de gretigheid waarmee ze onmiddellijk op de bessen aanviel. 'Hallo daar.' Mijn mes lag in mijn hand, maar was niet op haar gericht. Nog niet.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    [Reddingsactie? *O*]


    -

    [ als Amycus Saph en Fayan even uit bed schopt.. *O*]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Fayan - Stylist
    Ik zucht zo overdreven mogelijk.
    "Dus ik heb geen reden meer om je hier te houden vanmiddag." grinnik ik. Het zou me toch niet gelukt zijn, Amycus en Duardo hadden hem wel op kom halen en wat kon ik nou tegen Duardo beginnen?
    "Laten we ons dan maar gaan klaarmaken."


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    [Okeee :'D]

    Amycus Calcia
    Aangekleed en al liep ze de trappen op, aangezien ze geen zin had om op de lift te staan wachten. Duardo was ondertussen al naar de landingsplek gegaan, om het plan nog met zijn vader door te nemen.
    Toen ze eindelijk op de goede etage was, gooide ze de deur open zonder te kloppen. En natuurlijk, ze hadden zich niet verroerd.
    'Liggen jullie nog steeds in bed?' vroeg ze geërgerd, en trok de gordijnen open. Het licht viel storend naar binnen.


    -