• *O**O**O*
    *O*Topic nummer 33!*O*
    *O**O**O*

    Let op!
    Er zitten 16+ stukken in.
    Meedoen op eigen risico.



    Plot:



    Dit is het jaar van de 49e Hongerspelen.
    Twaalf meisjes en twaalf jongens uit alle districten worden in een arena gegooid.
    Ze moeten vechten tot de dood.
    Verliezen betekent de dood, winnen is eeuwige roem en rijkdom.
    En er is maar één winnaar...

    Het verhaal begint bij iedereen 1 dag voor de boete.
    Alle deelnemers worden gevolgd tot hun eind.


    Arena:
    Het arena heeft een krachtveld om zich heen. Niemand kan eruit.
    Het is een bos dat rijk is aan dieren en planten, ook giftige planten.
    Aan het bos ligt een kiezelstrand. Als je daarop loopt kan iedereen je horen in de nacht. Het water is koud en niet helder. Je kunt het ook niet drinken. Het water is vaak rustig, maar als het hard waait kan het veranderen in een moordenaar. Het weer is vaak bewolkt met een niet al te warme maar vochtige dag. 's Nachts kan het vriezen.

    RPG informatie:
    [*tekst hier*] betekent dat je niet in je rol zit.
    Als je in je rol zit gebruik je de naam wie je speelt en doe hem dan[b.][/b .]

    - Rollentopic
    - Rollenstory
    - RPG Topics



    Rollen:
    Tributen:
    1: James (LWTomlinson) & Aithne (LWTomlinson)
    2: Jack (TheLibrary) & Jill (TheLibrary)
    3: Percy (Maeleena) & Elaine (Leave)
    4: Quill (Haice) & Adylia (Leave)
    5: Cathal (Maeleena) & Alyda (Amycus)
    6: Nero (Amycus) & Skylar (Leave)
    7: Adam (Roux) & Brianna (Brianna)
    8: Samuel (Fae) & Shenley (Amycus)
    9: Saverio (Fayan) & Cassie (Fae)
    10: Lucas (CrispsPink) & Chiara (Amycus)
    11: Tariq (Amycus) & Raechell (RainbowDay)
    12: Felan (Fauvism) & Primrose (CrispsPink)

    Mentoren:
    1: Aiden (LWTomlinson)
    2: Pascal (RainbowDay)
    3: Kayleigh (Leave)
    4: Saph (Maeleena)
    5: -
    6: -
    7: Dulca (Roux)
    8: -
    9: -
    10: -
    11: Amycus (Amycus)
    12: Seamus (CrispsPink)

    Stylisten:
    Fayan (Fayan): district 3 & 12
    Maeleena (Maeleena): district 5 & 7
    Aralys (Fauvism): district 1 & 11
    Evan (TheLibrary): district 2
    Saffier (Fae): district 9
    Arina (CrispsPink): district 8

    Anders:
    Duardo (Amycus)
    Caesar (Fayan)
    Lughnasadh (Fauvism)
    Daiyh (Maeleena)


    Koppels:
    Percy x Elaine
    Nero x Skylar
    James x Aithne
    Saverio x Adylia
    Lucas x Primrose
    Fayan x Saph
    Felan x Amycus
    Daiyh x Chiara
    Cathal x Alyda


    Tributen die gered gaan worden:
    - Felan
    - Savario
    - Cassie
    - Lucas
    - Prim
    - Brianna
    - Adam
    - Cathal
    - James
    - Aithne
    - Jill
    - Skylar
    - Adylia
    - Raechell



    And last but not least:
    Ondanks dat dit al ons zoveelste topic is, kun je altijd nog inspringen (:
    We don't bite, we just playfully nibble. :3


    The Hanging Tree

    Made by Lizz


    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Daiyh
    Het was alsof het Capitool haar gehoord had, want Chiara verscheen op dat moment op het beeldscherm. Ze achetrvolgde iets, we konden niet zien wat. Haar naam schalde door het gebied. Spotgaai.
    'Hou je mond,' snauw ik haar toe. 'Dus heb je mijn insructies van eerder begrepen?' Mijn ogen verlieten het scherm niet.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Chiara Cinxi
    Haar vingers wreven even over haar buik, waarna ze haar blik weer opsloeg. Ze had een hekel aan degene die in haar groeide, degene die haar misselijk maakte, binnenkort dik en hulpeloos, die Daiyh op hetzelfde moment waarschijnlijk woedend maakte. Degene waardoor ze - als ze eruit zou komen - misschien inmense pijn moest ondergaan om het er maar uit te krijgen.
    Maar aan de andere kant: hoe kan je geen band voelen met iets dat in je buik groeit? Hij of zij was altijd bij haar, zo dicht als nooit iemand bij haar was geweest.
    Gefrustreerd - verscheurd - beet ze op haar onderlip, en wreef met haar vingertoppen over haar ogen.

