• Dit is het jaar van de 49e Hongerspelen. 12 meisjes en 12 jongens uit alle districten worden in een arena gegooid. Ze moeten vechten tot de dood. Verliezen betekent de dood, winnen is eeuwige roem en rijkdom. En er is maar 1 winnaar...

    Het verhaal begint bij iedereen 1 dag voor de boete. Alle deelnemers worden gevolgd tot hun eind.



    Arena:
    Het arena heeft een krachtveld om zich heen. Niemand kan eruit.
    Het is een bos dat rijk is aan dieren en planten, ook giftige planten.
    Aan het bos ligt een kiezelstrand. Als je daarop loopt kan iedereen je horen in de nacht. Het water is koud en niet helder. Je kunt het ook niet drinken. Het water is vaak rustig, maar als het hard waait kan het veranderen in een moordenaar.Het weer is vaak bewolkt met een niet al te warme maar vochtige dag. 's Nachts kan het vriezen.

    RPG informatie:
    [*tekst hier*] betekent dat je niet in je rol zit.
    Als je in je rol zit gebruik je de naam wie je speelt en doe hem dan dikgedrukt.

    Plot:
    Dit is het jaar van de 49e Hongerspelen. 12 meisjes en 12 jongens uit alle districten worden in een arena gegooid. Ze moeten vechten tot de dood. Verliezen betekent de dood, winnen is eeuwige roem en rijkdom. En er is maar 1 winnaar.

    - Rollentopic
    - Rollenstory
    - Topic 1
    - Topic 2
    - Topic 3
    - Topic 4
    - Topic 5
    - Topic 6
    - Topic 7
    - Topic 8
    - Topic 9
    - Topic 10
    - Topic 11
    - Topc 12
    - Topic 13
    - Topic 14
    - Topic 15
    - Topic 16
    - Topic 17
    - Topic 18
    - Topic 19
    - Topic 20
    - Topic 21
    - Topic 22
    - Topic 23
    - Topic 24
    - Topic 25

    Rollen
    Tributen:
    1: James (LWTomlinson) & Aithne (LWTomlinson)
    2: Jack (TheLibrary) & Jill (TheLibrary)
    3: Percy (Maeleena) & Elaine (Leave)
    4: Quill (Haice) & Adylia (Leave)
    5: Cathal (Maeleena) & Alyda (Amycus)
    6: Nero (Amycus) & Skylar (Leave)
    7: Adam (Roux) & Brianna (Brianna)
    8: Samuel (Fae) & Shenley (Amycus)
    9: Saverio (Fayan) & Cassie (Fae)
    10: Lucas (CrispsPink) & Chiara (Amycus)
    11: Tariq (Amycus) & Raechell (Aguamenti)
    12: Felan (Fauvism) & Primrose (CrispsPink)

    Mentoren:
    1: Aiden (LWTomlinson)
    2: Pascal (Aguamenti)
    3: Kayleigh (Leave)
    4: Saph (Maeleena)
    5: -
    6: -
    7: Dulca (Roux)
    8: -
    9: -
    10: -
    11: Amycus (Amycus)
    12: Seamus (CrispsPink)

    Stylisten:
    Fayan (Fayan): district 3 & 12
    Maeleena (Maeleena): district 5 & 7
    Aralys (Fauvism): district 1 & 11
    Evan (TheLibrary): district 2
    Saffier (Fae): district 9
    Arina (CrispsPink): district 8

    Anders:
    Duardo (Amycus)
    Caesar (Fayan)
    Lughnasadh (Fauvism)
    Diayh (Maeleena)

    Koppels
    Percy x Elaine
    Cathal x Alyda
    Fayan x Saph
    Saverio x Adylia
    Felan x Amycus
    James x Aithne
    Nero x Skylar
    Lucas x Primrose

    Mensen die meewerken aan het plan van Saph & Fayan
    - Saph
    - Fayan
    - Amycus
    - Arina
    - Duardo

    De overledenen
    - Jack
    - Shenley


    And... last but not least:
    Ondanks dat dit al ons zoveelste topic is, kun je altijd nog inspringen (: We don't bite, we just playfully nibble. :3
    Maeleena schreef:
    [Oops :'D *in love with this whole RPG and ALL the people in it* Niet mijn fout




    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 26 okt 2011 - 21:27 ]


    -

    Fayan - Stylist
    Opeens hoor ik gebonk op mijn deur en ren ernaar toe om hem open te doen.
    In de deuropening staat een onbekende man.
    "Hallo, kan ik u ergens mee helpen?" vraag ik met mijn gebruikelijke enthousiasme.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    [*panic*
    Vraaagje o_o Als Fayan denkt dat hij Saph nog maar een uurtje kent, kan hij zich het hele plan dan nog wel herinneren?]


