• RPG informatie:
    [*tekst hier*] betekent dat je niet in je rol zit.
    Als je in je rol zit gebruik je de naam wie je speelt en doe hem dan dikgedrukt.

Plot:
    Dit is het jaar van de 49e Hongerspelen. 12 meisjes en 12 jongens uit alle districten worden in een arena gegooid. Ze moeten vechten tot de dood. Verliezen betekent de dood, winnen is eeuwige roem en rijkdom. En er is maar 1 winnaar.

- Rollentopic
    - Rollenstory
    - Topic 1
    - Topic 2
    - Topic 3
    - Topic 4
    - Topic 5
    - Topic 6

Rollen:
    Tributen: (Slachtoffers waar geen naam van een speler achter staat, mogen door iedereen gespeeld worden)
    1: James (LWTomlinson) & Aithne (LWTomlinson)
    2: Jack (TheLibrary) & Jill (TheLibrary)
    3: Percy (Maeleena) & Elaine (Leave)
    4: Meisje, naam onbekend (Witwicky)
    5: Cathal (Maeleena) & Alyda (Parsel)
    6: Liam (RapunzelHale) & Aria (kiara2)
    7: Ardina (Karli)
    8: Shenley (Parsel) & Samuel (Fae)
    9: Cassie (Fae)
    10: Nicole (suchikouchia)
    11: Tariq (Parsel) & Raechell (Aguamenti)
    12: Felan (Fauvism) & Primrose (CrispsPink)

Mentoren:
    2: Pascal (Aguamenti)
    3: Kayleigh (Leave)
    8: Saph (Maeleena)
    11: Amycus (Parsel)
    12: Seamus (CrispsPink)

Stylisten:
    Fayan (Fayan): district 3 & 12
    Maeleena (Maeleena): district 5 & 7
    Aralys (Fauvism): district 1 & 11
    Evan (TheLibrary): district 2
    Saffier (Fae): district 9
    Arina (CrispsPink): district 8

Koppels:
    Percy x Elaine
    Cathal x Alyda
    Fayan x Saph
    James x Aithne

Arena:
    Het arena heeft een krachtveld om zich heen. Niemand kan eruit.
    Het is een bos dat rijk is aan dieren en planten, ook giftige planten.
    Aan het bos ligt een kiezelstrand. Als je daarop loopt kan iedereen je horen in de nacht. Het water is koud en niet helder. Je kunt het ook niet drinken. Het water is vaak rustig, maar als het hard waait kan het veranderen in een moordenaar.Het weer is vaak bewolkt met een niet al te warme maar vochtige dag. 's Nachts kan het vriezen.

Deelnemers aan het plan van Saph & Fayan:
    - Saph
    - Fayan
    - Amycus
    - Arina

__

Je kan altijd inspringen, we don't bite hard

[ topic verplaatst door een moderator ]

[ bericht aangepast op 22 okt 2011 - 0:04 ]

-

Primrose
    "Ginevra, je weet wat ik je heb geleerdt en probeer met die kennis de familie levend te houden en mam je weet wat je moet doen. Ik hou van jullie en vergeet dat niet." Zeg ik
    Als de zoemer gaat, sta ik op en loop weer naar m'n plek. Zo erg was het niet

You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

Amycus Calcia
    Toen Saph de hand van de stylist pakte, moest ze een warme glimlach naar de twee onderdrukken. Voor ze verder ging, schraapte ze haar keel en wreef onwillekeurig met haar vingers over haar hals. 'Voorlopig wel. Ze zoeken contacten op en bedenken eventuele plannen. Aan de interviews te horen denk ik dat er wel een paar tributen zijn die we kunnen vertrouwen.'
    Een geamuseerde glans in haar ogen verscheen, en ze trok haar wenkbrauwen even op. 'Hoewel ik niet denk dat jullie er veel van hebben meegekregen.'