    [ bericht aangepast op 29 okt 2011 - 12:22 ]


    -

    Lughnasadh
    "Sir, yes, sir!" snauwde ze, maakte een vaag saluut-gebaar en hapte weer in de appel, kijkend naar het scherm. "'t Lijkt wel alsof ze zwanger is," merkte ze op.


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Chiara Cinxi
    Na een paar seconden ging ze weer rechtop staan, en streek haar lange, donkere lokken naar achteren. Van het bloed dat eerder op haar lichaam verspreid was, was weinig te zien. Ze was een regenplas tegen gekomen, en met dat water had ze het bloed weg gewassen.
    Haar waterfles zat toen nog halfvol, dus had ze het niet nodig gevonden om het vieze water ook nog eens te gaan drinken. Jammer genoeg dacht ze er nu anders over.


    -

    Daiyh
    Ik had op dit punt gewoon zin om het krachtveld uit te zetten en uit het raam te donderen. Irritant mens.
    ik hield mijn gezicht vlak, leeg van emoties en keek tv.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Lughnasadh
    "Niets zeggen, dat is een ja, toch?"

    [Yay, mensen kunnen nu mijn template gebruiken. o3o']


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    [ EINDELIJK *gaat template instellen want ik wil heel graag die van remains*
    Die van jou is ook erg mooi,maar ik hou niet zo van oudroze]

    daiyh
    'wat gaat jóu dat in godsnaam aan?'


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [@Val
    Had je mee gedaan aan die tempplate-wedstrijd? :'P]

    [ bericht aangepast op 29 okt 2011 - 12:33 ]


    -

    Brianna
    Ik kreunde, ik kon hier niet zo blijven liggen, de tak begon veel te hard aan te voelen tussen mijn schouderbladen en al mijn gewrichten deden pijn. Ik móést deze boom uit. Ik begon te trekken en te sjorren aan de takken die ik om me heen had gebonden. Alleen... Er groeiden er steeds meer! Capitooltruc! schreeuwde het in mijn hoofd. "HELP!!" Gilde ik. Ik wilde nog niet dood, ik had me vergist. Ik gilde nog eens, in de hoop dat iemand me zou horen. Zelfs al zouden ze me eigenlijk moeten vermoorden.


    Thou shallt not stir one foot to seek a foe.

    [@Amycus: yesh (':]

    Lughnasadh
    "Alles. Ik mag het toch wel weten als mijn "collega" - ze kuchte luid - "vader wordt? Hoe gaat de kleine heten, trouwens?"


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Chiara Cinxi
    Met een ruk keek ze om toen ze iemand hoorde schreeuwen, meteen schoot haar hand onwillekeurig naar haar rugzak. Maar ze had haar werpmessen niet nodig, er was niks te zien. Bedenkelijk bleef ze staan, haar blik gericht op waar het geluid vandaan kwam.


    -

    Daiyh
    'Wie zegt dat ze de arena uit komt/' sis ik kwaad. Niet dat dat het doel van mijn hele plan is, maar dat hoeft zij neit te weten.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [Ik dacht dat je de template van Remains wilde, maar nu heb je die van mij. x)]

    Lughnasadh
    "Oh? Dus je zou het niet eens erg vinden als ze zou sterven?"


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Brianna
    DE takken trokken strakker om mijn middel en verspreidden zich over mijn lichaam. Ik raakte compleet in paniek. Ik schreeuwde en gilde en spartelde. Het haalde niets uit. Ik wist zeker dat ik nu werd uitgezonden...


    Thou shallt not stir one foot to seek a foe.

    Chiara Cinxi
    De boom was niet ver weg, en het meisje erin ook niet zo hoog. Hoe oud zou ze zijn? Twaalf, misschien dertien?
    Haar hand gleed de rugzak in, haar vingers krulden zich rond een mes waarna ze de rugzak op de grond liet vallen.

    [ bericht aangepast op 29 okt 2011 - 12:37 ]


    -