• RPG informatie:
    [*tekst hier*] betekent dat je niet in je rol zit.
    Als je in je rol zit gebruik je de naam wie je speelt en doe hem dan dikgedrukt.

Plot:
    Dit is het jaar van de 49e Hongerspelen. 12 meisjes en 12 jongens uit alle districten worden in een arena gegooid. Ze moeten vechten tot de dood. Verliezen betekent de dood, winnen is eeuwige roem en rijkdom. En er is maar 1 winnaar.

- Rollentopic
    - Rollenstory
    - Topic 1
    - Topic 2
    - Topic 3
    - Topic 4
    - Topic 5
    - Topic 6

Rollen:
    Tributen: (Slachtoffers waar geen naam van een speler achter staat, mogen door iedereen gespeeld worden)
    1: James (LWTomlinson) & Aithne (LWTomlinson)
    2: Jack (TheLibrary) & Jill (TheLibrary)
    3: Percy (Maeleena) & Elaine (Leave)
    4: Meisje, naam onbekend (Witwicky)
    5: Cathal (Maeleena) & Alyda (Parsel)
    6: Liam (RapunzelHale) & Aria (kiara2)
    7: Ardina (Karli)
    8: Shenley (Parsel) & Samuel (Fae)
    9: Cassie (Fae)
    10: Nicole (suchikouchia)
    11: Tariq (Parsel) & Raechell (Aguamenti)
    12: Felan (Fauvism) & Primrose (CrispsPink)

Mentoren:
    2: Pascal (Aguamenti)
    3: Kayleigh (Leave)
    8: Saph (Maeleena)
    11: Amycus (Parsel)
    12: Seamus (CrispsPink)

Stylisten:
    Fayan (Fayan): district 3 & 12
    Maeleena (Maeleena): district 5 & 7
    Aralys (Fauvism): district 1 & 11
    Evan (TheLibrary): district 2
    Saffier (Fae): district 9
    Arina (CrispsPink): district 8

Koppels:
    Percy x Elaine
    Cathal x Alyda
    Fayan x Saph
    James x Aithne

Arena:
    Het arena heeft een krachtveld om zich heen. Niemand kan eruit.
    Het is een bos dat rijk is aan dieren en planten, ook giftige planten.
    Aan het bos ligt een kiezelstrand. Als je daarop loopt kan iedereen je horen in de nacht. Het water is koud en niet helder. Je kunt het ook niet drinken. Het water is vaak rustig, maar als het hard waait kan het veranderen in een moordenaar.Het weer is vaak bewolkt met een niet al te warme maar vochtige dag. 's Nachts kan het vriezen.

Deelnemers aan het plan van Saph & Fayan:
    - Saph
    - Fayan
    - Amycus
    - Arina

__

Je kan altijd inspringen, we don't bite hard

[ topic verplaatst door een moderator ]

[ bericht aangepast op 22 okt 2011 - 0:04 ]

-

[LOL, Ja echt hè! Mijn inlevingsvermogen is echt te erg! 8DD]

Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

Saph
    Ik voel alle spanning mijn lichaam verlaten, waardoor er vreemde, warme tintelingen achterblijven. Ik heb geen idee wat ik doe, dus wind ik mijn armen om Fayan's middel en druk mezelf steviger tegen hem aan.

Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

Felan
    De kille kant in mij neemt het weer over zonder dat ik er iets aan kan doen.
    "Ik gebruik geen laffe, leugenachtige methodes om het publiek voor me te winnen. Waarom zou ik hier opscheppen over mijn zogenaamde "krachten" terwijl de uitkomst van de negenenveertigste spelen al vastligt in de sterren? En trouwens, Caesar; wie zegt dat ik sponsors nodig heb...?"

there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

Amycus Calcia
    Voor het eerst geboeid trok ze haar wenkbrauwen op, en sloeg haar benen over elkaar. Haar vingers krulden omhoog in een vuist. Felan.

-

Maeleena schreef:
    Saph
    Ik voel alle spanning mijn lichaam verlaten, waardoor er vreemde, warme tintelingen achterblijven. Ik heb geen idee wat ik doe, dus wind ik mijn armen om Fayan's middel en druk mezelf steviger tegen hem aan.

(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)
    [Wanneer is de bruiloft van Fayan en Saph? Nu ii eraan denk is homohuwelijk verboden in Panem?]

You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

[*ramt ongeduldig op toetsenbord*]

-

Caesar
    Ik ga op het puntje van me stoel zitten.
    "Geen sponsors nodig? Je hebt een geheim wapen, of niet soms, Felan! Ja, ik heb je door hoor! Een geheime tactiek, eentje waarmee je zult winnen."
    Ik draai me naar het publiek.
    "Hou deze goed in de gaten, dames en heren!"

Fayan - Stylist
    Ik had nog nooit zoveel gevoelens gehad bij een kus, ze waren nog nooit zo fantastisch geweest. Al zou heel Panem nu meekijken, het kon me niets schelen. Al gingen er uren voorbij, het kon me niets schelen. Alleen Saph telde nu.
    Maar na een tijdje maakte ik me toch met veel tegenzin van hem los en keek hem recht aan in zijn ogen. Ik wist dat mijn wangen knalrood waren, maar dat maakte niet uit.

Parsel schreef:
    Amycus Calcia
    Voor het eerst geboeid trok ze haar wenkbrauwen op, en sloeg haar benen over elkaar. Haar vingers krulden omhoog in een vuist. Felan.

*Wordt jaloers als Amycus Felan leuk vindt*

Felan
    Een vreemd soort grijns verschijnt op mijn gezicht, één waarvan ik nooit wist waarvan ik hem kon maken. Met een steek van spijt bedenk ik me dat mijn ouders en Nal nu waarschijnlijk zeer teleurgesteld in me zullen zijn.
    "Was dit het?" vraag ik koel.

there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

Caesar
    "Ik heb nog één vraag voor je: wat zou je nu tegen je familie zeggen, nu ze zitten te kijken?"

CrispsPink schreef:
    (...)

*Wordt jaloers als Amycus Felan leuk vindt*

[She can't help it, he is interesting :'3]

-

Saph
    Mijn ademhaling is trillerig, ent als mijn handen, maar ik merk het nauwelijk. Ik heb geen idee wat ik kan of wil zeggen, ik heb me nog nooit zo blij en nerveus gevoeld, tegelijekrtijd nog wel!
    Blozend kijk ik naar Fayan.

Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

Felan
    Ik ben alweer half opgestaan van mijn stoel als Caesar de laatste vraag stelt.
    Een duizendste van een seconde schieten er allerlei scenario's door mijn hoofd. Zoveel mogelijkheden; zoveel zinnen die ik kan uitspreken...
    "Houd moed", zeg ik uiteindelijk zachtjes, voor ik terugkeer naar mijn plaats.

Fayan - Stylist
    "I-ik..." begin ik stotterend. Waar is mijn stem heen? Waar zijn de woorden heen?
    "Ik wil je gewoon zeggen dat..." ik hoop dat hij me kan verstaan, zo zacht praat ik.
    Ik kijk hem recht in de ogen, en dan in een opwelling...
    "Ik denk dat ik echt vreselijk hopeloos verliefd op je ben geworden," en snel, voordat hij kan antwoorden stort ik mezelf weer op hem waardoor hij tegen de muur valt en zoen hem opnieuw.

[Byeee Fauvism D: <3]

[Bye! I'm gonna miss you!
    Wie is er na Felan?]