• Dit is het jaar van de 49e Hongerspelen. 12 meisjes en 12 jongens uit alle districten worden in een arena gegooid. Ze moeten vechten tot de dood. Verliezen betekent de dood, winnen is eeuwige roem en rijkdom. En er is maar 1 winnaar...

    Het verhaal begint bij iedereen 1 dag voor de boete. Alle deelnemers worden gevolgd tot hun eind.



    Arena:
    Het arena heeft een krachtveld om zich heen. Niemand kan eruit.
    Het is een bos dat rijk is aan dieren en planten, ook giftige planten.
    Aan het bos ligt een kiezelstrand. Als je daarop loopt kan iedereen je horen in de nacht. Het water is koud en niet helder. Je kunt het ook niet drinken. Het water is vaak rustig, maar als het hard waait kan het veranderen in een moordenaar.Het weer is vaak bewolkt met een niet al te warme maar vochtige dag. 's Nachts kan het vriezen.

    RPG informatie:
    [*tekst hier*] betekent dat je niet in je rol zit.
    Als je in je rol zit gebruik je de naam wie je speelt en doe hem dan dikgedrukt.

    Plot:
    Dit is het jaar van de 49e Hongerspelen. 12 meisjes en 12 jongens uit alle districten worden in een arena gegooid. Ze moeten vechten tot de dood. Verliezen betekent de dood, winnen is eeuwige roem en rijkdom. En er is maar 1 winnaar.

    - Rollentopic
    - Rollenstory
    - Topic 1
    - Topic 2
    - Topic 3
    - Topic 4
    - Topic 5
    - Topic 6
    - Topic 7
    - Topic 8
    - Topic 9
    - Topic 10
    - Topic 11
    - Topc 12
    - Topic 13
    - Topic 14
    - Topic 15
    - Topic 16
    - Topic 17
    - Topic 18
    - Topic 19
    - Topic 20
    - Topic 21
    - Topic 22
    - Topic 23
    - Topic 24
    - Topic 25

    Rollen
    Tributen:
    1: James (LWTomlinson) & Aithne (LWTomlinson)
    2: Jack (TheLibrary) & Jill (TheLibrary)
    3: Percy (Maeleena) & Elaine (Leave)
    4: Quill (Haice) & Adylia (Leave)
    5: Cathal (Maeleena) & Alyda (Amycus)
    6: Nero (Amycus) & Skylar (Leave)
    7: Adam (Roux) & Brianna (Brianna)
    8: Samuel (Fae) & Shenley (Amycus)
    9: Saverio (Fayan) & Cassie (Fae)
    10: Lucas (CrispsPink) & Chiara (Amycus)
    11: Tariq (Amycus) & Raechell (Aguamenti)
    12: Felan (Fauvism) & Primrose (CrispsPink)

    Mentoren:
    1: Aiden (LWTomlinson)
    2: Pascal (Aguamenti)
    3: Kayleigh (Leave)
    4: Saph (Maeleena)
    5: -
    6: -
    7: Dulca (Roux)
    8: -
    9: -
    10: -
    11: Amycus (Amycus)
    12: Seamus (CrispsPink)

    Stylisten:
    Fayan (Fayan): district 3 & 12
    Maeleena (Maeleena): district 5 & 7
    Aralys (Fauvism): district 1 & 11
    Evan (TheLibrary): district 2
    Saffier (Fae): district 9
    Arina (CrispsPink): district 8

    Anders:
    Duardo (Amycus)
    Caesar (Fayan)
    Lughnasadh (Fauvism)
    Diayh (Maeleena)

    Koppels
    Percy x Elaine
    Cathal x Alyda
    Fayan x Saph
    Saverio x Adylia
    Felan x Amycus
    James x Aithne
    Nero x Skylar
    Lucas x Primrose

    Mensen die meewerken aan het plan van Saph & Fayan
    - Saph
    - Fayan
    - Amycus
    - Arina
    - Duardo

    De overledenen
    - Jack
    - Shenley


    And... last but not least:
    Ondanks dat dit al ons zoveelste topic is, kun je altijd nog inspringen (: We don't bite, we just playfully nibble. :3
    Maeleena schreef:
    [Oops :'D *in love with this whole RPG and ALL the people in it* Niet mijn fout




    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 26 okt 2011 - 21:27 ]


