• Kim Kardashian heeft, slechts 72 dagen na haar huwelijk met Kris Humphries, de scheiding aangevraagd. De hardnekkige geruchten dat de twee totaal niet met elkaar overweg kunnen werden door Ryan Seacrest, de producent van haar realityshow, bevestigd.

    "Ja @kimkardashian vraagt vanmorgen de scheiding aan," zo twitter hij. "Ik heb met haar gesproken.

    De Amerikaanse entertainmentwebsite TMZ meldt dat Kim advocaat Laura Wasser in de arm heeft genomen en dat de datum op de scheidingspapieren 31 oktober 2011 zal zijn.

    Kim vertelde eerder aan People Magazine dat wonen in New York, samen met haar zus Kourtney, haar vriend Scott Disick en baby Mason, 'verre van ideaal' was voor een pasgetrouwd stel. Halloween vierde Kim ook opvallend alleen. Ze liet weten dat haar man niet aanwezig was, omdat ze deze week naar Australië zou vertrekken.

    "Iets waar ik Kris op heb proberen voor te bereiden was het feit dat er van alles over ons geschreven zal worden", zo vertelde ze People. "Ik kon er in het begin echt van wakker liggen, maar nu denk ik er niet eens meer over na."

    Kim en Kris trouwden 20 augustus op een landgoed in Montecito, Californië. Hun huwelijk kostte zo'n 10 miljoen dollar.


    Bron

    Die hebben het ook lang uitgehouden O.o


    To love is to destroy.

    --'
    Achterlijk, aandachtstrekkerig konijn dat het ook is.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    10 Miljoen Dollar?
    En dat voor maar 72 dagen getrouwd te zijn.
    Ik ben het eens met Cumberbatch.


    "In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"

    Lol wtf, bij dat soort korte huwelijke gaat het volgens mij echt om de aandacht xD


    quidquid excusatio prandium pro

    Dat verklaart de trending topic op twitter.
    Nou zoals ze hierboven zeggen, ze trouwde waarschijnlijk voor de aandacht.

    Ik vind die Kim Kardashian gewoon een aandachtshoertje. :W
    Belachelijk om zo'n heisa te maken om een huwelijk wat toch maar heel kort duurt, en dit wisten we van tevoren ook al.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Cumberbatch schreef:
    --'
    Achterlijk, aandachtstrekkerig konijn dat het ook is.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Roux schreef:
    Ik vind die Kim Kardashian gewoon een aandachtshoertje. :W
    Belachelijk om zo'n heisa te maken om een huwelijk wat toch maar heel kort duurt, en dit wisten we van tevoren ook al.


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Roux schreef:
    Ik vind die Kim Kardashian gewoon een aandachtshoertje. :W
    Belachelijk om zo'n heisa te maken om een huwelijk wat toch maar heel kort duurt, en dit wisten we van tevoren ook al.


    I somenly swear i'm up to no good

    Ik las het al op twitter o:
    Zonde van het geld.


    Me so good.

    Hahahaha, loser dat ze is.

    [ bericht aangepast op 1 nov 2011 - 16:37 ]


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    weetje hoeveel mensen ze van dat geld konden helpen. Whatever, happy ever after uhum.


    Don't dream your life, but live your dream!

    Hahaha die falen echt! Hahah hoe triest? Gaan ze trouwen in augustus 2 maanden later was het al beetje onzeker vervolgens eind oktober ja gaan ze scheiden. Die Kardashian hebben gewoon zaagsel in de kop. (cat)
    Ja ik ben geen fan, sorry :X

    Pff die 10 miljoen hadden ze ook aan mij kunnen geven (A) Hahaha had ik er nog iets nuttigs mee gedaan, zoals arme mensen helpen, en de problemen uit de wereld helpen. Ofuhm slechte dictatoren omkopen hihi x) (wat een grote fantasie hé?)

    [ bericht aangepast op 1 nov 2011 - 16:41 ]

    Ik vind Kim echt geweldig, dus degene die zeggen dat ze een loser is, is gewoon vreselijk jaloers. Ze gingen veel te snel trouwen en Kris kon het gewoon haar wereldje niet aan. Alleen maar omdat ze beroemd is, wordt er zoveel aandacht aan besteed, want als het iemand die niet beroemd was, zouden mensen hun geen loser noemen.
    Ik vind het wel echt zonde van het geld, want die bruiloft was echt prachtig.


    To infinity and beyond •

    Hoppa, 10.000.000 dollar zo weggeknalt. Fijn hoor, als je nooit op je centen hoeft te letten en er niet eens iets voor hoeft te doen.


    ars moriendi

    Dashing schreef:
    Ik vind Kim echt geweldig, dus degene die zeggen dat ze een loser is, is gewoon vreselijk jaloers. Ze gingen veel te snel trouwen en Kris kon het gewoon haar wereldje niet aan. Alleen maar omdat ze beroemd is, wordt er zoveel aandacht aan besteed, want als het iemand die niet beroemd was, zouden mensen hun geen loser noemen.
    Ik vind het wel echt zonde van het geld, want die bruiloft was echt prachtig.

    Ehmm ja maar mensen die niet beroemd zijn geven geen tien-miljoendollar bruiloften om er daarna maar gelijk de brui aan te geven.


    ars moriendi