-

Fayan - Stylist
    "Sorry, sorry, sorry," stotterde ik en keek toen naar Amycus. "Zou je dat voortaan willen melden zonder me een hartverzakking te bezorgen? Anders moeten jullie het doen zonder met een stylist minder." Ik wreef over mijn borst en haalde even diep adem.
    Mijn god. Dat was eng.
    Ik bloosde bij het laatste dat ze. "Eh, nee." gaf ik toe.

[ bericht aangepast op 21 okt 2011 - 23:47 ]

Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

Amycus Calcia
    Haar mondhoeken krulden even omhoog. 'Ik zal voortaan kloppen.'

-

Saph
    ik bloos en hoor Fayan's ge-sorry nauwelijks. 'Uhm, ik had betere dingen te doen,' antwoordde ik.

Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

[Wie moet er nu nog dat interview doen?]

Amycus Calcia
    'Felan Cethrayn klonk niet erg hartelijk over de Spelen, en Alyda Alma flapte er iets waardoor ik het vreemd vind dat de bewakers haar nog niet mee hebben genomen.'
    Leunend tegen de muur dacht ze even na, en keek weer op. 'De zus van Primrose is omgekomen in de eerdere Spelen, net zoals - volgens mij - een aantal broers en zussen van Tariq Timaeus. Iedereen wiens familie omgekomen is door het Capitool wilt ons helpen, neem ik aan.'
    Een zucht klonk, en ze keek even naar Saph. 'Wat denk je van de tributen uit jouw district?'

-

Saph
    Ik schudde mijn hoofd. in de paar minuten dat ik mijn tributen had gesproken leken ze overtuigd dat ze eer naar ons district gingen brengen. Nee, dat zou het niet worden.
    'De tributen van drie,' antwoord ik afwezig. 'Dat verloofde stel. zei kunnen ook neit blij zijn emt de spelen, aangezien ze kans niet zullen krijgen om te trouwen. Verder weet ik het niet.'

Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

Primrose
    Ik wil zo graag even weglopen en gewoon met Seamus en Felan iets bespreken, maar aangezien ik Seamus nergens kan zien en ik praat alleen maar met Felan. Ik besluit om dan maar eens met Fayan te praten als die interviews klaar zijn.

You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

[ Cathal, en Percy nog, en degenen die weg zijng egaan (cat) Cathal anders nu even doen?]

Cathal
    Als mijn naam geroepen word loop ik naar Ceacar toe. Ik glimlach naar hem.
    'hey,'zeg ik nonchalant. Dat was wel nodig, na het optreden van Alyda.

[Ik? :'D]

Feel the fire, but do not succumb to it.

Fayan - Stylist
    Ik bijt op mijn lip om er niet iets doms uit te flappen, want in mijn ogen zijn zij de professionals met verstand van dingen zoals deze en ben ik maar gewoon iemand uit het Capitool die misschien wel van pas kan komen.

Caesor
    "Hallooo!" roep ik zangerig. "Eindelijk een beetje een iets enthousiaster iemand. Je lijkt me niet erg bang voor de Spelen, of wel?"

Amycus Calcia
    'Volgens mij heeft die Alyda ook nog iets met haar districtgenoot, dus dat zal ook wel wat kunnen worden. Cassie heb ik ook nog eens een preek horen houden over vrijheid,' mompelde ze bedachtzaam.
    'Wat een verliefd gedoe eigenlijk dit jaar. District 3, 5, jullie..' Onwillekeurig beet ze op haar onderlip. 'En als die Felan ook iets voelt voor Primrose..' Ze kon weinig doen aan de teleurstelling in haar stem. De keren dat ze de jongen had gezien, had hij de intresse in haar gewekt die jaren gedoofd was geweest.

[ bericht aangepast op 21 okt 2011 - 23:55 ]

-

[oh, sorry Britt! *O* jij mag na Cathal!]

Cathal
    Ik knik vriendelijk. 'Het komt wel goed,' zeg ik nonchalant.