• Plot:


    Dit is het jaar van de 49e Hongerspelen. 12 meisjes en 12 jongens uit alle districten worden in een arena gegooid. Ze moeten vechten tot de dood. Verliezen betekent de dood, winnen is eeuwige roem en rijkdom. En er is maar 1 winnaar...

    Het verhaal begint bij iedereen 1 dag voor de boete. Alle deelnemers worden gevolgd tot hun eind.

    Arena:
    Het arena heeft een krachtveld om zich heen. Niemand kan eruit.
    Het is een bos dat rijk is aan dieren en planten, ook giftige planten.
    Aan het bos ligt een kiezelstrand. Als je daarop loopt kan iedereen je horen in de nacht. Het water is koud en niet helder. Je kunt het ook niet drinken. Het water is vaak rustig, maar als het hard waait kan het veranderen in een moordenaar.Het weer is vaak bewolkt met een niet al te warme maar vochtige dag. 's Nachts kan het vriezen.



    RPG informatie:
    [*tekst hier*] betekent dat je niet in je rol zit.
    Als je in je rol zit gebruik je de naam wie je speelt en doe hem dan[b.][/b .]

    - Rollentopic
    - Rollenstory
    - Topic 1
    - Topic 2
    - Topic 3
    - Topic 4
    - Topic 5
    - Topic 6
    - Topic 7
    - Topic 8
    - Topic 9
    - Topic 10
    - Topic 11
    - Topic 12
    - Topic 13
    - Topic 14
    - Topic 15

    Rollen:
    Tributen: (Slachtoffers waar geen naam van een speler achter staat, mogen door iedereen gespeeld worden)
    1: James (LWTomlinson) & Aithne (LWTomlinson)
    2: Jack (TheLibrary) & Jill (TheLibrary)
    3: Percy (Maeleena) & Elaine (Leave)
    4: Quill (Haice) & Adylia (Leave)
    5: Cathal (Maeleena) & Alyda (Amycus)
    6: Nero (Amycus) & Skylar (Leave)
    7: Adam (Roux) & Brianna (Brianna)
    8: Samuel (Fae) & Shenley (Amycus)
    9: Saverio (Fayan) & Cassie (Fae)
    10: Chiara (Amycus)
    11: Tariq (Amycus) & Raechell (Aguamenti)
    12: Felan (Fauvism) & Primrose (CrispsPink)

    Mentoren:
    1: Aiden (LWTomlinson)
    2: Pascal (Aguamenti)
    3: Kayleigh (Leave)
    4: Saph (Maeleena)
    5: -
    6: -
    7: Dulca (Roux)
    8: -
    9: -
    10: -
    11: Amycus (Amycus)
    12: Seamus (CrispsPink)

    Stylisten:
    Fayan (Fayan): district 3 & 12
    Maeleena (Maeleena): district 5 & 7
    Aralys (Fauvism): district 1 & 11
    Evan (TheLibrary): district 2
    Saffier (Fae): district 9
    Arina (CrispsPink): district 8

    Anders:
    Duardo (Amycus)
    Caesar (Fayan)
    Lughnasadh (Fauvism)
    Diayh (Maeleena)

    Koppels
    Percy x Elaine
    Cathal x Alyda
    Fayan x Saph
    Saverio x Adylia

    Mensen die meewerken aan het plan van Saph & Fayan
    - Saph
    - Fayan
    - Amycus
    - Arina
    - Duardo


    And... last but not least:
    Ondanks dat dit al ons tweede derde vierde vijfde zesde zevende achtste negende tiende elfde twaalfde dertiende veertiende vijftiende zestiende topic is, kun je altijd nog inspringen (: We don't bite, we just playfully nibble. :3
    Maeleena schreef:
    [Oops :'D *in love with this whole RPG and ALL the people in it* Niet mijn fout (joehoe)(wbw)]



    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 23 okt 2011 - 20:11 ]


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Saph
    'Rustig, rustig, het is niet erg,' antwoord ik snel. Hij ziet er doodsbang uit.
    'Je bent veilig, je bent terug.'


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Saverio - 9
    "Ik kan het me niet voorstellen."
    Adylia had zoveel talenten, die kon nooit al alles uit de kast hebben gehaald. Ze hield iets achter en ik hoopte dat ik dat ook nog mocht zien een keer... als we samen levend uit de arena kwamen.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Fayan - Stylist
    "En jij bent ook veilig, hè?" Ik moet bevestiging. Ik krijg het beeld van de gemartelde Saph maar niet uit mijn hoofd. "Ze hebben je niets gedaan?"


