• Plot:

Dit is het jaar van de 49e Hongerspelen. 12 meisjes en 12 jongens uit alle districten worden in een arena gegooid. Ze moeten vechten tot de dood. Verliezen betekent de dood, winnen is eeuwige roem en rijkdom. En er is maar 1 winnaar...

Het verhaal begint bij iedereen 1 dag voor de boete. Alle deelnemers worden gevolgd tot hun eind.

Arena:
    Het arena heeft een krachtveld om zich heen. Niemand kan eruit.
    Het is een bos dat rijk is aan dieren en planten, ook giftige planten.
    Aan het bos ligt een kiezelstrand. Als je daarop loopt kan iedereen je horen in de nacht. Het water is koud en niet helder. Je kunt het ook niet drinken. Het water is vaak rustig, maar als het hard waait kan het veranderen in een moordenaar.Het weer is vaak bewolkt met een niet al te warme maar vochtige dag. 's Nachts kan het vriezen.

RPG informatie:
    [*tekst hier*] betekent dat je niet in je rol zit.
    Als je in je rol zit gebruik je de naam wie je speelt en doe hem dan[b.][/b .]

Rollentopic
    Rollenstory
    Topic 1
    Topic 2
    Topic 3
    Topic 4
    Topic 5
    Topic 6
    Topic 7
    Topic 8
    Topic 9
    Topic 10
    Topic 11
    Topic 12
    Topic 13
    Topic 14
    Topic 15
    Topic 16

Rollen:
    Tributen: (Slachtoffers waar geen naam van een speler achter staat, mogen door iedereen gespeeld worden)
    1: James (LWTomlinson) & Aithne (LWTomlinson)
    2: Jack (TheLibrary) & Jill (TheLibrary)
    3: Percy (Maeleena) & Elaine (Leave)
    4: Quill (Haice) & Adylia (Leave)
    5: Cathal (Maeleena) & Alyda (Amycus)
    6: Nero (Amycus) & Skylar (Leave)
    7: Brianna (Brianna)
    8: Samuel (Fae) & Shenley (Amycus)
    9: Saverio (Fayan) & Cassie (Fae)
    10: Chiara (Amycus)
    11: Tariq (Amycus) & Raechell (Aguamenti)
    12: Felan (Fauvism) & Primrose (CrispsPink)

Mentoren:
    1: Aiden (LWTomlinson)
    2: Pascal (Aguamenti)
    3: Kayleigh (Leave)
    4: Saph (Maeleena)
    5: -
    6: -
    7: Dulca (Roux)
    8: -
    9: -
    10: -
    11: Amycus (Amycus)
    12: Seamus (CrispsPink)

Stylisten:
    Fayan (Fayan): district 3 & 12
    Maeleena (Maeleena): district 5 & 7
    Aralys (Fauvism): district 1 & 11
    Evan (TheLibrary): district 2
    Saffier (Fae): district 9
    Arina (CrispsPink): district 8

Anders:
    Duardo (Amycus)
    Caesar (Fayan)
    Lughnasadh (Fauvism)
    Diayh (Maeleena)

Koppels
    Percy x Elaine
    Cathal x Alyda
    Fayan x Saph
    Saverio x Adylia

Mensen die meewerken aan het plan van Saph & Fayan
    - Saph
    - Fayan
    - Amycus
    - Arina
    - Duardo

You can always join, we don't bite hard

[ topic verplaatst door een moderator ]

[ bericht aangepast op 23 okt 2011 - 18:45 ]

You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

Cassie - District 9
    Een bulderende mannenstem laat me mijn pas versnellen en nog geen halve minuut later ben ik bij verdieping 12. Met grote ogen kijk ik naar de kamer waar ik Saph en Fayan heb achtergelaten. Het is een puinhoop. Overal ligt bloed, de dekens liggen aan flarden en op een aantal plekken staan klauwsporen in het meubilair gedrukt. Ik verbijt de neiging om heel hard weg te rennen en loop aarzelend naar binnen, trillend als een riet.

Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

Chiara Cinxia
    Zwijgend keek ze naar hem, haar zachtgroene ogen boorden zich in de zijne. Haar donkerbruine, golvende haren hingen als een waterval over haar schouders.
    Het feit dat ze een kort broekje droeg en een aardig strak shirt werkte ook niet echt mee. Ze had het misschien ook niet aan moeten trekken, maar had nooit gedacht dat ze zo iemand tegen zou komen.

-

Dulca
    Ik keek minachtend neer op de twee wezens, terwijl ik met grote stappen naar het bloedbad liep.
    Ik sleurde de ene man van de ernstig gewonde andere man af, en gooide hem op het bed.
    'Daar blijven zitten, en niet verroeren. Je hebt al genoeg aangericht,' zei ik koud, en hees de gewonde man omhoog.
    'Hoe kom je aan deze wonden?' vroeg ik bevelend.

"Well, well. Look who we've got here!"

Nero Oriato
    'Veranderd?' herhaalde hij vragend, en haalde een hand door zijn donkerblonde haar.

-

Fae schreef:
    Cassie - District 9
    Een bulderende mannenstem laat me mijn pas versnellen en nog geen halve minuut later ben ik bij verdieping 12. Met grote ogen kijk ik naar de kamer waar ik Saph en Fayan heb achtergelaten. Het is een puinhoop. Overal ligt bloed, de dekens liggen aan flarden en op een aantal plekken staan klauwsporen in het meubilair gedrukt. Ik verbijt de neiging om heel hard weg te rennen en loop aarzelend naar binnen, trillend als een riet.

[Ik ben een vrouw, hehe. ^^]

"Well, well. Look who we've got here!"

Daiyh
    Jammer genoeg bleef ze stil. Maar één manier om me verder te vermaken dan. Bewonderend laat ik mijn donkere ogen over haar lichaam glijden.

Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

Cassie - District 9
    'Oh,' fluister ik. Het dringt niet tot me door wat er gebeurd moet zijn, ik kan alleen maar staan en staren.

Roux schreef:
    (...)
    [Ik ben een vrouw, hehe. ^^]

[Ups.]

[Ben er weer (:]

there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

Chiara Cinxia
    'Vieze rat,' siste ze, haar stem sneerde door de eerst zo stille ruimte.

-

Fauvism schreef:
    [Ben er weer (:]

[Yeeeah :'D]

-

Saph
    Trillend keek ik de vrouw aan. Ik kende haar niet. Wat als ze van het Capitool was? Ik durfde Fayan neit aan te kijken.
    'Een mutant,' fluister ik. Beelden komen terug aan zetten en ik begin weer te snkken. Mijn moeder, gemuteerd in de arena, en nu Fayan, mijn lieve Fayan.

Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

Fayan - Stylist
    De vrouw gooide me op het bed en zei dat ik moest blijven zitten. Ik sloeg mijn armen om mijn middel en kneep mijn ogen dicht, terwijl haar woorden nagalmden in mijn hoofd.
    Je hebt al genoeg aangericht!
    Ze had gelijk... ze had gelijk. Ik had Saph aangevallen, mijn lieve, mooie Saph van wie ik zoveel hou.
    Wat deed ik hier nog? Ik moest weg, ik was nu een groter gevaar dan het hele Capitool bij elkaar. Misschien moest ik mezelf maar van kant maken.
    Ik stond wankelend op, klaar om te vertrekken.

Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

Amycus Calcia
    Een zachte, heldere zucht ontsnapte haar, langzaam schoof ze dichterbij. Haar blik zocht weer naar de zijne. 'Het is me inderdaad.. aardig duidelijk geworden.'

-

Daiyh
    Ik lach, en langzaam vinden mijn ogen hun weg terug naar boven. Heel langzaam, mag ik toevoegen.
    'Ik ben een man, en jij bent uitdagend gekleed,' antwoord ik. 'Had je iets anders verwacht, lieverd?'