• Plot:


    Dit is het jaar van de 49e Hongerspelen. 12 meisjes en 12 jongens uit alle districten worden in een arena gegooid. Ze moeten vechten tot de dood. Verliezen betekent de dood, winnen is eeuwige roem en rijkdom. En er is maar 1 winnaar...

    Het verhaal begint bij iedereen 1 dag voor de boete. Alle deelnemers worden gevolgd tot hun eind.

    Arena:
    Het arena heeft een krachtveld om zich heen. Niemand kan eruit.
    Het is een bos dat rijk is aan dieren en planten, ook giftige planten.
    Aan het bos ligt een kiezelstrand. Als je daarop loopt kan iedereen je horen in de nacht. Het water is koud en niet helder. Je kunt het ook niet drinken. Het water is vaak rustig, maar als het hard waait kan het veranderen in een moordenaar.Het weer is vaak bewolkt met een niet al te warme maar vochtige dag. 's Nachts kan het vriezen.



    RPG informatie:
    [*tekst hier*] betekent dat je niet in je rol zit.
    Als je in je rol zit gebruik je de naam wie je speelt en doe hem dan[b.][/b .]

    - Rollentopic
    - Rollenstory
    - Topic 1
    - Topic 2
    - Topic 3
    - Topic 4
    - Topic 5
    - Topic 6
    - Topic 7
    - Topic 8
    - Topic 9
    - Topic 10
    - Topic 11
    - Topic 12
    - Topic 13
    - Topic 14
    - Topic 15

    Rollen:
    Tributen: (Slachtoffers waar geen naam van een speler achter staat, mogen door iedereen gespeeld worden)
    1: James (LWTomlinson) & Aithne (LWTomlinson)
    2: Jack (TheLibrary) & Jill (TheLibrary)
    3: Percy (Maeleena) & Elaine (Leave)
    4: Quill (Haice) & Adylia (Leave)
    5: Cathal (Maeleena) & Alyda (Amycus)
    6: Nero (Amycus) & Skylar (Leave)
    7: Adam (Roux) & Brianna (Brianna)
    8: Samuel (Fae) & Shenley (Amycus)
    9: Saverio (Fayan) & Cassie (Fae)
    10: Chiara (Amycus)
    11: Tariq (Amycus) & Raechell (Aguamenti)
    12: Felan (Fauvism) & Primrose (CrispsPink)

    Mentoren:
    1: Aiden (LWTomlinson)
    2: Pascal (Aguamenti)
    3: Kayleigh (Leave)
    4: Saph (Maeleena)
    5: -
    6: -
    7: Dulca (Roux)
    8: -
    9: -
    10: -
    11: Amycus (Amycus)
    12: Seamus (CrispsPink)

    Stylisten:
    Fayan (Fayan): district 3 & 12
    Maeleena (Maeleena): district 5 & 7
    Aralys (Fauvism): district 1 & 11
    Evan (TheLibrary): district 2
    Saffier (Fae): district 9
    Arina (CrispsPink): district 8

    Anders:
    Duardo (Amycus)
    Caesar (Fayan)
    Lughnasadh (Fauvism)
    Diayh (Maeleena)

    Koppels
    Percy x Elaine
    Cathal x Alyda
    Fayan x Saph
    Saverio x Adylia

    Mensen die meewerken aan het plan van Saph & Fayan
    - Saph
    - Fayan
    - Amycus
    - Arina
    - Duardo


    And... last but not least:
    Ondanks dat dit al ons tweede derde vierde vijfde zesde zevende achtste negende tiende elfde twaalfde dertiende veertiende vijftiende zestiende topic is, kun je altijd nog inspringen (: We don't bite, we just playfully nibble. :3
    Maeleena schreef:
    [Oops :'D *in love with this whole RPG and ALL the people in it* Niet mijn fout (joehoe)(wbw)]



    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 23 okt 2011 - 20:11 ]


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Adylia
    Ik denk even kort na, en schud dan mijn hoofd lichtjes. ‘‘Nee. Waar het ook is, ik zal rennen en vechten. Het zal overal hetzelfde zijn.’’ Zeg ik zacht, en sla mijn ogen neer.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    [ Annabeth!! *O* *hugs* Ja! Join the RPG!]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [@Amycus: Een collage van blikjes, bierviltjes, verpakkingen, hondenharen en stukken tapijt. I'm not kidding you, het is voor school. Ik heb gewoon een gestoorde kunstlerares. >_<]

    Felan
    Het domme lachje op mijn gezicht werd nog breder toen ik haar zag. Alleen, ook nog. Geen door de strijd geharde oude knarren te zien. Snel sloot ik de deur achter me en ging naast haar zitten.


