• Leerlingen
    Gryffindor
    - LostPromises Guinevere Samantha Longbottom
    - LWTomlinson Emily Molly Potter
    - xBelieveIt Roxanne Weasley
    - Wandless Marylinn Savarin

    Ravenclaw
    - MustacheMe Bronzin Kastier
    -Gnome Meline Evita Lunelle Leroux
    -Gnome Antoine Ricard Christopher Leroux
    - Suicidal Teagan Siobhan Lingwood

    Slytherin
    -WolfDreams Sandriné Lucia Romense
    - LostPromises Albus Severus Potter
    - Obliviatum Isabella Maryanne Weasley
    - LittleTear Teresa von Grace

    Hufflepuff
    - MustacheMe Marve Robin Gingel
    - LWTomlinson Lilith Astoria Malfoy


    Schoolhoofd
    - Wandless Valerie Noah Price

    Leraren
    - Obliviatum Rolando Green Dada
    - Wandless Jasper Thomas Gizéh Gedaanteverwisselingen Hoofd Hufflepuff
    - LostPromises Neville Longbottom Kruidenkunde Hoofd Gryffindor
    - CutePuppy Marie-Claire Fleur Grey bezweringen Hoofd Slytherin
    - xBelieveIt Olivia Madison Snape Toverdranken Hoofd Ravenclaw

    Anderen
    - MustacheMe Kat Gingel De rat van Marve



    Regels
    - Hou je aan je rol.
    - Elkaar niet vermoorden. Tenzij je het afgesproken hebt.
    - Denk er goed over na voor je een rol invult .
    - Maximaal drie rollen.
    - Het liefste geen topics aanmaken maar wachten tot ik (LostPromises) kom of Em (Wandless) zodat het overzichtelijk blijft
    - Geen ruzie maken.
    - Als je een kind wilt zijn van een al bestaand koppel met kinderen die al gespeeld worden vraag dan of hun nog een broer/ zusje willen.
    - Als je een al bestaand persoon speelt let er dan wel op in welke afdeling hij/ zij zit en hou je aan alle informatie die je over hen hebt.
    - Als je Out of character bent praat je tussen [Haakjes]
    - Zet altijd de naam boven het stukje dat je schrijft.

    -Een stukje bestaat uit minstens drie zinnen


    Rollentopic

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 26 okt 2011 - 18:32 ]


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Roxanne Weasley.
    'Cool' grinnikte ik. 'Maar we moeten wel oppassen, als we gesnapt worden is het niet best.' Samen met Albus liep ik het kasteel binnen. 'Ik heb wel perkament en inkt bij me dus we kunnen wel gelijk naar de uilen toe gaan, dan schrijven we de brief daar wel. Kunnen we 'm gelijk opsturen.'


    Stay Strong Darling

    Albus Severus Potter
    'Hopelijk stuurt hij er wel een. Dat zal de school echt een stuk vrolijker maken.'
    We liepen naar de Uilenvleugel en Roxanne schreef een brief die ze daarna liet vertrekken met een uil.
    'Dus wat nu?'


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Albus Severus Potter
    'Hopelijk stuurt hij er wel een. Dat zal de school echt een stuk vrolijker maken.'
    We liepen naar de Uilenvleugel en Roxanne schreef een brief die ze daarna liet vertrekken met een uil.
    'Dus wat nu?'


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Marylinn Savarin

    Woedend stak ik mijn tong uit naar Grey's rug waardoor de gryffindors nog harder begonnen te lachen. 'Wat moet dat!?' Ze sprong zowat uit haar vel. 'Kalmeer professor, van zo boos te kijken krijg je rimpels.' Gwen stootte bang tegen mijn arm. 'ERUIT, ERUIT!' Ik lachte zachtjes en zei 'Zie je straks.' tegen Gwen.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Guinevere Samantha Longbottom
    'Je laat me ook echt altijd alleen bij opstandige leraren hé?' Vroeg ik haar serieus.
    Ik zag Grey al rood aanlopen.
    'Niks persoonlijks hoor mevrouw.'


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Roxanne Weasley.
    'Ik denk dat het pas morgen word voordat er een brief terug komt. Misschien kunnen we naar de common room ofzo?' Ik haalde een pluk haar weg uit mijn gezicht.

