• *O**O**O*
    *O*Topic nummer 33!*O*
    *O**O**O*

    Let op!
    Er zitten 16+ stukken in.
    Meedoen op eigen risico.



    Plot:



    Dit is het jaar van de 49e Hongerspelen.
    Twaalf meisjes en twaalf jongens uit alle districten worden in een arena gegooid.
    Ze moeten vechten tot de dood.
    Verliezen betekent de dood, winnen is eeuwige roem en rijkdom.
    En er is maar één winnaar...

    Het verhaal begint bij iedereen 1 dag voor de boete.
    Alle deelnemers worden gevolgd tot hun eind.


    Arena:
    Het arena heeft een krachtveld om zich heen. Niemand kan eruit.
    Het is een bos dat rijk is aan dieren en planten, ook giftige planten.
    Aan het bos ligt een kiezelstrand. Als je daarop loopt kan iedereen je horen in de nacht. Het water is koud en niet helder. Je kunt het ook niet drinken. Het water is vaak rustig, maar als het hard waait kan het veranderen in een moordenaar. Het weer is vaak bewolkt met een niet al te warme maar vochtige dag. 's Nachts kan het vriezen.

    RPG informatie:
    [*tekst hier*] betekent dat je niet in je rol zit.
    Als je in je rol zit gebruik je de naam wie je speelt en doe hem dan[b.][/b .]

    - Rollentopic
    - Rollenstory
    - RPG Topics



    Rollen:
    Tributen:
    1: James (LWTomlinson) & Aithne (LWTomlinson)
    2: Jack (TheLibrary) & Jill (TheLibrary)
    3: Percy (Maeleena) & Elaine (Leave)
    4: Quill (Haice) & Adylia (Leave)
    5: Cathal (Maeleena) & Alyda (Amycus)
    6: Nero (Amycus) & Skylar (Leave)
    7: Adam (Roux) & Brianna (Brianna)
    8: Samuel (Fae) & Shenley (Amycus)
    9: Saverio (Fayan) & Cassie (Fae)
    10: Lucas (CrispsPink) & Chiara (Amycus)
    11: Tariq (Amycus) & Raechell (RainbowDay)
    12: Felan (Fauvism) & Primrose (CrispsPink)

    Mentoren:
    1: Aiden (LWTomlinson)
    2: Pascal (RainbowDay)
    3: Kayleigh (Leave)
    4: Saph (Maeleena)
    5: -
    6: -
    7: Dulca (Roux)
    8: -
    9: -
    10: -
    11: Amycus (Amycus)
    12: Seamus (CrispsPink)

    Stylisten:
    Fayan (Fayan): district 3 & 12
    Maeleena (Maeleena): district 5 & 7
    Aralys (Fauvism): district 1 & 11
    Evan (TheLibrary): district 2
    Saffier (Fae): district 9
    Arina (CrispsPink): district 8

    Anders:
    Duardo (Amycus)
    Caesar (Fayan)
    Lughnasadh (Fauvism)
    Daiyh (Maeleena)


    Koppels:
    Percy x Elaine
    Nero x Skylar
    James x Aithne
    Saverio x Adylia
    Lucas x Primrose
    Fayan x Saph
    Felan x Amycus
    Daiyh x Chiara
    Cathal x Alyda


    Tributen die gered gaan worden:
    - Felan
    - Savario
    - Cassie
    - Lucas
    - Prim
    - Brianna
    - Adam
    - Cathal
    - James
    - Aithne
    - Jill
    - Skylar
    - Adylia
    - Raechell



    And last but not least:
    Ondanks dat dit al ons zoveelste topic is, kun je altijd nog inspringen (:
    We don't bite, we just playfully nibble. :3


    The Hanging Tree

    Made by Lizz


    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [ Widle ik ook, q deed even dom o.o
    Hoewel die van jou ook epic is ^^]

    Daiyh
    'Natuurlijk niet, waarom zou ik?'
    Maar de verwarrende bal van gevoelens sugesteerde iets heel anders, een zekere paniek en pijn aan de gedachte van Chiara die zou sterven. ik negeerde het. mijn ogen getrained op weht scherm, een meisje dat in een boom hing, schreeuwend om hulp.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Lughnasadh
    "Je hebt me nog niet gezegd hoe de uk gaat heten," grijnsde ze. Een brede grimas was op haar gezicht verschenen. Hij werd vader... Dit was zó vernederend voor hem...


