• RPG informatie:
    [*tekst hier*] betekent dat je niet in je rol zit.
    Als je in je rol zit gebruik je de naam wie je speelt en doe hem dan dikgedrukt.

Plot:
    Dit is het jaar van de 49e Hongerspelen. 12 meisjes en 12 jongens uit alle districten worden in een arena gegooid. Ze moeten vechten tot de dood. Verliezen betekent de dood, winnen is eeuwige roem en rijkdom. En er is maar 1 winnaar.

- Rollentopic
    - Rollenstory
    - Topic 1
    - Topic 2
    - Topic 3
    - Topic 4
    - Topic 5
    - Topic 6

Rollen:
    Tributen: (Slachtoffers waar geen naam van een speler achter staat, mogen door iedereen gespeeld worden)
    1: James (LWTomlinson) & Aithne (LWTomlinson)
    2: Jack (TheLibrary) & Jill (TheLibrary)
    3: Percy (Maeleena) & Elaine (Leave)
    4: Meisje, naam onbekend (Witwicky)
    5: Cathal (Maeleena) & Alyda (Parsel)
    6: Liam (RapunzelHale) & Aria (kiara2)
    7: Ardina (Karli)
    8: Shenley (Parsel) & Samuel (Fae)
    9: Cassie (Fae)
    10: Nicole (suchikouchia)
    11: Tariq (Parsel) & Raechell (Aguamenti)
    12: Felan (Fauvism) & Primrose (CrispsPink)

Mentoren:
    2: Pascal (Aguamenti)
    3: Kayleigh (Leave)
    8: Saph (Maeleena)
    11: Amycus (Parsel)
    12: Seamus (CrispsPink)

Stylisten:
    Fayan (Fayan): district 3 & 12
    Maeleena (Maeleena): district 5 & 7
    Aralys (Fauvism): district 1 & 11
    Evan (TheLibrary): district 2
    Saffier (Fae): district 9
    Arina (CrispsPink): district 8

Koppels:
    Percy x Elaine
    Cathal x Alyda
    Fayan x Saph
    James x Aithne

Arena:
    Het arena heeft een krachtveld om zich heen. Niemand kan eruit.
    Het is een bos dat rijk is aan dieren en planten, ook giftige planten.
    Aan het bos ligt een kiezelstrand. Als je daarop loopt kan iedereen je horen in de nacht. Het water is koud en niet helder. Je kunt het ook niet drinken. Het water is vaak rustig, maar als het hard waait kan het veranderen in een moordenaar.Het weer is vaak bewolkt met een niet al te warme maar vochtige dag. 's Nachts kan het vriezen.

Deelnemers aan het plan van Saph & Fayan:
    - Saph
    - Fayan
    - Amycus
    - Arina

__

Je kan altijd inspringen, we don't bite hard

[ topic verplaatst door een moderator ]

[ bericht aangepast op 22 okt 2011 - 0:04 ]

-

[FAYAN: YEEEEEEEEEEEEEEEES <33333333
    Mag Felan jullie bruidsmeisjejongen zijn?]

there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

Oké, dan doe ik het wel *sigh*

Alyda Alma
    Toen haar naam werd omgeroepen, ging ze staan. Ze voelde meteen alle ogen en camera's op zich gericht, en wierp een korte blik naar Cathal voordat ze naar het podium liep.
    Zouden ze het weten? Wat voor bloed er door haar aderen stroomde, gemuteerd bloed?

-

[@Parsel: LOLOLOL. Geduld, geduld (wbw)]

Caesar
    "Felan, niet waar? Jij lijkt me een echte vechter!" roep ik zodra de jongen in de stoel zit.

Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

[*kijkt pagina terug*

Ow, foutje :'D]

-

Felan
    Ik kan het niet helpen, maar trek een wenkbrauw op bij die uitroep.
    "Wie weet..."

there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

Saph
    Ik kan niet meer ademen, hij is plots zo dichtbij. Ik tril volgens mij als een rietje, en ik durf hem niet meer aan te kijken.
    Snel, zodat ik me neit kan bedenken, druk ik mijn lippen op die van Fayan.

Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

Amycus Calcia
    Bedenkelijk keek ze naar de jongen op het podium, en streek haar donkere lokken naar achteren.

-

[YEAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH _O_]

-

Maeleena schreef:
    Saph
    Ik kan niet meer ademen, hij is plots zo dichtbij. Ik tril volgens mij als een rietje, en ik durf hem niet meer aan te kijken.

[(heart2)*O*(heart2)]

Primrose
    Felan's naam wordt geroepen en hij loopt naar Caesar toe. Ik wil hem succes wensen, maar het is al te laat natuurlijk. Als ik hierna maar niet ben. Heel Panem, zal het interview horen en als ik iets fouts zeg komt president Snow me misschien wel persoonlijk vermoorden. Prim, denk nu niet aan hoe je vermoordt zal worden door president Snow

You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

Caesar
    "We zijn allemaal hartstikke benieuwd: hoe ga jij het publiek voor je winnen? Waarom zouden ze allemaal jóu moeten sponsoren?"

(wbw) ik voelde gewoon Saph's spanning, ik trilde zelfs, het was idioot o.o]

[ bericht aangepast op 21 okt 2011 - 22:22 ]

Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

Maeleena schreef:
    Saph

Yeah!!!!!!!(H)(H)(H)

You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

Fayan - Stylist
    Opeens drukt Saph zijn lippen op de mijne en het lijkt alsof alle vlinders van het hele land zich hebben verzamelend in mijn buik.
    Ik tintel van top tot teen en ik ben echt zo in shock, dat ik doodstil sta, maar herpak me daarna snel en zoen hem terug, met mijn hand nu in zijn nek.

[*roept Fred*

*beseft dat ze bij haar vader is, en dus katloos*

Shit o__o]

-