• Plot:


    Dit is het jaar van de 49e Hongerspelen. 12 meisjes en 12 jongens uit alle districten worden in een arena gegooid. Ze moeten vechten tot de dood. Verliezen betekent de dood, winnen is eeuwige roem en rijkdom. En er is maar 1 winnaar...

    Het verhaal begint bij iedereen 1 dag voor de boete. Alle deelnemers worden gevolgd tot hun eind.

    Arena:
    Het arena heeft een krachtveld om zich heen. Niemand kan eruit.
    Het is een bos dat rijk is aan dieren en planten, ook giftige planten.
    Aan het bos ligt een kiezelstrand. Als je daarop loopt kan iedereen je horen in de nacht. Het water is koud en niet helder. Je kunt het ook niet drinken. Het water is vaak rustig, maar als het hard waait kan het veranderen in een moordenaar.Het weer is vaak bewolkt met een niet al te warme maar vochtige dag. 's Nachts kan het vriezen.



    RPG informatie:
    [*tekst hier*] betekent dat je niet in je rol zit.
    Als je in je rol zit gebruik je de naam wie je speelt en doe hem dan[b.][/b .]

    - Rollentopic
    - Rollenstory
    - Topic 1
    - Topic 2
    - Topic 3
    - Topic 4
    - Topic 5
    - Topic 6
    - Topic 7
    - Topic 8
    - Topic 9
    - Topic 10
    - Topic 11
    - Topic 12
    - Topic 13
    - Topic 14
    - Topic 15

    Rollen:
    Tributen: (Slachtoffers waar geen naam van een speler achter staat, mogen door iedereen gespeeld worden)
    1: James (LWTomlinson) & Aithne (LWTomlinson)
    2: Jack (TheLibrary) & Jill (TheLibrary)
    3: Percy (Maeleena) & Elaine (Leave)
    4: Quill (Haice) & Adylia (Leave)
    5: Cathal (Maeleena) & Alyda (Amycus)
    6: Nero (Amycus) & Skylar (Leave)
    7: Adam (Roux) & Brianna (Brianna)
    8: Samuel (Fae) & Shenley (Amycus)
    9: Saverio (Fayan) & Cassie (Fae)
    10: Chiara (Amycus)
    11: Tariq (Amycus) & Raechell (Aguamenti)
    12: Felan (Fauvism) & Primrose (CrispsPink)

    Mentoren:
    1: Aiden (LWTomlinson)
    2: Pascal (Aguamenti)
    3: Kayleigh (Leave)
    4: Saph (Maeleena)
    5: -
    6: -
    7: Dulca (Roux)
    8: -
    9: -
    10: -
    11: Amycus (Amycus)
    12: Seamus (CrispsPink)

    Stylisten:
    Fayan (Fayan): district 3 & 12
    Maeleena (Maeleena): district 5 & 7
    Aralys (Fauvism): district 1 & 11
    Evan (TheLibrary): district 2
    Saffier (Fae): district 9
    Arina (CrispsPink): district 8

    Anders:
    Duardo (Amycus)
    Caesar (Fayan)
    Lughnasadh (Fauvism)
    Diayh (Maeleena)

    Koppels
    Percy x Elaine
    Cathal x Alyda
    Fayan x Saph
    Saverio x Adylia

    Mensen die meewerken aan het plan van Saph & Fayan
    - Saph
    - Fayan
    - Amycus
    - Arina
    - Duardo


    And... last but not least:
    Ondanks dat dit al ons tweede derde vierde vijfde zesde zevende achtste negende tiende elfde twaalfde dertiende veertiende vijftiende zestiende topic is, kun je altijd nog inspringen (: We don't bite, we just playfully nibble. :3
    Maeleena schreef:
    [Oops :'D *in love with this whole RPG and ALL the people in it* Niet mijn fout (joehoe)(wbw)]



    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 23 okt 2011 - 20:11 ]


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Fayan - Stylist
    Ik kijk recht in Saph's gezicht. Hij leeft nog, hij is hier bij me, hij ademt en hij is niet bebloed.
    Ik ben zo opgelucht dat ik meteen begin te huilen en hem tegen me aan trek.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Skylar
    Ik viel niet veel later in slaap. Een rustige, fantasierijke slaap. Tegen de tijd dat ze wakker werd, sliep Nero ook. Een onschuldige glimlach gleed over haar lippen toen ze Nero eens goed bekeek. Zijn warrige, toch leuke haren. En dan zijn strakke gezicht met van die lieve, kusbare lippen.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Reachell
    'Ja alles oke'Zei hij. Hij had bloed op zijn handen en zocht naar bloed.
    'Ik denk dat het niet goed is. ik ken die blikken . die zie ik vader en moeder help in de apotheek. Ik zou een pijnstiller nemen en goed drinken.'Ik glimlachte.
    'Ik ben Reachell by the way.'


