• Plot:


    Dit is het jaar van de 49e Hongerspelen. 12 meisjes en 12 jongens uit alle districten worden in een arena gegooid. Ze moeten vechten tot de dood. Verliezen betekent de dood, winnen is eeuwige roem en rijkdom. En er is maar 1 winnaar...

    Het verhaal begint bij iedereen 1 dag voor de boete. Alle deelnemers worden gevolgd tot hun eind.

    Arena:
    Het arena heeft een krachtveld om zich heen. Niemand kan eruit.
    Het is een bos dat rijk is aan dieren en planten, ook giftige planten.
    Aan het bos ligt een kiezelstrand. Als je daarop loopt kan iedereen je horen in de nacht. Het water is koud en niet helder. Je kunt het ook niet drinken. Het water is vaak rustig, maar als het hard waait kan het veranderen in een moordenaar.Het weer is vaak bewolkt met een niet al te warme maar vochtige dag. 's Nachts kan het vriezen.



    RPG informatie:
    [*tekst hier*] betekent dat je niet in je rol zit.
    Als je in je rol zit gebruik je de naam wie je speelt en doe hem dan[b.][/b .]

    - Rollentopic
    - Rollenstory
    - Topic 1
    - Topic 2
    - Topic 3
    - Topic 4
    - Topic 5
    - Topic 6
    - Topic 7
    - Topic 8
    - Topic 9
    - Topic 10
    - Topic 11
    - Topic 12
    - Topic 13
    - Topic 14
    - Topic 15

    Rollen:
    Tributen: (Slachtoffers waar geen naam van een speler achter staat, mogen door iedereen gespeeld worden)
    1: James (LWTomlinson) & Aithne (LWTomlinson)
    2: Jack (TheLibrary) & Jill (TheLibrary)
    3: Percy (Maeleena) & Elaine (Leave)
    4: Quill (Haice) & Adylia (Leave)
    5: Cathal (Maeleena) & Alyda (Amycus)
    6: Nero (Amycus) & Skylar (Leave)
    7: Adam (Roux) & Brianna (Brianna)
    8: Samuel (Fae) & Shenley (Amycus)
    9: Saverio (Fayan) & Cassie (Fae)
    10: Chiara (Amycus)
    11: Tariq (Amycus) & Raechell (Aguamenti)
    12: Felan (Fauvism) & Primrose (CrispsPink)

    Mentoren:
    1: Aiden (LWTomlinson)
    2: Pascal (Aguamenti)
    3: Kayleigh (Leave)
    4: Saph (Maeleena)
    5: -
    6: -
    7: Dulca (Roux)
    8: -
    9: -
    10: -
    11: Amycus (Amycus)
    12: Seamus (CrispsPink)

    Stylisten:
    Fayan (Fayan): district 3 & 12
    Maeleena (Maeleena): district 5 & 7
    Aralys (Fauvism): district 1 & 11
    Evan (TheLibrary): district 2
    Saffier (Fae): district 9
    Arina (CrispsPink): district 8

    Anders:
    Duardo (Amycus)
    Caesar (Fayan)
    Lughnasadh (Fauvism)
    Diayh (Maeleena)

    Koppels
    Percy x Elaine
    Cathal x Alyda
    Fayan x Saph
    Saverio x Adylia

    Mensen die meewerken aan het plan van Saph & Fayan
    - Saph
    - Fayan
    - Amycus
    - Arina
    - Duardo


    And... last but not least:
    Ondanks dat dit al ons tweede derde vierde vijfde zesde zevende achtste negende tiende elfde twaalfde dertiende veertiende vijftiende zestiende topic is, kun je altijd nog inspringen (: We don't bite, we just playfully nibble. :3
    Maeleena schreef:
    [Oops :'D *in love with this whole RPG and ALL the people in it* Niet mijn fout (joehoe)(wbw)]



    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 23 okt 2011 - 20:11 ]


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Samuel - District acht
    Ik laat het zwaard voor wat het is en loop nog eens naar de eetbare plantentest. Ik heb hem sinds ik hier ben al twee keer gedaan en ik haal nog steeds onvoldoendes, maar ik wil het leren voordat we beginnen.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Nero Oriazo
    'O,' mompelde hij, en wreef even met zijn vingers over de gesloten spieren in zijn nek. 'Graag gedaan.' Het was eruit voor hij het wist, en pas toen wist hij dat het nog echt zo was ook.