    -

    Cathal
    Ik hoorde mijn naam, en ging meteen op eht geluid af. Alyda. zo snel mgoelijk rende ik naar haar toe.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Fayan - Stylist
    Ik schrik me wild en draai me om. Ik sta oog in oog met diezelfde enge vent van vanmiddag.
    "Rot op." antwoord ik. Er stonden nog altijd tranen in mijn ogen en ik had geen zin in hem. Ik wilde even alleen zijn met Saph.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Cassie - District 9
    Rennen, rennen, rennen. Ik heb geen idee waarheen. Gewoon rennen. Nadenken doe ik allang niet meer, mijn hoofd is volledig overgenomen door de cadans van mijn voeten op de grond. Het is niet koud in de Arena, maar ik weet dat het dat wel zal worden. Het ruikt naar winter.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    [Reina, ren gewoon tegen die boom aan xD
    En morgen hebben we alleen bio toch?]


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Brianna schreef:
    (...)
    [lol, hoe moet ik jou nouweer vinden? xD]




    [De 3de boom die je ziet]


    Lucas
    Ik pak een rugzakje en ren keihard naar de plek waar ik Prim zag. Ze zit in een boom. Ik klim de boom in en glimlach naar Prim.
    "Je leeft nog." Zeg ik


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Felan
    Overal om hem heen grepen mensen wapens en renden ervandoor. Zelf deed hij geen enkele poging iets te pakken te krijgen. Hij had altijd al een afkeer van die dingen gehad. Hij herinnerde zich wat Amycus had gezegd; hij zou drie dagen in het bos wachten tot hij een hovercraft zou zien. Meer dan daarop vertrouwen kon hij even niet.
    Een rugzak werd ergens voor zijn voeten neergegooid; de persoon die hem had weggegooid was duidelijk op zoek naar iets anders. Met de moed der wanhoop greep hij het ding en rende in de richting van de bomen.


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Brianna
    Ik bleef rennen, rennen, rennen. Ik was nu midden in het bos, achter me hoorde ik mensen gillen en ik was heel erg blij dat ik niet daar was.
    [als prim zich nou nu even voor mij uit een boom laat vallen ofzo? (;]


    Thou shallt not stir one foot to seek a foe.

    James
    Tot mijn opluchting komt Jill snel aan rennen, toen ik naaar het bos rende wist ik toch een zwaard te bemachtigen

    Aithne
    Ik ren zo snel als ik kan naar de hoorn, richting de dolk die er nog steeds ligt.
    En ren daarna snel naar het bos.


    You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)

    [Is Jack echt de enige die sterft :'(]


    "No matter how gifted you are, you alone cannot change the world" -L.

    Chiara Cinxi
    In eerste instantie had ze haar willen sparen, tot het meisje een speer naar haar wierp. Geschrokken ontweek ze het voorwerp, waarna ze als automatisch haar mes pakte. In één beweging wierp ze hem naar haar, het meisje viel neer.
    Niet in staat het mes nog terug te pakken zette ze een stap achteruit. Haar blik vond de camera, op haar inzoomend.'
    Zijn jullie nu trots? siste ze in gedachte naar haar ouders, en verdween daarna het bos in.


    -

    Fae schreef:
    [Reina, ren gewoon tegen die boom aan xD
    En morgen hebben we alleen bio toch?]

    [ja en engels hw, meyer wou volgensmij controleren ofzo maar dat is even spijtig (;]


    Thou shallt not stir one foot to seek a foe.

    [Samuel is nog bij de hoorn? *gaat voor hem typen*]


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Saph
    ik voel dat Fayan zich omdraaid, maar ik zie niet waarom. Tranen staan inmiddels in mijn ogen, en mijn gedachten zijn bij de tributen.

    Daiyh
    Gelukkig let zijn partner niet op.
    'Stop met de vijandigheid,' zeg ik, gemaakt vriendelijk. zonder aarvelen steek ik de spuit in ehrt eerste stuk huid dat ik tegen kom. Zijn pols.
    'Ik heb je nooit iets aangedaan,' ga ik verder op een fluistertoon. 'Je ehbt je vergist.' Ik wacht even, en voeg er grijnzend aan toe; 'En je hebt... Saph.. Pas net ontmoet. Je kent hem ent.. een uur.'


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    TheLibrary schreef:
    [Is Jack echt de enige die sterft :'(]

    [nou, ik heb maar een tribuut, dus die ga ik niet opofferen (;]


    Thou shallt not stir one foot to seek a foe.

    Samuel - District 8
    Oh ja. Ik zou hier blijven vechten. Tot nu toe was ik een van de weinigen met dat idee, en de spullen lagen voor het oprapen.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.