• RPG informatie:
    [*tekst hier*] betekent dat je niet in je rol zit.
    Als je in je rol zit gebruik je de naam wie je speelt en doe hem dan dikgedrukt.

Plot:
    Dit is het jaar van de 49e Hongerspelen. 12 meisjes en 12 jongens uit alle districten worden in een arena gegooid. Ze moeten vechten tot de dood. Verliezen betekent de dood, winnen is eeuwige roem en rijkdom. En er is maar 1 winnaar.

- Rollentopic
    - Rollenstory
    - Topic 1
    - Topic 2
    - Topic 3
    - Topic 4
    - Topic 5
    - Topic 6

Rollen:
    Tributen: (Slachtoffers waar geen naam van een speler achter staat, mogen door iedereen gespeeld worden)
    1: James (LWTomlinson) & Aithne (LWTomlinson)
    2: Jack (TheLibrary) & Jill (TheLibrary)
    3: Percy (Maeleena) & Elaine (Leave)
    4: Meisje, naam onbekend (Witwicky)
    5: Cathal (Maeleena) & Alyda (Parsel)
    6: Liam (RapunzelHale) & Aria (kiara2)
    7: Ardina (Karli)
    8: Shenley (Parsel) & Samuel (Fae)
    9: Cassie (Fae)
    10: Nicole (suchikouchia)
    11: Tariq (Parsel) & Raechell (Aguamenti)
    12: Felan (Fauvism) & Primrose (CrispsPink)

Mentoren:
    2: Pascal (Aguamenti)
    3: Kayleigh (Leave)
    8: Saph (Maeleena)
    11: Amycus (Parsel)
    12: Seamus (CrispsPink)

Stylisten:
    Fayan (Fayan): district 3 & 12
    Maeleena (Maeleena): district 5 & 7
    Aralys (Fauvism): district 1 & 11
    Evan (TheLibrary): district 2
    Saffier (Fae): district 9
    Arina (CrispsPink): district 8

Koppels:
    Percy x Elaine
    Cathal x Alyda
    Fayan x Saph
    James x Aithne

Arena:
    Het arena heeft een krachtveld om zich heen. Niemand kan eruit.
    Het is een bos dat rijk is aan dieren en planten, ook giftige planten.
    Aan het bos ligt een kiezelstrand. Als je daarop loopt kan iedereen je horen in de nacht. Het water is koud en niet helder. Je kunt het ook niet drinken. Het water is vaak rustig, maar als het hard waait kan het veranderen in een moordenaar.Het weer is vaak bewolkt met een niet al te warme maar vochtige dag. 's Nachts kan het vriezen.

Deelnemers aan het plan van Saph & Fayan:
    - Saph
    - Fayan
    - Amycus
    - Arina

__

Je kan altijd inspringen, we don't bite hard

[ topic verplaatst door een moderator ]

[ bericht aangepast op 22 okt 2011 - 0:04 ]

-

Saph
    Ik keek hem twijfelend aan. Ik kende hier bijna bniemand, dus wat zou het mij uitmaken? Ik leunde mijn gezicht naar voren en plante een zachte kus op zijn lippen.
    'Voor mij hoeft het niet,' zei ik. 'dus jij mag het beslissen.'

Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

Aguamenti schreef:
    [Wat heb ik gemist o.o]

[Saph en Fayan hebben gezoend,
    Alyda kon haar bek niet houden tijdens het interview,
    Ceaser maakte een hele flauwe grap :'3]

-

[Goede woordkeuze hè (wbw)]

Caesar
    "Maar goed, maar goed. Je hebt een prachtige jurk aan, applaus voor je stylist hoor." Het onderwerp moest nu snel veranderd worden. De bewakers keken nog steeds niet vrolijk.

Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

[Ja, applause voor Maeleena! *O*]

Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

Fayan - Stylist
    Ik dacht aan de mensen in het gebouw. Mochten ze het weten? Ik dacht niet dat er echte homoha-...
    "Felan." mompelde ik toen. Ik durfde me de beledigingen niet eens voor te stellen die nu niet alleen ik, maar ook Saph op zijn dak zou krijgen.

Alyda Alma
    Onwillekeurig streek ze met haar handen over de zachte stof van de jurk, bedachtzaam keek ze op naar Caesar. De manier waarop ze hem aankeek, leek hij niet te waarderen aangezien hij meteen met een glimlach naar de camera's keek.
    'Hij is inderdaad niet verkeerd,' was haar onduidelijke antwoord.

-

Saph
    Ik keek Fayan bezorgd aan. Zou hij bang zijn van de opmerkingen? Ik glimlach onzeker.
    'Als je niet wilt dat ze het weten, hoeft dat niet,' verzeker ik hem.

[Alsof ze van elkaar af kunnen blijven (cat)]

-

[Nah (wbw)]

Caesar
    "Zou jij nog iets tegen je familie willen zeggen, voor dit interview voorbij is?"

Fayan - Stylist
    Waar was ik mee bezig? Wat kon mij Felan nou schelen?
    "Nee, iedereen mag het weten. En als Felan er iets tegen heeft... nou, ik heb nu een heel mooi nieuw mes..." ik gooide er een sadistisch gegrinnik achteraan, sloeg mijn armen om Saph's middel en drukte mijn hoofd tegen zijn borst.

Alyda Alma
    Een schamper lachje ontsnapte over haar volle lippen voor ze het doorhad, en ze ging langzaam staan. 'Nee, eigenlijk niet.' Het straalde van haar af dat haar familie er geen traan om had gelaten dat ze naar de Hongerspelen werd gestuurd. Vooral toen ze haar blik snel afwendde werd duidelijk wat het eigenlijk met haar deed.
    De gong klonk, en met een opgeluchte zucht liep ze terug naar haar plek.

-

Saph
    Ja, de dag dat Fayan een mes oppakt is de dag dat ik het capitool vertrouw, dacht ik. Maar die gedachte werd snel verdrongen door pure blijdschap. Ik hield mijn armen stevig om hem heen en liet een lok van zijn felroze haar door mijn vingers glijden.

[Wie is er nu???]

You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

[wie wilt *O* Kies maar]

[Degene die er als eerste zit, denk ik :'D]

-