    -

    Saph
    Schuldgevoelens nemen me over. Ik druk Fayan steviger tegen me aan. Een deel van me wenst dat ik hem hier nooit bij ahd betrokken. Mijn arme Fayan, dit verdient hij niet...
    'Hou nog even vol,' fluister ik. 'nog even, dan gaanw e hier weg. voorgoed.'

    Diayh
    Dit eten smaakt naar niets, bedenkt ik me. Het meisje aan mijn tafel kijkt opnieuw naar mij, maar ik hou mijn ogen op eht eten gericht.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Fayan - Stylist
    Ik kijk naar Saph omhoog. "Maar waar moeten we heen? Ik kan de tributen niet achterlaten," Ik streel zijn wang en druk dan mijn lippen op de zijne. Ik wilde Saph nooit meer loslaten.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    [Wanneer beginnen de privétrainingen? :'D]

    Adylia
    Ik glimlach vrolijk. ‘‘Het is al bijna tijd voor de arena.’’ Merk ik zacht op en kijk een tijdje naar de lucht.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Cassie - District 9
    Ik doe net alsof ik wegren voor weet-ik-veel-wie en zet de loopband hoger. Ik wed dat niemand boven heeft gemerkt dat ik wegging, en hier let niemand erop dat ik binnenkwam.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Skylar
    Ik glimlach flauw. ‘‘Ik wou dat we nogsteeds onder die boom zaten met de verminkte konijn.’’ Glimlachte ik dromerig. Het was eruit voordat ik er erg in kreeg.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    [*had stiekem gehoopt dat Diayh een rokkenjager was, ghehe*]

    Chiara Cinxia
    Het was misschien maar goed dat je zou sterven als je de Spelen verloor, aangezien haar ouders het anders wel hadden gedaan als ze niet zou winnen. Bedenkelijk keek ze naar buiten, en toen gleed haar blik naar het tafeblad.
    Ze voelde zich ongemakkelijk in het bijzijn van de jongen, en wist simpelweg niet waar ze moest kijken.


    -

    [No idea o.o]

    Saverio - 9
    Ik zucht. "Ben je bang voor waar we terecht komen?" vraag ik. Ik in ieder geval wel. Ik ben bang voor het klimaat, de omgeving, de mogelijke mutilanten, het bloedbad... en dat ik Adylia kwijtraak. Dat nog het meest van allemaal.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Saph
    Ik kus hem zachtjes, hou hem dichter bij me. Hij had gelijk, we konden niet weg. Nog niet, tenminste.
    'Ik zal een oplossing vinden,' zeg ik zachtjes, als ik mijn lippen van de zijnen haal. 'Dat beloof ik.'


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Nero Oriazo
    'Toen was alles nog wel veel makkelijker,' mompelde hij, en ging op de rand van het bed zitten. Hij liet zijn blik onwillekeurig naar de badkamer afdwalen. Hij zou er op dat moment alles voor doen om een douche te nemen, maar dan zou hij terug moeten naar zijn eigen kamer. En dat wilde hij niet.


    -

    [*wacht op post van Valerie*]


    -

    Fayan - Stylist
    "Als je maar hier blijft, bij mij." antwoord ik en ik druk me opnieuw tegen hem aan. Ik was uitgeput van al het huilen en alle angst, maar ik wilde niet slapen nu ik eindelijk weer bij Saph was.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Even een vraagje. Zoeken jullie nog evil mentoren? Dan wil ik me daarvoor graag opgeven. ^^


    "Well, well. Look who we've got here!"

    [ * Psh, komt nog (wbw) hij is gestressed ja! al dat gegil van die suikerspin-stuierbal..]

    Daiyh
    Ik zucht zachtjes. Ik werp mijn blik op eht mooie meisje, en kijk haar schattend aan.
    'Hey,' zeg ik uiteindelijk. Misschien kan ze me van pas komen. het is beter dan in stilte de weg proberen te herinneren.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.