• RPG informatie:
    [*tekst hier*] betekent dat je niet in je rol zit.
    Als je in je rol zit gebruik je de naam wie je speelt en doe hem dan dikgedrukt.

    Plot:
    Dit is het jaar van de 49e Hongerspelen. 12 meisjes en 12 jongens uit alle districten worden in een arena gegooid. Ze moeten vechten tot de dood. Verliezen betekent de dood, winnen is eeuwige roem en rijkdom. En er is maar 1 winnaar.

    - Rollentopic
    - Rollenstory
    - Topic 1
    - Topic 2
    - Topic 3
    - Topic 4
    - Topic 5
    - Topic 6

    Rollen:
    Tributen: (Slachtoffers waar geen naam van een speler achter staat, mogen door iedereen gespeeld worden)
    1: James (LWTomlinson) & Aithne (LWTomlinson)
    2: Jack (TheLibrary) & Jill (TheLibrary)
    3: Percy (Maeleena) & Elaine (Leave)
    4: Meisje, naam onbekend (Witwicky)
    5: Cathal (Maeleena) & Alyda (Parsel)
    6: Liam (RapunzelHale) & Aria (kiara2)
    7: Ardina (Karli)
    8: Shenley (Parsel) & Samuel (Fae)
    9: Cassie (Fae)
    10: Nicole (suchikouchia)
    11: Tariq (Parsel) & Raechell (Aguamenti)
    12: Felan (Fauvism) & Primrose (CrispsPink)

    Mentoren:
    2: Pascal (Aguamenti)
    3: Kayleigh (Leave)
    8: Saph (Maeleena)
    11: Amycus (Parsel)
    12: Seamus (CrispsPink)

    Stylisten:
    Fayan (Fayan): district 3 & 12
    Maeleena (Maeleena): district 5 & 7
    Aralys (Fauvism): district 1 & 11
    Evan (TheLibrary): district 2
    Saffier (Fae): district 9
    Arina (CrispsPink): district 8

    Koppels:
    Percy x Elaine
    Cathal x Alyda
    Fayan x Saph
    James x Aithne


    Arena:
    Het arena heeft een krachtveld om zich heen. Niemand kan eruit.
    Het is een bos dat rijk is aan dieren en planten, ook giftige planten.
    Aan het bos ligt een kiezelstrand. Als je daarop loopt kan iedereen je horen in de nacht. Het water is koud en niet helder. Je kunt het ook niet drinken. Het water is vaak rustig, maar als het hard waait kan het veranderen in een moordenaar.Het weer is vaak bewolkt met een niet al te warme maar vochtige dag. 's Nachts kan het vriezen.

    Deelnemers aan het plan van Saph & Fayan:
    - Saph
    - Fayan
    - Amycus
    - Arina

    __

    Je kan altijd inspringen, we don't bite hard


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 22 okt 2011 - 0:04 ]


    -

    Caesar
    Ik knikte. "Dan hadden we nu alleen nog maar vrouwelijke winnaars." Ik lachte mijn uitbundige lach en het publiek lachte mee.
    "Wat is jouw sterkte kant, waarvoor iedereen moet uitkijken?" vroeg ik.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Saph
    Heel, heel langzaam trek ik mijn lippen van de zijnen. Niet te ver, er zit maar een paar milimeter tussen.
    'I-Ik.. Ik denk dat ik ook verliefd op je bem Fayan,' fluister ik blozend.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Alyda Alma
    Met een zachte zucht streek ze haar licht golvende lokken naar achteren, vanuit haar ooghoeken keek ze even naar het enorme piubliek. Ramptouristen.
    'Ik zou wel willen dat ik zo'n kant had. Dat ik net zo koelbloedig was als, wat zullen we eens zeggen? President Snow?' Haar stem sneerde door de ruimte, en de vrolijke klanken die hadden geklonken vielen stil.
    Ze kon haar tong er wel afbijten. Straks stormde twee bewakers het podium op en werd ze ter plekke in stukjes gescheurd.


    -

    [*grinnik*

    Ik zat twee volle minuten naar dat scherm te staren: moet ik dit wel doen? xd]


    -

    [Uh-oh o.o slim, Alyda *leest mee*]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Fayan - Stylist
    Ik streel met mijn neus langs de zijne en mijn klopt zo hard dat ik ervan overtuigd ben dat hij hem ook moet voelen bonken en ik hoop dat hij er geen blauwe plek aan overhoud.
    Ik neem zijn gezicht in beide handen en druk nog een speels kusje op zijn neus. Ik had zin om te dansen. En heel erg hyper te zijn. Op het spastische af. Ik had me nog nooit zo ontzettend goed en vrolijk gevoeld.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    [*ziet Saph en Fayan de salsa dansen*

    (lol)]


    -

    Parsel schreef:
    (...)
    [Of course

    & bedankt =3]

    [Wilt iemand er dan Aithne x James bij zetten, dat stelletje komt iets naar de interviews]


    You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)

    Saph
    Blozend knuffel ik mezelf tegen Fayan aan. Zijn hart klopt net zo snel als dit van mij, we stonden nog steeds tegen elkaar aan gedrukt. Ik had me nog nooit zo gelukkig gevoelt. Ik had me sinds de Arena niet meer zo vrij gevoeld.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    LWTomlinson schreef:
    (...)
    [Wilt iemand er dan Aithne x James bij zetten, dat stelletje komt iets naar de interviews]

    I did (:


    -

    Caesar
    Ik ben even van slag door deze wending in het interview en dat gebeurd mij niet vaak. Ik kijk om me heen en zie verschillende bewakers iets tegen elkaar zeggen. Hoe kan ik dit nog redden?
    "Tja, maar met zo'n achternaam is het ook heel moeilijk om warmbloedig te zijn, hè?" En ik lachte overdreven hard, hopend dat deze heel slechte grap de sfeer weer iets zou ontdooien.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    [Wat heb ik gemist o.o]


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Fayan - Stylist
    "Saph? Moeten we dit stilhouden?" Die vraag schoot me ineens te binnen. Ik hield er niet van om dingen geheim te houden en ik wist ook niet of ik dat wel kon, zo gelukkig als ik nu was.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    [-plat- Oh Caesar toch (cat)]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    ["En ik lachte overdreven hard, hopend dat deze
    heel slechte grap de sfeer weer iets zou ontdooien"

    :Y)]

    Alyda Alma
    Haar blik gleed even over het publiek, toen ze opeens één van de artsen uit het Captiool herkende die soms in District 5 te vinden was geweest. Hij was degene geweest die met haar vader het DNA had ontwikkeld dat in haar zat.
    'Ach,' mompelde ze, en keek weer om naar Caesar. Vanuit het publiek klonk wat ongemakkelijk gegrinnik.

    [ bericht aangepast op 21 okt 2011 - 22:55 ]


    -