• *O**O**O*
    *O*Topic nummer 33!*O*
    *O**O**O*

    Let op!
    Er zitten 16+ stukken in.
    Meedoen op eigen risico.



    Plot:



    Dit is het jaar van de 49e Hongerspelen.
    Twaalf meisjes en twaalf jongens uit alle districten worden in een arena gegooid.
    Ze moeten vechten tot de dood.
    Verliezen betekent de dood, winnen is eeuwige roem en rijkdom.
    En er is maar één winnaar...

    Het verhaal begint bij iedereen 1 dag voor de boete.
    Alle deelnemers worden gevolgd tot hun eind.


    Arena:
    Het arena heeft een krachtveld om zich heen. Niemand kan eruit.
    Het is een bos dat rijk is aan dieren en planten, ook giftige planten.
    Aan het bos ligt een kiezelstrand. Als je daarop loopt kan iedereen je horen in de nacht. Het water is koud en niet helder. Je kunt het ook niet drinken. Het water is vaak rustig, maar als het hard waait kan het veranderen in een moordenaar. Het weer is vaak bewolkt met een niet al te warme maar vochtige dag. 's Nachts kan het vriezen.

    RPG informatie:
    [*tekst hier*] betekent dat je niet in je rol zit.
    Als je in je rol zit gebruik je de naam wie je speelt en doe hem dan[b.][/b .]

    - Rollentopic
    - Rollenstory
    - RPG Topics



    Rollen:
    Tributen:
    1: James (LWTomlinson) & Aithne (LWTomlinson)
    2: Jack (TheLibrary) & Jill (TheLibrary)
    3: Percy (Maeleena) & Elaine (Leave)
    4: Quill (Haice) & Adylia (Leave)
    5: Cathal (Maeleena) & Alyda (Amycus)
    6: Nero (Amycus) & Skylar (Leave)
    7: Adam (Roux) & Brianna (Brianna)
    8: Samuel (Fae) & Shenley (Amycus)
    9: Saverio (Fayan) & Cassie (Fae)
    10: Lucas (CrispsPink) & Chiara (Amycus)
    11: Tariq (Amycus) & Raechell (RainbowDay)
    12: Felan (Fauvism) & Primrose (CrispsPink)

    Mentoren:
    1: Aiden (LWTomlinson)
    2: Pascal (RainbowDay)
    3: Kayleigh (Leave)
    4: Saph (Maeleena)
    5: -
    6: -
    7: Dulca (Roux)
    8: -
    9: -
    10: -
    11: Amycus (Amycus)
    12: Seamus (CrispsPink)

    Stylisten:
    Fayan (Fayan): district 3 & 12
    Maeleena (Maeleena): district 5 & 7
    Aralys (Fauvism): district 1 & 11
    Evan (TheLibrary): district 2
    Saffier (Fae): district 9
    Arina (CrispsPink): district 8

    Anders:
    Duardo (Amycus)
    Caesar (Fayan)
    Lughnasadh (Fauvism)
    Daiyh (Maeleena)


    Koppels:
    Percy x Elaine
    Nero x Skylar
    James x Aithne
    Saverio x Adylia
    Lucas x Primrose
    Fayan x Saph
    Felan x Amycus
    Daiyh x Chiara
    Cathal x Alyda


    Tributen die gered gaan worden:
    - Felan
    - Savario
    - Cassie
    - Lucas
    - Prim
    - Brianna
    - Adam
    - Cathal
    - James
    - Aithne
    - Jill
    - Skylar
    - Adylia
    - Raechell



    And last but not least:
    Ondanks dat dit al ons zoveelste topic is, kun je altijd nog inspringen (:
    We don't bite, we just playfully nibble. :3


    The Hanging Tree

    Made by Lizz


    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Daiyh
    'Ben je het kwijt dan?' vroeg ik met een half oog op de tv. 'Typisch dat je ook meteen vanalles kwijt raakt.'


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Amycus schreef:
    [Mijn vader wilt mijn laptop voor een paar dagen, tot dinsdag ofseu. Voor een vage presentatie voor z'n baan ofseu.
    Dat is minder, dan moet ik op dat slome dino-ding voor zolang *sigh*]


    [Dino-ding? o.o']


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    [Brianna hangt een beetje doodachtig in een boom, wat heeft die nou te doen?]


    Thou shallt not stir one foot to seek a foe.

