• Ik wist niet echt bij welk onderdeel van het Forum dit hoorde, maar; Wat vinden jullie van zwart-wit foto's? IK vind ze meestal mooier dan de originele foto's ;']


    Vainglorious

    Dat ligt eraan wat voor foto het is. De ene keer vind ik een kleurenfoto veel mooier, de andere keer juist zwart-wit.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Wel mooi,maar lang niet alle


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Hangt er vanaf ;D Bij sommige foto's zijn de kleuren het mooist en dan zou het zonde zijn om hem in zwart-wit te zetten.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Ik ook.
    Zeker als het zwart-wit is met dan nog één detail in kleur ofzo (:


    You’re falling into history.

    Highway schreef:
    Dat ligt eraan wat voor foto het is. De ene keer vind ik een kleurenfoto veel mooier, de andere keer juist zwart-wit.

    Highway schreef:
    Dat ligt eraan wat voor foto het is. De ene keer vind ik een kleurenfoto veel mooier, de andere keer juist zwart-wit.


    Only losers can act the way you do

    Highway schreef:
    Dat ligt eraan wat voor foto het is. De ene keer vind ik een kleurenfoto veel mooier, de andere keer juist zwart-wit.


    You are free. Free to dream, to love, to laugh and find peace. Free to be you and happy.

    Highway schreef:
    Dat ligt eraan wat voor foto het is. De ene keer vind ik een kleurenfoto veel mooier, de andere keer juist zwart-wit.


    Never run out of reasons to smile...

    I love it
    maar het moet wel bij de foto passen, zoals gezegd
    zwart-wit is niet zomaar zawrt-wit, het uit een gevoel

    meestal vindik zwart-wit mooier dan kleurfoto's
    n-n


    stay if I ever could, and pick up your pieces babe.

    Highway schreef:
    Dat ligt eraan wat voor foto het is. De ene keer vind ik een kleurenfoto veel mooier, de andere keer juist zwart-wit.

    dit dus :')

    Highway schreef:
    Dat ligt eraan wat voor foto het is. De ene keer vind ik een kleurenfoto veel mooier, de andere keer juist zwart-wit.

    Indeed, soms kunnen kleuren heel mooi tot zijn recht komen op zomerse foto's bijvoorbeeld. Maar op een foto waar je een beetje een rock and roll effect wilt hebben zou ik voor zwart-wit gaan.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    CandyKiss schreef:
    Ik ook.
    Zeker als het zwart-wit is met dan nog één detail in kleur ofzo (:


    Maybe It's not my weekend, but its gonna be my year.

    Springbreak schreef:
    (...)
    Indeed, soms kunnen kleuren heel mooi tot zijn recht komen op zomerse foto's bijvoorbeeld. Maar op een foto waar je een beetje een rock and roll effect wilt hebben zou ik voor zwart-wit gaan.

    ik vind het heel mooi, als één ding maar in kleur is. Zoals het beroemde IKEA schilderij met de gele taxi's, die krijg ik binnenkort!


    It's time to be happy again.