• Plot:


    Dit is het jaar van de 49e Hongerspelen. 12 meisjes en 12 jongens uit alle districten worden in een arena gegooid. Ze moeten vechten tot de dood. Verliezen betekent de dood, winnen is eeuwige roem en rijkdom. En er is maar 1 winnaar...

    Het verhaal begint bij iedereen 1 dag voor de boete. Alle deelnemers worden gevolgd tot hun eind.

    Arena:
    Het arena heeft een krachtveld om zich heen. Niemand kan eruit.
    Het is een bos dat rijk is aan dieren en planten, ook giftige planten.
    Aan het bos ligt een kiezelstrand. Als je daarop loopt kan iedereen je horen in de nacht. Het water is koud en niet helder. Je kunt het ook niet drinken. Het water is vaak rustig, maar als het hard waait kan het veranderen in een moordenaar.Het weer is vaak bewolkt met een niet al te warme maar vochtige dag. 's Nachts kan het vriezen.



    RPG informatie:
    [*tekst hier*] betekent dat je niet in je rol zit.
    Als je in je rol zit gebruik je de naam wie je speelt en doe hem dan[b.][/b .]

    - Rollentopic
    - Rollenstory
    - Topic 1
    - Topic 2
    - Topic 3
    - Topic 4
    - Topic 5
    - Topic 6
    - Topic 7
    - Topic 8
    - Topic 9
    - Topic 10
    - Topic 11
    - Topic 12
    - Topic 13
    - Topic 14
    - Topic 15

    Rollen:
    Tributen: (Slachtoffers waar geen naam van een speler achter staat, mogen door iedereen gespeeld worden)
    1: James (LWTomlinson) & Aithne (LWTomlinson)
    2: Jack (TheLibrary) & Jill (TheLibrary)
    3: Percy (Maeleena) & Elaine (Leave)
    4: Quill (Haice) & Adylia (Leave)
    5: Cathal (Maeleena) & Alyda (Amycus)
    6: Nero (Amycus) & Skylar (Leave)
    7: Adam (Roux) & Brianna (Brianna)
    8: Samuel (Fae) & Shenley (Amycus)
    9: Saverio (Fayan) & Cassie (Fae)
    10: Chiara (Amycus)
    11: Tariq (Amycus) & Raechell (Aguamenti)
    12: Felan (Fauvism) & Primrose (CrispsPink)

    Mentoren:
    1: Aiden (LWTomlinson)
    2: Pascal (Aguamenti)
    3: Kayleigh (Leave)
    4: Saph (Maeleena)
    5: -
    6: -
    7: Dulca (Roux)
    8: -
    9: -
    10: -
    11: Amycus (Amycus)
    12: Seamus (CrispsPink)

    Stylisten:
    Fayan (Fayan): district 3 & 12
    Maeleena (Maeleena): district 5 & 7
    Aralys (Fauvism): district 1 & 11
    Evan (TheLibrary): district 2
    Saffier (Fae): district 9
    Arina (CrispsPink): district 8

    Anders:
    Duardo (Amycus)
    Caesar (Fayan)
    Lughnasadh (Fauvism)
    Diayh (Maeleena)

    Koppels
    Percy x Elaine
    Cathal x Alyda
    Fayan x Saph
    Saverio x Adylia

    Mensen die meewerken aan het plan van Saph & Fayan
    - Saph
    - Fayan
    - Amycus
    - Arina
    - Duardo


    And... last but not least:
    Ondanks dat dit al ons tweede derde vierde vijfde zesde zevende achtste negende tiende elfde twaalfde dertiende veertiende vijftiende zestiende topic is, kun je altijd nog inspringen (: We don't bite, we just playfully nibble. :3
    Maeleena schreef:
    [Oops :'D *in love with this whole RPG and ALL the people in it* Niet mijn fout (joehoe)(wbw)]



    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 23 okt 2011 - 20:11 ]


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    [En nu moet ik wachten op Saph (cat)]