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Adylia
    Ik grinnik. ‘‘Er is meer voor nodig. Ik wil alles gebruiken. Maar dan in drie minuten. Een parcour dus. En er dan snel doorheen vliegen.’’ Grinnik ik. Ik had zin in actie.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Saph
    'Oh, godzijdank,' fluister ik, opnieuw en opnieuw, Ik hou een huilende Fayan in mijn armen, en strijk mijn hand door zijn zachte haar.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Primrose
    "Bedankt." Zeg ik
    Ik glimlach en houdt de mos tegen de wond.
    "Laat haar met rust en zorg ervoor dat ze zich ontspant, Aiden!" Roep ik
    Ik trek James mee aan z'n arm na beneden en plof neer op een stoel.
    "De sessies beginnen zo en jij bent District 1 en jongen dus ga je als eerst en ik ben District 12 en meisje dus ga ik als laatste." Zeg ik

    [Moet Felan niet wakker worden, want de privésessies beginnen zo]


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    [ *Wacht op Chiara* ^^]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Saverio - 9
    Ik begin vrolijk te lachen. "Dan mogen ze de scores wel verhogen, want twaalf is dan veel te laag!" Ik kon haar al helemaal zien, vliegend over de toestellen terwijl ze ondertussen de poppen allemaal kapot schoot. Wauw.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Chiara Cinxia
    Iemand liep de eetkamer in, en met een ruk keek ze op. De man keek verdwaald om zich heen, maar hij moest geen hulp van haar verwachten. Achterdochtig keek ze naar hem.


    -

    [Kunnen we die stomme privédingen niet overslaan? *boring*]


    -

    Cassie - District 9
    Fayan begint te huilen en omhelst Saph. Ik voel me een indringer, vergeten en ongewenst. Ik begin langzaam achteruit naar de deur te lopen.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Fayan - Stylist
    "Ik dacht dat je dood was," snik ik gesmoord. "Ze lieten me zien dat je dood was,"
    Maar hij is niet dood. Ik voel zijn hartslag tegen me aan en leg mijn hand erop, alsof ik het zo kan vastpakken.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Amycus schreef:
    [Kunnen we die stomme privédingen niet overslaan? *boring*]




    [Nee datkan niet, want de punten zijn belangerijk]


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    [Felan ligt al bijna twintig uur in bed en moet er nodig eens uit, right? 8D]

    Felan
    Mijn kamer was een benauwd, broeierig nest geworden met verwarde dekens, een gekreukte brief, kapot getrapte bloemen en ik als middelpunt. Slapen en dagdromen waren met elkaar verweven geraakt, tot ik zelf maar amper meer wist of ik wakker was. Er was geen gevoel bij; ik voelde me alsof er helemaal niets was. Niets waar ik me druk om kon maken. Het had geen zin om mijn kamer te verlaten; dan zou ik Primrose tegen het lijf lopen, of Fayan, of stomme tributen.
    Maar nu ik hier al bijna een etmaal lag, en op de klok langzaam de tijd had zien verstrijken, werd het te warm en zweterig en gingen mijn gedachten steeds weer in de richting van één bepaalde persoon die ook herhaaldelijk voorkwam in mijn verwarde dromen.
    Geeuwend liet ik me uit mijn bed vallen; en dan ook letterlijk. Ik viel midden in een geknakte nepbloem, maar kon me er niet druk om maken. Met een domme lach op mijn gezicht waarvan ik geen idee had waar hij eigenlijk vandaan kwam douchte ik en vroeg me daarna af waar ik naartoe kon gaan. Ik had geen idee waar ze was...


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Quill

    "Bedankt voor het advies." zei hij met een knik. Hij besefte nu pas dat hij een stuk groter was dan de meeste mensen hier. Lenig was hij niet, maar gespierd wel. "Quill, district 4." Dat laatste was een bijvoeging, iets wat hij altijd zei. Na die woorden liep hij naar binnen. Hij waste zijn handen in de toiletten en ging toen de eetzaal in. Het water schonk hij in een glas, die hij snel naar binnenwerkte. Het deed goed.


    Just be yourself even when people want to change you