• Dit is het jaar van de 49e Hongerspelen. 12 meisjes en 12 jongens uit alle districten worden in een arena gegooid. Ze moeten vechten tot de dood. Verliezen betekent de dood, winnen is eeuwige roem en rijkdom. En er is maar 1 winnaar...

    Het verhaal begint bij iedereen 1 dag voor de boete. Alle deelnemers worden gevolgd tot hun eind.



    Arena:
    Het arena heeft een krachtveld om zich heen. Niemand kan eruit.
    Het is een bos dat rijk is aan dieren en planten, ook giftige planten.
    Aan het bos ligt een kiezelstrand. Als je daarop loopt kan iedereen je horen in de nacht. Het water is koud en niet helder. Je kunt het ook niet drinken. Het water is vaak rustig, maar als het hard waait kan het veranderen in een moordenaar.Het weer is vaak bewolkt met een niet al te warme maar vochtige dag. 's Nachts kan het vriezen.

    RPG informatie:
    [*tekst hier*] betekent dat je niet in je rol zit.
    Als je in je rol zit gebruik je de naam wie je speelt en doe hem dan dikgedrukt.

    Plot:
    Dit is het jaar van de 49e Hongerspelen. 12 meisjes en 12 jongens uit alle districten worden in een arena gegooid. Ze moeten vechten tot de dood. Verliezen betekent de dood, winnen is eeuwige roem en rijkdom. En er is maar 1 winnaar.

    - Rollentopic
    - Rollenstory
    - Topic 1
    - Topic 2
    - Topic 3
    - Topic 4
    - Topic 5
    - Topic 6
    - Topic 7
    - Topic 8
    - Topic 9
    - Topic 10
    - Topic 11
    - Topc 12
    - Topic 13
    - Topic 14
    - Topic 15
    - Topic 16
    - Topic 17
    - Topic 18
    - Topic 19
    - Topic 20
    - Topic 21
    - Topic 22
    - Topic 23
    - Topic 24
    - Topic 25

    Rollen
    Tributen:
    1: James (LWTomlinson) & Aithne (LWTomlinson)
    2: Jack (TheLibrary) & Jill (TheLibrary)
    3: Percy (Maeleena) & Elaine (Leave)
    4: Quill (Haice) & Adylia (Leave)
    5: Cathal (Maeleena) & Alyda (Amycus)
    6: Nero (Amycus) & Skylar (Leave)
    7: Adam (Roux) & Brianna (Brianna)
    8: Samuel (Fae) & Shenley (Amycus)
    9: Saverio (Fayan) & Cassie (Fae)
    10: Lucas (CrispsPink) & Chiara (Amycus)
    11: Tariq (Amycus) & Raechell (Aguamenti)
    12: Felan (Fauvism) & Primrose (CrispsPink)

    Mentoren:
    1: Aiden (LWTomlinson)
    2: Pascal (Aguamenti)
    3: Kayleigh (Leave)
    4: Saph (Maeleena)
    5: -
    6: -
    7: Dulca (Roux)
    8: -
    9: -
    10: -
    11: Amycus (Amycus)
    12: Seamus (CrispsPink)

    Stylisten:
    Fayan (Fayan): district 3 & 12
    Maeleena (Maeleena): district 5 & 7
    Aralys (Fauvism): district 1 & 11
    Evan (TheLibrary): district 2
    Saffier (Fae): district 9
    Arina (CrispsPink): district 8

    Anders:
    Duardo (Amycus)
    Caesar (Fayan)
    Lughnasadh (Fauvism)
    Diayh (Maeleena)

    Koppels
    Percy x Elaine
    Cathal x Alyda
    Fayan x Saph
    Saverio x Adylia
    Felan x Amycus
    James x Aithne
    Nero x Skylar
    Lucas x Primrose

    Mensen die meewerken aan het plan van Saph & Fayan
    - Saph
    - Fayan
    - Amycus
    - Arina
    - Duardo

    De overledenen
    - Jack
    - Shenley


    And... last but not least:
    Ondanks dat dit al ons zoveelste topic is, kun je altijd nog inspringen (: We don't bite, we just playfully nibble. :3
    Maeleena schreef:
    [Oops :'D *in love with this whole RPG and ALL the people in it* Niet mijn fout




    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 26 okt 2011 - 21:27 ]


    -

    Alyda Alma
    Haar lange, zilverblonde haren hingen in de weg, maar ze had niks om het mee vast te binden. Achterdochtig keek ze om zich heen, liet haar blik over de bomen dwalen.


    -

    Saph
    Verstomd blijf ik even staan. Wat was er mis met hem? Daarna liep ik snel achter hem aan.
    'Fayan? Is er iets mis?'


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    James
    Ik kink een doe het zwaard in zijn koker "Jill, wil je me een ding beloven?" vraag ik en kijk naar de blauwe lucht.


    You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)

    Cathal
    Ik hield me stil en liep zo zacht mogelijk over het zachte mos op de vloer. Ik hoorde mensen, tributen, maar eht was ver weg.
    'Denk je dat we veilig zijn?'


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [Daiyh, you'd better be watching now (cat)

    En ja, zo snel gaat het inderdaad nu even met babygroei :'D]

    Chiara Cinxi
    Opeens voelde ze de drang om te stoppen met rennen, en dat deed ze. Zwijgend ging ze onder een boom zitten, liet haar zachtgroene ogen bedenkelijk voor zich uitstaren. Haar buik deed pijn, krampen speelden op alsof ze ongesteld moest worden. Met een zucht streek ze haar lange, donkere haar naar achteren.
    'Godver-' begon ze, en ging staan. Ze was misselijk. Met een hand op haar buik sloot ze haar ogen, in een poging het onder controle te krijgen.


    -

    "Wat is er James?", vraag ik. Hij kijkt serieus naar boven en ik ben bang dat er iets ernstigs is.


    "No matter how gifted you are, you alone cannot change the world" -L.

    Fayan - Stylist
    "Nee, maar wil je ophouden me te achtervolgen?"
    Ik kreeg echt de rillingen van hem.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Brianna
    Omdat ik niks anders heb om mij nspulletjes in te doen gooi ik ze maar bij elkaar in de slaapzak en klim de dichstbijzijnde boom in.


    Thou shallt not stir one foot to seek a foe.

    Alyda Alma
    'Ligt eraan wie het zijn, en hoe erg ze verandert zijn in de arena,' mompelde ze, zonder erover na te denken om de pijl en boog van haar af te laten glijden.
    'Maar mijn gevoel zegt dat we veilig zijn.'


    -

    Primrose
    "Goede buit, maar ik denk dat het wel genoeg was voor vandaag. Ik ga slapen, zodat ik morgen uitgerust ben en kan jagen." Zeg ik
    Ik gebruik de slaapzak die in de rugzak van Lucas zat en gebaar dat hij best naat me kankomen. Aangezien deze tak dik en nogal sterk is. Als ik Lucas' warmte voel, sluit ik mijn handen om mijn boog en sluit mijn ogen.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    James
    "Als ik sterf zorg jij dan voor Aithne?" vraag ik en kijk rond, niemand te bekennen.


    You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)

    Daiyh
    Verveeld bekeek ik de spelen. niets interesant. Een dode jongen, rennende stelletjes. tot het beeld verschoot - Chiara. Ze was aan het overgeven, live of tv. zou ze zien zijn?

    Saph
    Gekwetst keekik hem aan. Achetrvolgen? hij klonk zo.. geïrriteerd. ik had Fayan nog nooit zo tegen me horen spreken,.
    'Wat bedoel je daar mee?'


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Jill

    Ik wacht een paar seconde en ik neem een besluit. Ik knik. "Ik zal voor haar zorgen". Het blijft nog even stil, maar dan trek ik hem mee. "We moeten echt een schuilplaats zoeken".


    "No matter how gifted you are, you alone cannot change the world" -L.

    Brianna
    Ik begin takken te vlechten. "Dit kunnen jullie maar beter ook doen, kan je je slaapzak aan de tak vastbinden." zeg ik vrolijk.


    Thou shallt not stir one foot to seek a foe.

    Cathal
    Ik knik,g erustgesteld. we waren bij de hoorn vandaan gekomen.
    'je hebt het geweldig gedaan, bij de hoorn.'


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.