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    [Nou en, hij is sterk genoeg om daar overheen te komen =D

    *ziet stiekem al best voor zich hoe hij doet alsof hij iets voor haar voelt en het dan - cliché cliché - ook echt begint te doen *O*]

    Chiara Cinxia
    Geschrokken keek ze voorzichtig op toen ze een stem hoorde, en ondanks dat hij de enige andere in de kamer was trok ze verbaasd haar wenkbrauwen een stukje op toen ze hem naar haar zag kijken. Bedenkelijk liet ze haar blik over zijn gezicht gaan. 'Hoi,' zei ze met een zachte stem.


    -

    Saph
    Ik hou Fayan stevig vast, maar zeg niets. Weer was ik hem bijna verloren, dat terwijl ik naast hem stond! Het was mijn schuld, ik kon hem niet eens beschermen...


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Skylar
    Ik glimlachte onwillekeurig. ‘‘Ik heb heel lang gehuild toen ik niet meer naar je terugmocht. Mijn moeder sloot me op en ik heb zelfs honderden brieven aan je geschreven.’’ Beken ik flauw, en laat mijn blik naar de grond dwalen.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Roux schreef:
    Even een vraagje. Zoeken jullie nog evil mentoren? Dan wil ik me daarvoor graag opgeven. ^^

    [word je mijn mentor? (: district 7.]


    Thou shallt not stir one foot to seek a foe.

    Saverio - 9
    "En je gaat winnen, waar we ook terecht komen," antwoord ik op dezelfde toon. Daar zorg ik echt wel voor.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    [..apart? o_o]

    Amycus Calcia
    Pas toen hij naast haar zat, keek ze om. Langzaam sloeg ze haar benen over elkaar, en streek haar haar naar achteren zodat haar ogen vrij kwamen. 'Hoe ging het gisteren nog, toen ik weg was? Met Primrose?'
    Het was voor beiden niet hun favoriete onderwerp. Maar de kans dat hij had ingezien wel iets voor haar te voelen was aanwezig, en ze móest het gewoon weten.


    -

    Cassie - District 9
    Verslagen blijf ik staan, waardoor de loopband me op de grond werpt. Ik sluit mijn ogen, zucht, en sta weer op.
    Maar eigenlijk wil ik blijven zitten.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Daiyh
    focus, Daiyh. Ik geef haar een glimlach en steek mijn hand uit.
    'Daiyh Briiori,' stel ik mezelf voor. 'Met wie heb ik het.. genoegen?' Ik laat mijn blik nogmaals over haar glijden. Ze is zeker neit lelijk.

    [ also, je spreekt zn naam uit als: Day Brie-jori]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Fayan - Stylist
    Ik kan het niet helpen. Hoe hard ik ook vecht te slaap, hij wint van me. Ik had tenslotte toen die nacht met Saph ook maar een uurtje of drie geslapen.
    Mijn dromen zijn niet rustig. Alle beelden worden herhaald, opnieuw en opnieuw en ik weet dat ze niet echt zijn, maar ze jagen me toch net zoveel angst aan.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Adylia
    Ik glimlach waterig, en druk mijn lippen op die van hem. ‘‘Ik hou van je Saverio. Daar zal de arena niets aan veranderen, de dood ook niet. Zolang ik maar bij jou ben.’’ Prevel ik zacht,


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Saverio - 9
    Dat vertaal ik even. "Met andere woorden, we winnen of sterven allebei?" vraag ik ter bevestiging. Met die eerste kan ik natuurlijk prima leven, maar met die laatste?


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Chiara Cinxia
    Haar achternaam was vaker voorgekomen in de Spelen, maar dat was zeker niet ongebruikelijk. Honderden familie's hadden kinderen moeten afstaan aan vermaak voor het Capitool.
    'Chiara Cinxia.' Haar stem klonk glashelder, maar afstandelijk koud. Even schoot haar blik naar zijn hand, maar ze was niet van plan hem aan te raken. Lichamelijk contact met mannen was niet één van haar favorieten.

    [ bericht aangepast op 23 okt 2011 - 17:55 ]


    -