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Brianna
    Ik hoorde geluid onder me, ik kon niet zien of het een tribuut was of iets van het Capitool. Ik had zo'n 30% kans op overleven. Tranen stroomden over mijn wangen terwijl ik bleef spartelen.


    Thou shallt not stir one foot to seek a foe.

    Daiyh
    Er gaat geen kind komen, zelfs als Chiara eht overleefd,' snauw ik haar toe. 'En ik zou je jaloerse bek nu maar houden, aangezien niemand er toch bij ind e buurt durft te komen.'


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Chiara Cinxi
    Behoedzaam nam ze een aantal passen afstand, en hield de punt van het lemmet tussen haar wijs- en middelvinger. Daarna liet ze het door de lucht zoefen, de scherpe rand liet de planten die om haar benen waren gebonden scheuren, en een tweede mes zorgde voor de rest.
    Het meisje viel naar beneden, maar aangezien ze nog geen meter in de boom had gehangen en de grond bezaaid was met een dikke laag bladeren zou ze daar geen last van hebben.


    -

    Lughnasadh
    "What the fuck? Denk je dat ik jaloers ben op jouw vriendin omdat ze zwanger is?" Overdreven rolde ze met haar ogen, en gooide het klokhuis van de appel naar zijn hoofd.


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    [ Valeria jouw template is echt mooii ]


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Daiyh
    'First of all, is ze mijn vriendin niet eens, gewoon een verzetje. Second, ik denk dat je er gewoon niet tegen komt dat niemand jou afzichtelijke lichaam wil aanraken.'
    Mijn ogen gingen terug naar eht scherm, maar woede borrelde nog in me, samen met alle verwarrende gevoelens die Chiara in me opriep. ik was speciaal getrained om zulke gevoelens onder controlle te houden.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Brianna
    Ik was naar beneden gevallen, mijn spullen hingen nog in de boom en nó wáy dat ik die er ooit nog uit ging halen. Toen zag ik haar staan, ik had geen flauw idee of ze me had gered of nu alsnog zou vermoorden. Ik deinsde achteruit tot ik met mijn rug tegen de boom stond. Snel deed ik weer een stap vooruit, die wilde ik niet meer aanraken.


    Thou shallt not stir one foot to seek a foe.

    [@CrispsPink: Omg, het is echt vaag om je eigen template op het profiel van iemand anders te zien. O:]

    Lughnasadh
    "Na ik-weet-niet-hoeveel-jaar nog steeds niet door waar de condooms liggen?" vroeg ze, en gaf het klokhuis, dat net naast Daiyh op de grond was gevallen, een nijdige trap. Het deed haar werkelijk niets dat ze geen partner had. Wat moest ze nou met zo'n klef aanhangsel?


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Chiara Cinxi
    Zonder iets te zeggen zette ze twee stappen vooruit, om vervolgens de laagste tak beet te pakken en zichzelf de boom in te trekken. Haar arm strekte zich, tot ze het mes te pakken had dat het dichtsbij in de stam terecht was gekomen. Toen één van de takken naar haar toe slingerde, haalde ze met het mes uit en sneed het door.
    Pas toen ze het tweede mes te pakken had, zag ze de rugzak. Hij werd omklemd door twee takken, die ze met een simpele beweging los had gemaakt. De rugzak viel ook naar beneden - niet ver van het meisje -, en daarna sprong ze zelf de boom weer uit.


    -

    daiyh
    'Een goede trap in de buik, beste middel.' Ze was zo godvergete irritant. Waar was dat zakmes eigenlijk?


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Lughnasadh
    Ze trok een wenkbrauw op. "Voorkomen is beter dan genezen."


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    [ You're lucky, you are real lucky ]


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Brianna
    Ik twijfelde tussen snel mijn spullen pakken en wegrennen of blijven staan. Ik keek naar de messen in haar hand en schatte de afstand van het rennen en de beschutting die daarachter lag. Ze kon erg goed met die messen overweg, vermoedde ik.


    Thou shallt not stir one foot to seek a foe.