• RPG informatie:
    [*tekst hier*] betekent dat je niet in je rol zit.
    Als je in je rol zit gebruik je de naam wie je speelt en doe hem dan dikgedrukt.

Plot:
    Dit is het jaar van de 49e Hongerspelen. 12 meisjes en 12 jongens uit alle districten worden in een arena gegooid. Ze moeten vechten tot de dood. Verliezen betekent de dood, winnen is eeuwige roem en rijkdom. En er is maar 1 winnaar.

- Rollentopic
    - Rollenstory
    - Topic 1
    - Topic 2
    - Topic 3
    - Topic 4
    - Topic 5
    - Topic 6

Rollen:
    Tributen: (Slachtoffers waar geen naam van een speler achter staat, mogen door iedereen gespeeld worden)
    1: James (LWTomlinson) & Aithne (LWTomlinson)
    2: Jack (TheLibrary) & Jill (TheLibrary)
    3: Percy (Maeleena) & Elaine (Leave)
    4: Meisje, naam onbekend (Witwicky)
    5: Cathal (Maeleena) & Alyda (Parsel)
    6: Liam (RapunzelHale) & Aria (kiara2)
    7: Ardina (Karli)
    8: Shenley (Parsel) & Samuel (Fae)
    9: Cassie (Fae)
    10: Nicole (suchikouchia)
    11: Tariq (Parsel) & Raechell (Aguamenti)
    12: Felan (Fauvism) & Primrose (CrispsPink)

Mentoren:
    2: Pascal (Aguamenti)
    3: Kayleigh (Leave)
    8: Saph (Maeleena)
    11: Amycus (Parsel)
    12: Seamus (CrispsPink)

Stylisten:
    Fayan (Fayan): district 3 & 12
    Maeleena (Maeleena): district 5 & 7
    Aralys (Fauvism): district 1 & 11
    Evan (TheLibrary): district 2
    Saffier (Fae): district 9
    Arina (CrispsPink): district 8

Koppels:
    Percy x Elaine
    Cathal x Alyda
    Fayan x Saph
    James x Aithne

Arena:
    Het arena heeft een krachtveld om zich heen. Niemand kan eruit.
    Het is een bos dat rijk is aan dieren en planten, ook giftige planten.
    Aan het bos ligt een kiezelstrand. Als je daarop loopt kan iedereen je horen in de nacht. Het water is koud en niet helder. Je kunt het ook niet drinken. Het water is vaak rustig, maar als het hard waait kan het veranderen in een moordenaar.Het weer is vaak bewolkt met een niet al te warme maar vochtige dag. 's Nachts kan het vriezen.

Deelnemers aan het plan van Saph & Fayan:
    - Saph
    - Fayan
    - Amycus
    - Arina

__

Je kan altijd inspringen, we don't bite hard

[ topic verplaatst door een moderator ]

[ bericht aangepast op 22 okt 2011 - 0:04 ]

-

Caesar
    "En nu haar kleine zusje..." Ik schud mijn hoofd. "Ben je van plan te winnen voor haar?"

Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

Saph
    Ik kijk hem verbaasd aan.
    'Waar zou je heen willen gaan?' vraag ik onzeker.

Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

Fayan - Stylist
    "Maakt me niet uit. Jij hebt me wel even laten zien hoe iedereen hier is. En hoe mensen daarbuiten zijn. Zoals jij," Ik wierp hem even een verliefde blik toe.

Tariq Timaeus
    Bedenkelijk keek hij toe, zijn wenkbrauwen krulden zich tot een frons. Hij was dus niet de enige, het enige verschil was vijf broers en drie zussen. In totaal had de Hongerspelen zijn ouders acht kinderen gekost.

-

Primrose
    "Ik ga winnen voor haar, maar ik zal ook proberen iemand te beschermen." Zeg ik
    Nu zal hij zeker vragen wie, teminste dat hoop ik.

[ bericht aangepast op 21 okt 2011 - 23:23 ]

You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

Saph
    Ik bloos en druk een kus op zijn wang. Een leven weg van het Capitool? Samen met Fayan... Dat moest een droom zijn.
    'Zou ik... mee mogen?' vraag ik onzeker.

[doh, idioot. (cat)]

Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

Caesar
    "Oooohh, wie ga je beschermen?" vraag ik geïnteresseerd.

Fayan - Stylist
    "Je moet zelfs mee, want ik denk dat ik je best wel nodig heb in die buitenwereld."
    Ik had nog nooit een voet buiten het Capitool gewaagd, eerlijk gezegd. Had het alleen op tv gezien, maar kende de arme gebieden niet. Saph kwam daar vandaan. Die wist alles en daarom haatte hij het Capitool zo.

Saph
    'Mooi zo, ik had je toch neit alleen laten gaan,' grapte ik. Met een glimlach kuste ik zijn wang, gewoon omdat ik het kon.

Fayan - Stylist
    Ik sloot mijn ogen en droomde weg.
    "Waar wil je heen? Naar jouw district? Dat wil ik best eens zien."

Primrose
    Ik begin te blozen en antwoord: "Felan, niet omdat hij een districtgenoot is, maar omdat ik van hem hou. Ik zal hem beschermen in de arena met mijn leven als het moet. Als ik bij Felan ben voel ik me veilig en gelukkig, zoals ik me bij niemand voel. Hij is speciaal voor me en ik hoop dat hij hetzelfde voor mij voelt."
    Deze woorden waren geen leugens, deze woorden zijn en blijven echt.

You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

Saph
    Daar moest ik over na denken. 'Mijn oude huis dan,'antwoord ik.
    Ik was er al maanden niet geweest. hoewel ik in het winnaarshuis woonde, ging ik nog regelmatig terug. Maar als ik Fayan mee naar huis zou nemen, zou ik niet meer in dat Capitool huis wonen.

Caesar
    Het hele publiek keek tegelijkertijd vertederd. De geliefden... die waren het leukst om naar te kijken.
    "Nou, met zo'n meisje denk ik niet dat hij níet hetzelfde voor je kan voelen!" Ik knipoog even overdreven.
    "Dus je wilt hem beschermen? Waartegen? Tegen de Beroeps, of uiteindelijk tegen de dood en hem laten winnen?"

[*verveeld zich*]

-

Fayan - Stylist
    "Dan gaan we daar als eerste heen." Ik tekende doelloos figuurtjes op zijn shirt.
    "Je familie zal zich wel doodschrikken van mij," grapte ik.