• Dit is het jaar van de 49e Hongerspelen. 12 meisjes en 12 jongens uit alle districten worden in een arena gegooid. Ze moeten vechten tot de dood. Verliezen betekent de dood, winnen is eeuwige roem en rijkdom. En er is maar 1 winnaar...

    Het verhaal begint bij iedereen 1 dag voor de boete. Alle deelnemers worden gevolgd tot hun eind.



    Arena:
    Het arena heeft een krachtveld om zich heen. Niemand kan eruit.
    Het is een bos dat rijk is aan dieren en planten, ook giftige planten.
    Aan het bos ligt een kiezelstrand. Als je daarop loopt kan iedereen je horen in de nacht. Het water is koud en niet helder. Je kunt het ook niet drinken. Het water is vaak rustig, maar als het hard waait kan het veranderen in een moordenaar.Het weer is vaak bewolkt met een niet al te warme maar vochtige dag. 's Nachts kan het vriezen.

    RPG informatie:
    [*tekst hier*] betekent dat je niet in je rol zit.
    Als je in je rol zit gebruik je de naam wie je speelt en doe hem dan dikgedrukt.

    Plot:
    Dit is het jaar van de 49e Hongerspelen. 12 meisjes en 12 jongens uit alle districten worden in een arena gegooid. Ze moeten vechten tot de dood. Verliezen betekent de dood, winnen is eeuwige roem en rijkdom. En er is maar 1 winnaar.

    - Rollentopic
    - Rollenstory
    - Topic 1
    - Topic 2
    - Topic 3
    - Topic 4
    - Topic 5
    - Topic 6
    - Topic 7
    - Topic 8
    - Topic 9
    - Topic 10
    - Topic 11
    - Topc 12
    - Topic 13
    - Topic 14
    - Topic 15
    - Topic 16
    - Topic 17
    - Topic 18
    - Topic 19
    - Topic 20
    - Topic 21
    - Topic 22
    - Topic 23
    - Topic 24
    - Topic 25

    Rollen
    Tributen:
    1: James (LWTomlinson) & Aithne (LWTomlinson)
    2: Jack (TheLibrary) & Jill (TheLibrary)
    3: Percy (Maeleena) & Elaine (Leave)
    4: Quill (Haice) & Adylia (Leave)
    5: Cathal (Maeleena) & Alyda (Amycus)
    6: Nero (Amycus) & Skylar (Leave)
    7: Adam (Roux) & Brianna (Brianna)
    8: Samuel (Fae) & Shenley (Amycus)
    9: Saverio (Fayan) & Cassie (Fae)
    10: Lucas (CrispsPink) & Chiara (Amycus)
    11: Tariq (Amycus) & Raechell (Aguamenti)
    12: Felan (Fauvism) & Primrose (CrispsPink)

    Mentoren:
    1: Aiden (LWTomlinson)
    2: Pascal (Aguamenti)
    3: Kayleigh (Leave)
    4: Saph (Maeleena)
    5: -
    6: -
    7: Dulca (Roux)
    8: -
    9: -
    10: -
    11: Amycus (Amycus)
    12: Seamus (CrispsPink)

    Stylisten:
    Fayan (Fayan): district 3 & 12
    Maeleena (Maeleena): district 5 & 7
    Aralys (Fauvism): district 1 & 11
    Evan (TheLibrary): district 2
    Saffier (Fae): district 9
    Arina (CrispsPink): district 8

    Anders:
    Duardo (Amycus)
    Caesar (Fayan)
    Lughnasadh (Fauvism)
    Diayh (Maeleena)

    Koppels
    Percy x Elaine
    Cathal x Alyda
    Fayan x Saph
    Saverio x Adylia
    Felan x Amycus
    James x Aithne
    Nero x Skylar
    Lucas x Primrose

    Mensen die meewerken aan het plan van Saph & Fayan
    - Saph
    - Fayan
    - Amycus
    - Arina
    - Duardo

    De overledenen
    - Jack
    - Shenley


    And... last but not least:
    Ondanks dat dit al ons zoveelste topic is, kun je altijd nog inspringen (: We don't bite, we just playfully nibble. :3
    Maeleena schreef:
    [Oops :'D *in love with this whole RPG and ALL the people in it* Niet mijn fout




    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 26 okt 2011 - 21:27 ]


    -

    Fae schreef:
    [Oke dagdag! *zwaait*
    Tot morgen! En jullie mogen eventueel Samuel killen, maar liever niet. En van Cassie blijf je af!]

    [o/]


    Thou shallt not stir one foot to seek a foe.