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    James
    Zuchtend ging ik naast Prim zitten "Ik heb geen idee wat ik moet laten zien, ik ben nergens goed in" mompel ik.
    Ik goed met zwaarden omgaan maar ik ga nooit in mijn leven weer een zwaard aan raken.


    You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)

    [Eigenlijk is het vreemd dat hij nog geen rimpels heeft (cat)

    Nero Oriazo
    Toen hij voelde hoe iemand hem aanraakte, schoten zijn ogen meteen open. De onrust verdween echter toen hij het zachtaardige gezicht van Skylar zag. 'Hallo,' mompelde hij, zijn stem schor en nog lager dan anders van het slapen.

    Chiara Cinxia
    De uitdrukking op zijn gezicht stond haar niet aan. Langzaam richtte ze haar blik weer op de appel, en nam een hap. Ondanks dat ze ondertussen naar buiten keek, hield ze haar gehoor op scherp. Elk geluidje viel haar op, ook toen zijn voetstappen in haar richting kwamen en de stoel waar hij op ging zitten over de vloer schraapte.


    -

    Quill

    Hij zette het glas op een tafel en ging ergens op een willekeurige stoel gaan zitten. Met zijn vingers gleed hij over de schaafwonden op zijn been. Het gaf een piekend gevoel. Het vuil wreef hij ervan. Straks zou hij zich toch douchen, dat deed hij altijd na de trainingen. Hij keek even op naar de mensen die buiten hem nog in de eetzaal zaten.


    Just be yourself even when people want to change you

    Saph
    Ik knik en veeg de tranen van zijn wangen. Ik zei niets overde angsten, en de pijn die ik ahd doorstaan het laatste uur. Wat maakte dat uit? Fayanwas eht enige belangrijke.
    'Met mij gaat alles good, maar je geen zorgen,' antwoord ik.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Daiyh
    Langzaam en stileltjes at ik. Het meisje keek me neit meer aan. mooi, hopelijk was haar achetrdocht weg.

    [ Over eten gesproken, geef me 20/30 minuten *O* spam niet te veel :'D]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Cassie - District 9
    Ik wil eigenlijk naar mijn kamer, maar besef dat de trainingsessies bijna beginnen. Great. Ik draai me om en loop naar beneden, om maar snel de laatste minuten vol te trainen.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Fayan - Stylist
    Ik kalmeerde een beetje, maar haalde nog steeds gejaagd adem en snikte nog wel. Het was zo raar om me maar bepaalde dingen te kunnen herinneren en nu wist ik niet eens meer of ze echt waren, want met Saph was niets gebeurd.
    Maar dat beeld... hij leek zo echt.
    "Wanneer is dit nou eindelijk afgelopen..." fluisterde ik, doelend op de angst en de ontvoeringen. Ik verlangde bijna terug naar mijn leventje voor dat ik stylist van de Hongerspelen werd, maar dan had ik mijn lieve Saph nooit ontmoet.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    [Eet smakelijk =3]

    Chiara Cinxia
    Het centrum trok haar aandacht niet, niet op zijn minst. Het leek te erg op de extra ruimte in het huis waar ze was opgegroeid. Bedenkelijk streek ze haar donkerbruine haren naar achteren, en keek vanuit haar ooghoeken even naar de tafel. Fijn, hij was er nog steeds. Waar kwam hij überhaupt vandaan?


    -

    Primrose
    "James, het was een ongeluk je wist niet dat het zou gebeuren." Zeg ik


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    [*prikt Valerie & Leave met een stokje*
    Posten, nu :'D]

    [ bericht aangepast op 23 okt 2011 - 17:24 ]


    -

    Quill

    Hij richtte zijn blik op het uurwerk en besloot om eens naar zijn kamer te gaan. Met lome passen en wat mankend, liep hij rustig de eetzaal uit. Het was een eind stappen naar de kleedkamers. Daar trok hij zijn kleren uit en nam hij een frisse douche. Ongeveer een kwartier later kwam hij netjes aangekleed de gang op. Waar kon hij in godsnaam pillen gaan vinden?


    Just be yourself even when people want to change you

    [@Maeleena ,we wachten wel braaf tot je klaar bent(cat).
    * spam spam spam *]

    [ bericht aangepast op 23 okt 2011 - 17:25 ]


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor