• *O**O**O*
    *O*Topic nummer 33!*O*
    *O**O**O*

    Let op!
    Er zitten 16+ stukken in.
    Meedoen op eigen risico.



    Plot:



    Dit is het jaar van de 49e Hongerspelen.
    Twaalf meisjes en twaalf jongens uit alle districten worden in een arena gegooid.
    Ze moeten vechten tot de dood.
    Verliezen betekent de dood, winnen is eeuwige roem en rijkdom.
    En er is maar één winnaar...

    Het verhaal begint bij iedereen 1 dag voor de boete.
    Alle deelnemers worden gevolgd tot hun eind.


    Arena:
    Het arena heeft een krachtveld om zich heen. Niemand kan eruit.
    Het is een bos dat rijk is aan dieren en planten, ook giftige planten.
    Aan het bos ligt een kiezelstrand. Als je daarop loopt kan iedereen je horen in de nacht. Het water is koud en niet helder. Je kunt het ook niet drinken. Het water is vaak rustig, maar als het hard waait kan het veranderen in een moordenaar. Het weer is vaak bewolkt met een niet al te warme maar vochtige dag. 's Nachts kan het vriezen.

    RPG informatie:
    [*tekst hier*] betekent dat je niet in je rol zit.
    Als je in je rol zit gebruik je de naam wie je speelt en doe hem dan[b.][/b .]

    - Rollentopic
    - Rollenstory
    - RPG Topics



    Rollen:
    Tributen:
    1: James (LWTomlinson) & Aithne (LWTomlinson)
    2: Jack (TheLibrary) & Jill (TheLibrary)
    3: Percy (Maeleena) & Elaine (Leave)
    4: Quill (Haice) & Adylia (Leave)
    5: Cathal (Maeleena) & Alyda (Amycus)
    6: Nero (Amycus) & Skylar (Leave)
    7: Adam (Roux) & Brianna (Brianna)
    8: Samuel (Fae) & Shenley (Amycus)
    9: Saverio (Fayan) & Cassie (Fae)
    10: Lucas (CrispsPink) & Chiara (Amycus)
    11: Tariq (Amycus) & Raechell (RainbowDay)
    12: Felan (Fauvism) & Primrose (CrispsPink)

    Mentoren:
    1: Aiden (LWTomlinson)
    2: Pascal (RainbowDay)
    3: Kayleigh (Leave)
    4: Saph (Maeleena)
    5: -
    6: -
    7: Dulca (Roux)
    8: -
    9: -
    10: -
    11: Amycus (Amycus)
    12: Seamus (CrispsPink)

    Stylisten:
    Fayan (Fayan): district 3 & 12
    Maeleena (Maeleena): district 5 & 7
    Aralys (Fauvism): district 1 & 11
    Evan (TheLibrary): district 2
    Saffier (Fae): district 9
    Arina (CrispsPink): district 8

    Anders:
    Duardo (Amycus)
    Caesar (Fayan)
    Lughnasadh (Fauvism)
    Daiyh (Maeleena)


    Koppels:
    Percy x Elaine
    Nero x Skylar
    James x Aithne
    Saverio x Adylia
    Lucas x Primrose
    Fayan x Saph
    Felan x Amycus
    Daiyh x Chiara
    Cathal x Alyda


    Tributen die gered gaan worden:
    - Felan
    - Savario
    - Cassie
    - Lucas
    - Prim
    - Brianna
    - Adam
    - Cathal
    - James
    - Aithne
    - Jill
    - Skylar
    - Adylia
    - Raechell



    And last but not least:
    Ondanks dat dit al ons zoveelste topic is, kun je altijd nog inspringen (:
    We don't bite, we just playfully nibble. :3


    The Hanging Tree

    Made by Lizz


    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Amycus Calcia
    Ze duwde de headseats in hun handen. 'Doe dat op, dan hoeven we niet te zoeken naar tributen die al gevonden zijn.'
    Ondanks dat hun de lijst grotendeels samen hadden gesteld, gaven ze hen er toch één. 'Duardo wilt iedereen het liefst verspreid hebben, maar ik heb ervoor gezorgd dat jullie in die hovercraft kunnen,' zei ze, wijzend op één waarvan de bestuurder nerveus tegen het voertuig stond te tikken.