    [Kan er niet misschien een rooster komen van de lessen ofzo? Of is dat te veel werk? xd]


    Stay Strong Darling

    Olivia Madison Snape.
    Terwijl ik het kasteel inliep keek ik op de brief die ik een week geleden had gekregen. Eindelijk een baan. Ik moest me melden bij het schoolhoofd, geen idee waar haar kantoor was eigenlijks. Ik had wel een wachtwoord gekregen die ik moest zeggen als ik ervoor stond. Ik keek om me heen of er ook iemand was die de weg wist.


    Stay Strong Darling

    [Ik zal er de komende dag eens voor kijken, ik kan je niets garanderen want het moet natuurlijk voor de 4 houses en voor alle jaren die hier aanwezig zijn]

    Marylinn Savarin
    'Sorry Gwen' zei ik zachtjes. 'Maar he! Prof Grey! Mind if I stay?' Ik plofte neer en zette me gemakkelijk met mijn voeten naar omhoog. Soms vroeg ik me echt af wat ik in Gryffindor zat te doen en blijkbaar vroeg Grey zich dat ook af. 'Eruit en Longbottom jij kan volgen, wees er maar zeker van dat je vader hiervan hoort!' Woedend zwaaide ik mijn benen van mijn bureau af en kwam voor haar staan. Ik was net iets langer. 'Zij heeft niets misdaan! betrek haar er dan ook niet in!' Woedens stapte ik naar buiten waar ik recht tegen een vrouw opliep. 'Excuseer!'
    'He weet jij soms hoe ik bij het schoolhoofd moet geraken?'

    [ bericht aangepast op 26 okt 2011 - 17:54 ]


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Guinevere Samantha Longbottom
    Het was niet de eerste keer dat ik eruit werd gestuurd maar als mijn vader weer zo boos was als de keren hiervoor kon ik maar beter van school wisselen.
    Iemand vroeg of Linn wist hoe je bij het schoolhoofd moest komen en zachtjes begon ik te lachen.
    Net alsof zij dat niet wist...


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Albus Severus Potter
    'Maar dat is zo saai, of ben je vergeten dat ik in Slytherin zit? Ik zou je natuurlijk best mee kunnen nemen onze leerlingenkamer in maar ik denk niet dat andere mensen daar zo blij mee zijn.'


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Marylinn Savarin
    'Lach me niet uit Gwen.' Ik glimlachte naar de vrouw voor me. 'Helemaal niet moeilijk, je gaat van hier nog twee verdiepingen naar omhoog en dan sta je voor een groot ding waarvan ik nog altijd niet uitgevogeld heb wat het is maar dat komt nog wel, en dan zeg je het wachtwoord. Ik dacht dat het deze maand -'
    'Ik weet het wachtwoord, dankjewel maar hoe weet jij dat?' Ik wou mijn mond open doen om haar te antwoorden maar Gwen was me voor. 'Ze is er zo vaak dat ze bijna familie is van professor Price' Lachend verbeterde ik haar. 'Valerie!'

    [ bericht aangepast op 26 okt 2011 - 18:02 ]


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Guinevere Samantha Longbottom
    'Valerie dan,' Zei ik hikkend. 'Maar laten we maar zeggen dat ze zo zusjes zouden kunnen zijn hoevaak ze elkaar opzoeken.'
    Ik glimlachte plagend naar Linn.
    'Trouwens Grey is chagrijnig. Ze had vandaag toevallig net iets meer zwart dan wit gepakt voor het grijs.'


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Marylinn Savarin

    De vrouw voor ons, die ik eind de dertig schatte, keek ons bevreemd aan voor ze wegliep. 'Linn, dat was een nieuwe leraar volgens mij.'
    'Oh fuck, daar gaat onze goede eerste indruk.' Lachend trok ik Gwen mee naar buiten. 'Kom nu die Grey ons niet meer nodig heeft kunnen we er even goed even van gaan genieten!'


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Guinevere Samantha Longbottom
    'Weet je ik denk dat mijn vader echt heel boos gaat worden nu. Of hij begint heel hard te lachen daar zie ik hem ook nog wel voor aan.'


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Marylinn Savarin

    Niet begrijpend staarde ik haar aan. 'Hoe bedoel? Je vader weet heus wel wat voor een kreng Grey is, hij kan haar zelf niet uitstaan en die vrouw zal misschien denken dat we prettig gestoord zijn maar dat hoeft toch niet direct slecht te zijn?' Ik gaf haar mijn 'wijsneus blik' en vervolgde mijn kleine betoogje.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.