    -

    Maeleena schreef:
    [ Iets meer dan een uur: topic bijna vol.]


    [Echt he o.o]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Brianna schreef:
    (...)
    [thx for understanding (flower)]




    [Geen dank. Lieverds, ik ga even wat te eten pakken want in de nacht gaan mijn krukken teveel geluid maken en dan kan ik niet meer stiekem achter Quizlet]


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Saph
    amycus. ik veeg trillerig mijn tranen weg.
    'sorry,' mompel ik. Mijn blik valt weer naar de grond. Ik voel me belachelijk slecht. alleen. Breekbaar, nee, niet breekbaar. Gebroken.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [Ja, volgens mij wel, maar alleen Saph en Daiyh niet. Denk ik.]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Amycus schreef:
    [*panic*
    Vraaagje o_o Als Fayan denkt dat hij Saph nog maar een uurtje kent, kan hij zich het hele plan dan nog wel herinneren?]


    [ Het plan zit wel in zijn geheugen, alleen Saph's relatie met fayan neit meer. ^^]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Amycus Calcia
    Het leek bijna alsof ze in een spiegel keek, enkel wel één die je totale uiterlijk veranderde. Behalve dan de blik in je ogen, de trek rond je lippen.
    Even keek ze hem verbaasd aan, om daarna haar lokken naar achteren te strijken. Haar ogen glommen nog van de tranen. 'Geeft niet,' mompelde ze.


    -

    Reachell
    'Sorry dat ik zo snel weg was. Niemand viel me aan ik kon zo weg lopen.Ik heb nog niet gekeken wat er in mijn rugzak zit.Wel heb ik 5 messen kunnen pakken.'Zei ik een beetje hijgend.
    Ik zette de rugzak op de grond. Hij was groen zodat niemand hem kon zien. Andere rugzakken hadden een veel lichtere kleur dan deze.Ik deed hem open.Ik haalde mijn 4 messen eruit . Mijn andere mes zat vast aan mijn riem.In mijn tas zat een fles voor water. Jodium, crackers, gedroogd fruit.Ook zat er een kleine mes er in. Ik maakte hem vast aan mijn riem. Nu had ik 5 messen en 1 kleintje. Ik haalde ook een slaapzak eruit.Die had ik waarschijnlijk ook nodig.
    'Wat hebben jullie?'


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    [Aha, oké *O*]


    -

    Daiyh
    ik meot wel grijnzen,. hoe belachelijk kwaad ik me ook voel. plan geslaagd.
    'ja, ik ben daiyh Briiori. we kennen elkaar niet, maar..' ik val even stil, alsof ik ongemakkelijk ben. há. O course.
    'Ik heb gehoord dat ik hier moest zijn... als je de tributen de arena uit wou krijgen,' ga ik verder op een fluistertoon.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Aithne
    Zacht neurie ik de noten van 'The Hanging Tree' en denk aan Douglas en James en hoe we toen we nog klein waren altijd samen in de weilanden speelden.
    Gekke bruinharige Douglas de enige die ik echt vertrouw.
    Ik dacht dat ik een afspraak had met Saverio ik vertrouwde hem maar ik kan hem ook niet vertrouwen.


    You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)

    [Oh ik hief biks meer te eten te pakken, want mijn mama is zo liefdat ze Franse Frietjes aan het maken(whatever) is]


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Saph
    Ik heriner me vaag haar relatie met Felan. District 12 ofzo. whatever. amycus ziet er net zo beroerd uit als ik waarschijnlijk.
    'Alles goed?'
    een belachelijke vraag, maar meer krijg ik er neit uit.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Fayan - Stylist
    Ik steek mijn hand uit om mezelf voor te stellen.
    "Fayan, stylist. En inderdaad, daarvoor kun je hier zijn. In hoeverre ben je al op de hoogte?" Ik verlaag mijn stem ook tot een zachter niveau. Wie weet wie er allemaal meeluisteren.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen