• *O**O**O*
    *O*Topic nummer 33!*O*
    *O**O**O*

    Let op!
    Er zitten 16+ stukken in.
    Meedoen op eigen risico.



    Plot:



    Dit is het jaar van de 49e Hongerspelen.
    Twaalf meisjes en twaalf jongens uit alle districten worden in een arena gegooid.
    Ze moeten vechten tot de dood.
    Verliezen betekent de dood, winnen is eeuwige roem en rijkdom.
    En er is maar één winnaar...

    Het verhaal begint bij iedereen 1 dag voor de boete.
    Alle deelnemers worden gevolgd tot hun eind.


    Arena:
    Het arena heeft een krachtveld om zich heen. Niemand kan eruit.
    Het is een bos dat rijk is aan dieren en planten, ook giftige planten.
    Aan het bos ligt een kiezelstrand. Als je daarop loopt kan iedereen je horen in de nacht. Het water is koud en niet helder. Je kunt het ook niet drinken. Het water is vaak rustig, maar als het hard waait kan het veranderen in een moordenaar. Het weer is vaak bewolkt met een niet al te warme maar vochtige dag. 's Nachts kan het vriezen.

    RPG informatie:
    [*tekst hier*] betekent dat je niet in je rol zit.
    Als je in je rol zit gebruik je de naam wie je speelt en doe hem dan[b.][/b .]

    - Rollentopic
    - Rollenstory
    - RPG Topics



    Rollen:
    Tributen:
    1: James (LWTomlinson) & Aithne (LWTomlinson)
    2: Jack (TheLibrary) & Jill (TheLibrary)
    3: Percy (Maeleena) & Elaine (Leave)
    4: Quill (Haice) & Adylia (Leave)
    5: Cathal (Maeleena) & Alyda (Amycus)
    6: Nero (Amycus) & Skylar (Leave)
    7: Adam (Roux) & Brianna (Brianna)
    8: Samuel (Fae) & Shenley (Amycus)
    9: Saverio (Fayan) & Cassie (Fae)
    10: Lucas (CrispsPink) & Chiara (Amycus)
    11: Tariq (Amycus) & Raechell (RainbowDay)
    12: Felan (Fauvism) & Primrose (CrispsPink)

    Mentoren:
    1: Aiden (LWTomlinson)
    2: Pascal (RainbowDay)
    3: Kayleigh (Leave)
    4: Saph (Maeleena)
    5: -
    6: -
    7: Dulca (Roux)
    8: -
    9: -
    10: -
    11: Amycus (Amycus)
    12: Seamus (CrispsPink)

    Stylisten:
    Fayan (Fayan): district 3 & 12
    Maeleena (Maeleena): district 5 & 7
    Aralys (Fauvism): district 1 & 11
    Evan (TheLibrary): district 2
    Saffier (Fae): district 9
    Arina (CrispsPink): district 8

    Anders:
    Duardo (Amycus)
    Caesar (Fayan)
    Lughnasadh (Fauvism)
    Daiyh (Maeleena)


    Koppels:
    Percy x Elaine
    Nero x Skylar
    James x Aithne
    Saverio x Adylia
    Lucas x Primrose
    Fayan x Saph
    Felan x Amycus
    Daiyh x Chiara
    Cathal x Alyda


    Tributen die gered gaan worden:
    - Felan
    - Savario
    - Cassie
    - Lucas
    - Prim
    - Brianna
    - Adam
    - Cathal
    - James
    - Aithne
    - Jill
    - Skylar
    - Adylia
    - Raechell



    And last but not least:
    Ondanks dat dit al ons zoveelste topic is, kun je altijd nog inspringen (:
    We don't bite, we just playfully nibble. :3


    The Hanging Tree

    Made by Lizz


    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Brianna
    Ik schrok toen ze begon te hoesten. Was zij ook al ziek?
    'Wat is er?' Vroeg ik bang. Ik aaide slapjes over haar rug. Het was eigenlijk meer slepen met mijn hand, omdat ik die zelf nauwelijks overeind kon houden. Haar rug was nat van het zweet.

    [ bericht aangepast op 29 okt 2011 - 14:17 ]


    Thou shallt not stir one foot to seek a foe.

    Amycus Calcia
    Waarschijnlijk waren Duardo en zijn vader de enigen die niet doodsbang waren, misschien omdat hun in een bewapend voertuig zaten, misschien zat het gewoon in ze.
    Met een zucht leunde ze tegen de deur, en wierp even een blik op de bestuurder.


    -

    Chiara Cinxi
    O, fijn. Als ze ergens niet goed in was, was het anderen helpen, of genezen.
    Het jongere meisje leek ook niet echt lekker op haar benen te kunnen staan. Met een zucht begon ze in haar rugzak te zoeken, en haalde er het stuk gedroogde vlees uit dat ze nog had. Die sneed ze door de helft, waarna ze het naar hen gooide. Vlees maakte je sterk.
    Daarna ging ze weg, op het moment dat ze even niet keken.


    -

    Reachell
    Ik had de arena wat erger verwacht.Bij de hoorn kon ik pakken wat ik wilde en weg gaan zonder dat iemand me opmerkte.Heb nog niemand vermoord, water en eten genoeg, niet verwond en slaap genoeg.Ik had geen camouflage nodig. Ik kon toch al weg gaan zonder iemand wat merkte en in de bomen ziet niemand me toch.
    Ik zat in de zon, wachtte tot er weer wat gebeurt.Het was niet warm, maar door de zon ook weer niet koud.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Cassie - District 9
    Chiara gooit een stuk vlees naar ons, en het volgende moment is ze verdwenen. Ik snijd het in twee stukken en begin hongerig te eten. Vlierbessen vullen niet erg.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    [*is er weer*]


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    [Welkom terug!]


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Brianna
    Jagh vlees. Ik schoof mijn stukje met een vies gezicht naar Cassie, ik hield het liever bij vlierbessen. Ik keek hoe Chiara's rug steeds kleiner werd. Ik gunde haar het winnen, ze had me gered. Maar dat zou wel betekenen dat Cassie en ik dood moesten. Het zou wel, ik zou er toch niet meer zijn als er iemand uiteindelijk als enige overbleef.


    Thou shallt not stir one foot to seek a foe.

    Saph
    Het duurde een half uurtje, maartoen kwam de arena in zicht. Vanaf deze hoogte konden we bijna, als eht licht goed viel, eht rkachtveld zien.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [Val, perfect timing *O* !]


    -

    Cassie - District 9
    Verbaasd kijk ik op. 'Eet jij niet?' vraag ik. 'Je moet wel een beetje aansterken.'


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Amycus Calcia
    Eén van de helikopters vloog meteen vooruit, waarna het toestel een halve meter van het krachtveld vandaan zweefde. Duardo's vader - William - liet een bepaalde straling vrijkomen, waarna er een enorm gat in het krachtveld kwam.
    'Dit zorgt ervoor dat we twee uur de tijd hebben, naar binnen,' kraste de stem van de man, waarna de hovercrafts naar binnen vlogen.
    De helikopters hadden geen ruimte om tributen te redden, dus bleven die op de "wacht" staan.


    -

    Daiyh
    De hovercrafts begonnen te dalen, een grijns verscheen op mijn gezicht. Lughnasadh zou dichtbij moeten zijn met haar back-up krachten.

    [ bericht aangepast op 29 okt 2011 - 14:26 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Reachell
    Ik keek naar de hemel. Een Hovercraft zat in de lucht. Was er een gevecht aan de gang en gingen ze wachtten tot er iemand dood neer viel? Meestal komen ze allen na een kanon schot. wat deden ze hier.Ik ging staan om het beter te bekijken.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    [Als we Diayh nou gewoon uit die hovercraft gooien? *hoopvol*]


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.