    Saverio - 9
    "Wat zal ik eens doen voor de Spelmakers?" vroeg ik me hardop af. Adylia had dan wel allerlei verstopte talenten, maar ik had er geen.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Cassie - District 9
    Ik besluit meteen door te gaan en ga naar de loopbanden. Het is rennen of huilen, en het laatste vertik ik. Ik zet het ding op een hoge stand en begin meteen te sprinten.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Adylia
    ‘‘Hm..’’ Ik dacht even na. ‘‘Camouflage en pijl en boog schieten.’’ Grijnsde ik met een glimlachje.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Saverio - 9
    "Camouflage is een goed idee en zal ik bij het schieten dan maar net doen of ik mikte op het punt waar de pijl toevallig terecht komt?" Ik schiet in de lach en druk een kus op Adylia's mooie haren.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    [ *O* Terug? Wie is zo leif de laatste berichten van Fayan en Chiara te zeggen?]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Brianna
    Ik rende achter hem aan. Ik wilde zijn naam niet roepen. Hem eenmaal ingehaald legde ik zachtjes mijn hand op zijn schouder en probeerde vooral heel rustig over te komen. "Quill? Wat is er?" Ik kon me wel voor mijn kop slaan, we zaten hier in de hongerspelen en ik vroeg hem wat er was?


    Thou shallt not stir one foot to seek a foe.

    [Wat voor collage eigenlijk?]

    Amycus Calcia
    Met een zucht streek ze haar goudblonde lokken naar achteren, en trok haar benen omhoog, de zachte bank op. Het gekraak van de deur klonk, en achterdochtig keek ze om. Haar wenkbrauwen schoten een stukje omhoog, en er verscheen een onwillekeurige glimlach op haar gezicht die ze snel weer weg veegde. 'Felan.'

    Nero Oriazo
    Verbaasd keek hij weer naar haar om, en rekte zich even uit zodat al zijn spieren zich kort aanspanden. 'Hoezo bedankt?' vroeg hij, en keek haar vragend aan. Er viel niks te bedanken, toch? Hij had haar gewoon naar haar kamer gebracht, waarna hij zelf ook in slaap was gevallen. Stom eigenlijk, dat hij niet wakker had kunnen blijven.


    -

    [Welkom terug! Cassie is in elk geval weggerend en staat nu alles op een loopband af te reageren, ghehe.]


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Adylia
    Ik grinnik. ‘‘Dat lukt vast wel. Ik ben benieuwd naar hoe ik het er vanaf breng.’’ Grinnik ik. Aan de ene kant alarmeerde een belletje in mijn hoofd. Was het wel slim om aan de Spelmakers te laten zien wat je kon?


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    James
    "Nog steeds, ik ben bang om nog iemand pijn te doen Prim" mompel ik.
    Ik weet al wat ik ga doen, ik ga de spelmakers dat ze net zo harteloos zijn als president Snow.


    You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)

    [Welcome back (wbw)]

    Fayan - Stylist
    Ik kalmeerde een beetje, maar haalde nog steeds gejaagd adem en snikte nog wel. Het was zo raar om me maar bepaalde dingen te kunnen herinneren en nu wist ik niet eens meer of ze echt waren, want met Saph was niets gebeurd.
    Maar dat beeld... hij leek zo echt.
    "Wanneer is dit nou eindelijk afgelopen..." fluisterde ik, doelend op de angst en de ontvoeringen. Ik verlangde bijna terug naar mijn leventje voor dat ik stylist van de Hongerspelen werd, maar dan had ik mijn lieve Saph nooit ontmoet.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    [Quill negeert mij! I just want to sluit vriendschap!]


    Thou shallt not stir one foot to seek a foe.

    Skylar
    ‘‘Voor het troosten.’’ Prevelde ik zacht, en kan nog net de neiging te gaan blozen onderdrukken.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Saverio - 9
    "Ik ben net zo benieuwd," grinnikte ik. Ik zou wel gewoon wat doen wat spontaan in me opkwam en dan hopen dat ik geen 1 kreeg.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Maeleena schreef:
    [ *O* Terug? Wie is zo leif de laatste berichten van Fayan en Chiara te zeggen?]

    Daiyh
    Langzaam en stileltjes at ik. Het meisje keek me niet meer aan. mooi, hopelijk was haar achetrdocht weg.

    Chiara Cinxia
    Het centrum trok haar aandacht niet, niet op zijn minst. Het leek te erg op de extra ruimte in het huis waar ze was opgegroeid. Bedenkelijk streek ze haar donkerbruine haren naar achteren, en keek vanuit haar ooghoeken even naar de tafel. Fijn, hij was er nog steeds. Waar kwam hij überhaupt vandaan?


    -