    Fayan - Stylist
    Ik draai me om richting de stem die ik hoor en zie dat ik wel in een héél intieme omhelzing sta met, eh, wat was zijn naam ook alweer? Oja, Saph.
    Ik duw hem van me af, want ook al vind ik het vreselijk dat de tributen nu allemaal in gevaar zijn, zo'n omhelzing gaat me echt iets te ver.
    "Ja hoor, gaat prima."


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Saph
    Ik kijk Fayan verward aan.
    'Ik hoop dat Cassie eht red,' zeg ik zachtjes. ik voel me raar nu fayan me heeft weggeduwd. Breekbaar.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [Ugh, dit ménen mijn ouders toch niet. Moet ik nú naar de avondwinkel...
    *le sigh* Morgen wordt Felan wel ergens onder 'n boom wakker en gaat hij de rest zoeken.
    Byee! <3 (En vinden jullie ook niet dat ik best niet-sloom was met posten vandaag? o3o)]


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Primrose
    "Ja hij is mijn vriendje." Antwoord ik
    Lucas opent het rugzakje en zegt: "Er zitten crackers, vlees repen, flessen water, een slaapzak en wat jodium in."
    "Goed gedaan, schat." Zeg ik
    Ik geef hem een kus op zijn wang en richt mijn aandacht weer op Brianna.
    "Brianna klim in de eerste boom die je ziet en Lucas doe hetzelfde maar dan bij een andere boom." Zeg ik
    Lucas geeft mij een zoen en het rugzakje.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    [Dit deel van dat spuitje heb ik gemist o_o]


    -

    Brianna
    Ik gebaar met mijn hoofd dat ze mee moeten komen, ik heb mijn armen vol. Een eind verderop ga ik zitten en leg mijn buit neer. "Waar is Reachell?" Vraag ik. Zei hoorde immers eerder dan ik bij het verbond.


    Thou shallt not stir one foot to seek a foe.

    Fayan - Stylist
    Ik knik instemmend. "Ik hoop dat ze het allemaal redden." zucht ik dan.
    "Volgens mij moeten we weer terug." vervolg ik dan en ik loop de deur uit, zodat ik terug kon naar mijn verdieping om mijn spullen weer in te pakken en dan bij de tv alles in de gaten te houden.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Cathal
    Ik knik snel en ren met haar de bossen in. Het eerste waar ik aan denk is Water en onderdak. Zou er schoon drinkwater zijn?
    uiteindelijk komen we aan bij een rustiger deel van eht bos waar ik stop met rennen.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Saph
    Ik knik en loop achter hem aan.Zouden er al doden zijn gevallen? zondr nadenken pak ik Fayan's ahnd vast.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Jill

    Ik zie dat James een groot blinkend zwaard vasthoudt. Ik had bij de trainingen wel gezien dat hij ermee overweg kon. "Zullen we een boom opzoeken?", vroeg ik hem. Ik wou nog steeds niet aan Jack denken, en ik hield alle tranen binnen. Ondanks dat we niet zoveel contact hadden, deed het me toch pijn om hem te zien sterven.

    Jack

    Ik ren vastbesloten om te gaan vechten voor de spullen. Maar voordat ik ver kom voel ik een stekende pijn. Ik kijk naar beneden en zie een groot mes, recht door mijn borst heen. Ik kijk weer omhoog, en dan wordt alles zwart.


    "No matter how gifted you are, you alone cannot change the world" -L.

    Primrose
    "Ik heb haar niet gezien, maar ze kent een lied dat ik ook ken ende Spotgaaien nemen het wel over." Zeg ik
    Ik klim in een boom en Lucas klimt in de boom ernaast.
    "Brianna, maak geen vuur dan vindt de rest je zo. En bekijk je buit eens, het kan nog eens bruikbaar zijn." Zeg ik


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Fayan - Stylist
    Saph pakt mijn hand vast en verward kijk ik hem aan.
    Oké, waar denkt die engerd mee bezig te zijn?
    Ik ken hem pas net een uur en hij zit nu al aan me.
    Snel trek ik mijn hand los en versnel mijn pas dan.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Brianna
    Ik heb twee flessen water, 4 appels, ook vleesreepjes (die ik met een vies gezicht aan de anderen geef), een warm-uitziende slaapzak en een klein mes.


    Thou shallt not stir one foot to seek a foe.

    Brianna
    Ik heb twee flessen water, 4 appels, ook vleesreepjes (die ik met een vies gezicht aan de anderen geef), een warm-uitziende slaapzak en een klein mes.
    Tervreden bekijk ik mijn buit.


    Thou shallt not stir one foot to seek a foe.