    CrispsPink schreef:
    [My baby, the Capitol tooked my baby. Zo die past wat meer bij Daiyh]


    [Dude, I jsut said Daiyh doesn't care for the baby. and he wórks for the Capitol. You ain't making much sense hun.]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Lughnasadh
    "Ze hadden hem afgepakt en gegeven aan zo'n fucking tribuut!" snauwde ze, terwijl ze de appel met kracht doorboorde met het keukenmes, alsof het fruitstuk haar persoonlijk onrecht had aangedaan. "Heb je nou alwéer die vervloekte televisie aan? Zo kun je toch ook niet praten?"


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Chiara Cinxi
    Opeens vroeg ze zich af of Daiyh zich aan de belofte had gehouden, of hij zich in had kunnen houden. Met een zucht liep ze verder, haar zachtgroene ogen gleden peinzend over de bomen.
    Toen ze het van hem had gevraagd, wist ze dat de kans bestond dat hij zich er niet van aantrok als er eenmaal een naakte vrouw voor hem stond.
    'Chiara?' Met een ruk keek ze om, achterdochtig zette ze een stap achteruit toen ze de stem nogmaals hoorde. 'Daiyh?' mompelde ze in zichzelf.


    -

    Fauvism schreef:
    (...)

    [Dino-ding? o.o']

    [Slome computer :W]


    -

    Daiyh
    'Alleen omdat jij je altijd op één ding tegelijk kan focussen, betekend neit dat ik dat niet kan,' antwoord ik. Chiara is niet te zien.
    'En nee, ik heb je mes niet gezien, neem een nieuwe.'


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Amycus schreef:
    (...)
    [Slome computer :W]


    [Awhh. Da's idd kut. )':
    *heeft altíjd een slome computer*]


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Maeleena schreef:
    (...)

    [Dude, I jsut said Daiyh doesn't care for the baby. and he wórks for the Capitol. You ain't making much sense hun.]



    [ My Chiara, the Hunger Games gonna kill Chiara and our baby. I just hate The Capitol]


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Chiara Cinxi
    Voorzichtig zette ze een stap richting het geluid, hoewel ze wist dat ze beter weg kon rennen. Het was Daiyh niet, dat was onmogelijk.
    'Chiara?' Pas toen zag ze de Spotgaai, die haar met een schuin hoofd aankeek. Het vogeltje klapperde even met zijn vleugels, stootte een derde 'Chiara' uit, en vloog toen weg.
    Een rilling trok over haar rug, misselijkheid welde op waarna ze haar armen om haar buik sloeg. Met haar rug leunend tegen een boom liet ze haar blik op de grond rusten. Waarom wist het Capitool alles?


    -

    Lughnasadh
    "Je kijkt alleen maar naar die kwelbuis om je liefje te zien, hmm?" zei ze, een luidruchtige hap nemend van de appel. Ze wierp een blik op het scherm. "Maar nu is die er toevallig niet op, dus hij kan bést uit."


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    CrispsPink schreef:
    (...)


    [ My Chiara, the Hunger Games gonna kill Chiara and our baby. I just hate The Capitol]



    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Maeleena schreef:
    (...)





    [ X'D. I'm so bored]


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Brianna
    Ik had overal pijn. Bomen lagen niet lekker, ik had honger en dorst. Ik besloot me maar gewoon uit te gaan hongeren. Dan hoefden anderen mij niet te vermoorden en ik hen niet. Maar drinken kon toch zeker geen kwaad? Mijn ademhaling deed pijn en ik ging stram wat meer rechtop zitten. Waar waren Primrose, Reachell en Lucas nou? Het was ook nooit een goed idee geweest om in een bondgenootschap te gaan, ik was altijd al een eenling geweest. Ik zocht onderin mijn slaapzak naar mijn waterflesje, waar ik nog niks van had gedronken. Ik keek naar beneden langs mijn lichaam. Ik was nooit dik geweest maar nu was ik echt broodmager. Ik probeerde met mijn slappe vingers het flesje open te draaien en deed er echt idioot lang over. Na ongeveer tien minuten was het me eindelijk gelukt. Ik liet het water, dat warm was van het tussen mijn voeten in een slaapzak hangen in mijn mond lopen. De helft stroomde over mijn gebarsten lippen weer naar buiten. Na een maar kleine slokjes borg ik het weer weg. Zo werd mijn dood misschien iets minder pijnlijk.


    Thou shallt not stir one foot to seek a foe.