• Dit is het jaar van de 49e Hongerspelen. 12 meisjes en 12 jongens uit alle districten worden in een arena gegooid. Ze moeten vechten tot de dood. Verliezen betekent de dood, winnen is eeuwige roem en rijkdom. En er is maar 1 winnaar...

Het verhaal begint bij iedereen 1 dag voor de boete. Alle deelnemers worden gevolgd tot hun eind.

Arena:
    Het arena heeft een krachtveld om zich heen. Niemand kan eruit.
    Het is een bos dat rijk is aan dieren en planten, ook giftige planten.
    Aan het bos ligt een kiezelstrand. Als je daarop loopt kan iedereen je horen in de nacht. Het water is koud en niet helder. Je kunt het ook niet drinken. Het water is vaak rustig, maar als het hard waait kan het veranderen in een moordenaar.Het weer is vaak bewolkt met een niet al te warme maar vochtige dag. 's Nachts kan het vriezen.

RPG informatie:
    [*tekst hier*] betekent dat je niet in je rol zit.
    Als je in je rol zit gebruik je de naam wie je speelt en doe hem dan dikgedrukt.

Plot:
    Dit is het jaar van de 49e Hongerspelen. 12 meisjes en 12 jongens uit alle districten worden in een arena gegooid. Ze moeten vechten tot de dood. Verliezen betekent de dood, winnen is eeuwige roem en rijkdom. En er is maar 1 winnaar.

- Rollentopic
    - Rollenstory
    - Topic 1
    - Topic 2
    - Topic 3
    - Topic 4
    - Topic 5
    - Topic 6
    - Topic 7
    - Topic 8
    - Topic 9
    - Topic 10
    - Topic 11
    - Topc 12
    - Topic 13
    - Topic 14
    - Topic 15
    - Topic 16
    - Topic 17
    - Topic 18
    - Topic 19
    - Topic 20
    - Topic 21
    - Topic 22
    - Topic 23
    - Topic 24
    - Topic 25

Rollen
    Tributen:
    1: James (LWTomlinson) & Aithne (LWTomlinson)
    2: Jack (TheLibrary) & Jill (TheLibrary)
    3: Percy (Maeleena) & Elaine (Leave)
    4: Quill (Haice) & Adylia (Leave)
    5: Cathal (Maeleena) & Alyda (Amycus)
    6: Nero (Amycus) & Skylar (Leave)
    7: Adam (Roux) & Brianna (Brianna)
    8: Samuel (Fae) & Shenley (Amycus)
    9: Saverio (Fayan) & Cassie (Fae)
    10: Lucas (CrispsPink) & Chiara (Amycus)
    11: Tariq (Amycus) & Raechell (Aguamenti)
    12: Felan (Fauvism) & Primrose (CrispsPink)

Mentoren:
    1: Aiden (LWTomlinson)
    2: Pascal (Aguamenti)
    3: Kayleigh (Leave)
    4: Saph (Maeleena)
    5: -
    6: -
    7: Dulca (Roux)
    8: -
    9: -
    10: -
    11: Amycus (Amycus)
    12: Seamus (CrispsPink)

Stylisten:
    Fayan (Fayan): district 3 & 12
    Maeleena (Maeleena): district 5 & 7
    Aralys (Fauvism): district 1 & 11
    Evan (TheLibrary): district 2
    Saffier (Fae): district 9
    Arina (CrispsPink): district 8

Anders:
    Duardo (Amycus)
    Caesar (Fayan)
    Lughnasadh (Fauvism)
    Diayh (Maeleena)

Koppels
    Percy x Elaine
    Cathal x Alyda
    Fayan x Saph
    Saverio x Adylia
    Felan x Amycus
    James x Aithne
    Nero x Skylar
    Lucas x Primrose

Mensen die meewerken aan het plan van Saph & Fayan
    - Saph
    - Fayan
    - Amycus
    - Arina
    - Duardo

De overledenen
    - Jack
    - Shenley

And... last but not least:
    Ondanks dat dit al ons zoveelste topic is, kun je altijd nog inspringen (: We don't bite, we just playfully nibble. :3
    Maeleena schreef:
    [Oops :'D *in love with this whole RPG and ALL the people in it* Niet mijn fout

[ topic verplaatst door een moderator ]

[ bericht aangepast op 26 okt 2011 - 21:27 ]

-

Daiyh
    Ik schud zijn hand. Alles gaat perfect.
    'Ik weet dat er een plan is om ze uit te breken, ze weg te brengen. Dat is alles.'

Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

Primrose
    "Een slaapzak, jodium, flessen vol met water, crackers, vleesrepen en een pijl en boog." Zeg ik
    Ik wou vragen of ik een mes mocht, maar bedenk me dat het onbeleefd zou klinken.

You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

James
    "Ik heb oog voor dingen die verstopt liggen" zeg ik met een grijns "Kom" zeg ik en trek Jill mee de grot in.

You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)

Fayan - Stylist
    "Klopt. binnen een paar dagen willen we met hovercrafts zoveel mogelijk tributen de arena uit krijgen." antwoord ik instemmend.
    "Maar misschien is het beter dit met de groep te bespreken. Want ik maak de plannen niet in mijn eentje." stel ik voor.

Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

Amycus Calcia
    Een schamper, bitter lachje gleed over haar lippen. 'Niet bepaald, nee.'
    Schattend keek ze naar hem, eigenlijk hoefde ze de vraag niet te stellen. Had hij waarschijnlijk ook niet gehoeven. 'Met jou..?'

-

Jill

De grot is koud, maar het is beter dan buiten slapen. Ik plof neer en ik pak de rugzak er weer bij. Als eerste haal ik de dolkenset eruit. Vijf dolken, waarvan werpdolken en gewone dolken. Verder zit er in de rugzak, nog wat vlees, water, bessen, vruchten en een slaapzak.

"No matter how gifted you are, you alone cannot change the world" -L.

Daiyh
    Ik knik grijnzend.
    'Goed idee, kun je me er heen brengen?'

Saph
    Ik begin met knikken, maar tranen staan alweer in mijn ogen. Fayan's stem galmd door mijn hoofd, achetrvolgd me. Ga weg!
    'H-Het gaa't,' weet ik uit te brengen.

Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

Reachell
    'Ik heb ook waterflessen en jodium. gelukkig heb ik veel messen.'Ik zette nog 2 messen vast aan mijn riem.'In een gevecht moet je zo veel mogelijk hebben.'

“You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

Primrose
    "Er was maar één pijl en boog, die heb ik. Voor de rest heb ik geen wapens." Zeg ik

You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

Fayan - Stylist
    "Tuurlijk." antwoord ik. Eerst huppel ik nog even naar binnen om de tv uit te zetten, maar ga Daiyh dan voor de trappen af.
    "Amycus? Duardo?" Van die twee wist je het nooit, waar ze waren.

Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

[ Primrose liiiess *herinerd zich dat alyda een pijl en boog oppakte*]

Amycus Calcia
    'Ik zie het.' Haar wenkbrauwen gingen weer iets omhoog.
    Het ging als vanzelf, maar het was geen masker. Zo was ze gewoon, of was ze geworden. Niemand mocht haar verdriet zien, ookal stond het nog zo in haar ogen te lezen.
    'Wat is er gebeurd?' Haar stem klonk iets bezorgder, anders dan eerst. Misschien had Felan haar toch iets veranderd in sommige aspecten, ze wist het niet.

-

Daiyh
    Grijnznd volg ik de stuiterende stylist. Ik kon Chiara de arena uitkrijgen, afrekenen met haar... Aandoening. en onderweg een beetje lol hebben.

Duardo Taurino
    Op dat moment liep hij een kamer uit, bedenkelijk naar de grond starend.
    Pas toen hij zijn naam hoorde, keek hij op. Fayan, en een man die hij niet kende, liepen in zijn richting.

-

James
    Ik leg het zwaard lang me neer.
    "Oké wat zijn de plannen voor de komende dagen" zeg ik en ga op de vloer zitten.

You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)