• Dit is het jaar van de 49e Hongerspelen. 12 meisjes en 12 jongens uit alle districten worden in een arena gegooid. Ze moeten vechten tot de dood. Verliezen betekent de dood, winnen is eeuwige roem en rijkdom. En er is maar 1 winnaar...

Het verhaal begint bij iedereen 1 dag voor de boete. Alle deelnemers worden gevolgd tot hun eind.

Arena:
    Het arena heeft een krachtveld om zich heen. Niemand kan eruit.
    Het is een bos dat rijk is aan dieren en planten, ook giftige planten.
    Aan het bos ligt een kiezelstrand. Als je daarop loopt kan iedereen je horen in de nacht. Het water is koud en niet helder. Je kunt het ook niet drinken. Het water is vaak rustig, maar als het hard waait kan het veranderen in een moordenaar.Het weer is vaak bewolkt met een niet al te warme maar vochtige dag. 's Nachts kan het vriezen.

RPG informatie:
    [*tekst hier*] betekent dat je niet in je rol zit.
    Als je in je rol zit gebruik je de naam wie je speelt en doe hem dan dikgedrukt.

Plot:
    Dit is het jaar van de 49e Hongerspelen. 12 meisjes en 12 jongens uit alle districten worden in een arena gegooid. Ze moeten vechten tot de dood. Verliezen betekent de dood, winnen is eeuwige roem en rijkdom. En er is maar 1 winnaar.

- Rollentopic
    - Rollenstory
    - Topic 1
    - Topic 2
    - Topic 3
    - Topic 4
    - Topic 5
    - Topic 6
    - Topic 7
    - Topic 8
    - Topic 9
    - Topic 10
    - Topic 11
    - Topc 12
    - Topic 13
    - Topic 14
    - Topic 15
    - Topic 16
    - Topic 17
    - Topic 18
    - Topic 19
    - Topic 20
    - Topic 21
    - Topic 22
    - Topic 23
    - Topic 24
    - Topic 25

Rollen
    Tributen:
    1: James (LWTomlinson) & Aithne (LWTomlinson)
    2: Jack (TheLibrary) & Jill (TheLibrary)
    3: Percy (Maeleena) & Elaine (Leave)
    4: Quill (Haice) & Adylia (Leave)
    5: Cathal (Maeleena) & Alyda (Amycus)
    6: Nero (Amycus) & Skylar (Leave)
    7: Adam (Roux) & Brianna (Brianna)
    8: Samuel (Fae) & Shenley (Amycus)
    9: Saverio (Fayan) & Cassie (Fae)
    10: Lucas (CrispsPink) & Chiara (Amycus)
    11: Tariq (Amycus) & Raechell (Aguamenti)
    12: Felan (Fauvism) & Primrose (CrispsPink)

Mentoren:
    1: Aiden (LWTomlinson)
    2: Pascal (Aguamenti)
    3: Kayleigh (Leave)
    4: Saph (Maeleena)
    5: -
    6: -
    7: Dulca (Roux)
    8: -
    9: -
    10: -
    11: Amycus (Amycus)
    12: Seamus (CrispsPink)

Stylisten:
    Fayan (Fayan): district 3 & 12
    Maeleena (Maeleena): district 5 & 7
    Aralys (Fauvism): district 1 & 11
    Evan (TheLibrary): district 2
    Saffier (Fae): district 9
    Arina (CrispsPink): district 8

Anders:
    Duardo (Amycus)
    Caesar (Fayan)
    Lughnasadh (Fauvism)
    Diayh (Maeleena)

Koppels
    Percy x Elaine
    Cathal x Alyda
    Fayan x Saph
    Saverio x Adylia
    Felan x Amycus
    James x Aithne
    Nero x Skylar
    Lucas x Primrose

Mensen die meewerken aan het plan van Saph & Fayan
    - Saph
    - Fayan
    - Amycus
    - Arina
    - Duardo

De overledenen
    - Jack
    - Shenley

And... last but not least:
    Ondanks dat dit al ons zoveelste topic is, kun je altijd nog inspringen (: We don't bite, we just playfully nibble. :3
    Maeleena schreef:
    [Oops :'D *in love with this whole RPG and ALL the people in it* Niet mijn fout

[ topic verplaatst door een moderator ]

[ bericht aangepast op 26 okt 2011 - 21:27 ]

-

Fayan - Stylist
    Ik zuchtte geïrriteerd.
    "Ik wil nu graag terug naar mijn kamer, oké? Maar daar heb ik jou echt niet bij nodig, dus ga alsjeblieft naar je eigen verdieping."
    Stalker. Volgens mij had ik te maken met een stalker.

Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

[Ik zweer je dit wordt een nieuw record. Volgens hebben we nog nooit zo snel een topic vol gekregen (cat)]

Chiara Cinxi
    Opeens klapte haar bovenlichaam voor de tweede keer voorover, en moest ze overgeven. Daarna liep ze weg, weg van de stank. Het duizelde haar, ze voelde zich prima, toch? Er was niks met haar aan de hand.
    Pas toen ze ruim een paar meter verder was, stopte ze opeens. Alsof het weer gebeurde kon ze meemaken hoe het voelde als Daiyh tot zijn orgasme kwam - in haar, zonder condoom. Met een verwarde uitdrukking op haar gezicht greep ze naar haar buik.

-

[Omfg ik ben 1 uur weg D: wat heb ik gemist]

“You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

[De tributen zitten in de arena (cat)]

Saph
    Tranen sprongen in mijn ogen, maar ik weigerde eht tot mijn stem te laten doordringen.
    'Beteken ik dan zo weinig voor je?' ik durfde neit weg te kijken van de grond.

Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

Aguamenti schreef:

[We zijn in de arena, Fayan denkt dat hij Saph niet kent en Chiara is zwanger.]

Thou shallt not stir one foot to seek a foe.

Lucas
    Ik begin net als Brianna takken aan elkaar te vlechten en bindt ze dan om Prim en mij heen.
    "Is ze niet geweldig?" Vraag ik
    Prim is meteen veranderd toen ze in de Arena terechtkwam, niet slecht veranderd. De jager in haar kwam naar boven en je kan aan haar zien dat ze ervaring heeft met dit soort gebieden.

You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

Fayan schreef:
    [De tributen zitten in de arena (cat)]

[Wait wacht we zijn al in de arena D:. wat heb ik daar weer gemist ;_;]

“You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

Daiyh
    Chiara greep naar haar buik. Ze was bleek, misselijk. Had voergegeven. Vrouwen ook en hun eewige kwaaltj-
    Verstomd staar ik naar het beeldscherm. Dat kan niet. Onmogelijk.

Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

Aguamenti schreef:

[De tributen zijn in de Arena en eh je bondgenoten zitten in bomen. Ik zal Prim zo wel dat liedje laten zingen dat Katniss voor Rue zong toen Rue doodging]

You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

[OH GOD dit is echt zo zielig voor Saph D:]

Fayan - Stylist
    Ik trok mijn wenkbrauwen op.
    "Ik ken je net een uurtje of zo, serieus, ik ga nu weg en achtervolg me niet."
    Hoofdschuddend liep ik de trappen op naar mijn verdieping, echt hopend dat hij me niet achterna kwam.

James
    "Dank je" zeg ik en loop met Jill mee.
    "Aiden zegt dat we beter een grot kunnen zoeken" zeg ik denkend aan Aiden's advies en denk en alle andere tributen.

You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)

Brianna
    "jongens, ik weet dat dit mij een onmogelijke teamgenoot maakt maar ik wil liever geen vlees eten." Ik fluister het bijna, beschaamd. "Ik zoek wel bessen of vruchten ofzo, heb daar wel mee geoefend tijdens de trainingen."

Thou shallt not stir one foot to seek a foe.

Chiara Cinxi
    Haar lippen trilden, klaar om alle scheldwoorden die ze kende eruit te gooien. 'Godverdomme,' was het enige wat ze kon zeggen, maar ondanks de zachte toon kwam het er overtuigender uit dan duizend scheldwoorden bij elkaar, en wist ze zeker dat de camera die geïtneresseerd achter haar aan leek te zweven het had opgevangen.
    In haar buik groeide iets, iets van Daiyh. Nu ze de mogelijkheid had overwegen, leek haar lichaam pas klaar te zijn om het haar te vertellen.
    Ik ben zwanger, weergalmde haar eigen stem in haar hoofd.

-