    -

    Saph
    ik knik, doe de ehadset op en sleep Fayan naar de hovercraft. hoe sneller we bijd e arena zijn, hoe sneller eht allemaal voorbij is. Ik tril gewoon de de zenuwen


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Reachell
    ik liep door de grotten heen. Ik was hier nog niet geweest, maar water was hier wel te vinden.Ik vulde mijn flessen en nam een slokje van mijn bessen sap.Daarna liep ik weer terug naar de bomen. Waar ik veilig in de toppen kon zitten.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Chiara Cinxi
    Automatisch ging haar hand naar haar buik, maar aangezien dat wel erg opvallend was liet ze hem meteen weer zakken. 'Ik word snel misselijk,' mompelde ze, en nam nog een grote slok van de veldfles.
    Langzaam liet ze het mes in de rugzak glijden, maar hield die over haar schouder.


    -

    Amycus Calcia
    'We gaan!' riep ze nog, waarna ze de headset opdeed en in één van de hovercrafts klom. Degenen die nog buiten hadden gestaan, volgden haar voorbeeld en de bestuurderd startten de motoren.
    Toen ze opstegen, hield ze de deur halfopen. Haar ogen gleden over de grond beneden hen, alsof iemand hen opeens zou kunnen opmerken. Dat kon echter niet, bedacht ze zich met een tevreden glimlach.


    -

    Brianna
    'Oh,' Zeg ik, niet zo heel erg overtuigd. 'Ga je alweer? Hoeft niet hoor, van mij niet tenminste.'


    Thou shallt not stir one foot to seek a foe.

    Cassie - District 9
    Ik knik begrijpend. 'Nou, vlierbessen werken genezend. Die gooi ik altijd door drankjes heen,' zeg ik. 'Als je je goed genoeg voelt om iets te eten, tenminste.'


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Daiyh
    Eindelijk waren we odnerweg. Ik stond strak van de zenuwen, hopend dat Lughnasadh al naar isntructies had onthouden.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [Ik neem aan dat Daiyh er al in zat, anders heb ik hem achtergelaten (cat)]

    [Never mind :W]

    [ bericht aangepast op 29 okt 2011 - 14:09 ]


    -

    Fayan - Stylist
    De hovercrafts stegen op en ik was ontzettend nerveus, want de kans dat het misging was nog altijd behoorlijk groot in mijn ogen.
    Ik liet Saph's hand geen moment los, maar was even niet meer in staat te praten.

    [ bericht aangepast op 29 okt 2011 - 14:11 ]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Chiara Cinxi
    Misschien kwam het omdat ze niet gewend was dat iemand voor haar zorgde, of bezorgd om haar was, maar ergens wilde ze heel erg graag weglopen. 'Nee, ik red het wel.'
    Daarna vulde ze de helft van de veldfles weer, die ze had opgedronken. De dop draaide ze erop, waarna ze vanuit haar ooghoeken naar de twee keek.


    -

    [ i was already working on it :'D]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Brianna
    Ik keek vragen naar Cassie, moesten we haar echt gewoon aan haar lot overlaten?


    Thou shallt not stir one foot to seek a foe.

    Cassie - District 9
    Ik begin weer onbeheersbaar te hoesten. Het voelt alsof mijn longen aan kleine reepjes worden gesneden en de pijn is bijna onhoudbaar. Ik krimp ineen van de pijn en mijn gezicht vertrekt.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Saph
    ik tikte met mijn voet tegen de grond, bewoog mijn vrije hand enrveus ehen en weer. ik kon niet stil zitten, ik was te nerveus. ik was blij dat ik een mes had mee genomen. De arena was alles behalve veilig.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.