• Joaa een dude van in Canada is me het nieuwe album van All Time Low aan het zenden, het album dat nog niet uit is..
    Moet ik me nu schuldig voelen?
    I will buy it when it comes out. I swear. :9~

    Eh nee, want vrijwel iedereen downloadt?


    No growth of the heart is ever a waste

    Aurelia schreef:
    Eh nee, want vrijwel iedereen downloadt?

    Feit. :Y)

    Nah xd
    zou ik niet doen, schuldig voelen ;3

    en ja, iedereen download hem toch al xd


    Destroy what destroys you.

    Hadden ze die albums maar goedkoper moeten maken.. :P


    I clicked my heels and wished for you.

    Tuurlijk niet. x'D


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Er is geen rede waarom je je schuldig zou moeten voelen!

    Ik download ook zó vaak een cd of dvd...


    Donna ni tooku hanarete ite mo. Bokura wa itsu demo soba ni iru - No matter how far apart we are, we're always together

    Ahja, het is eigenlijk omdat ze er zoveel werk in gestoken hadden en dat het eigenlijk leak is :X Maar ahjaaa :'D

    En terecht!

    Unhearted schreef:
    En terecht!

    Soms weet ik niet, of je dat positief of negatief bedoelt ;D

    Ja dus ga maar vlug 15 gebedjes doen!

    Oké, waarom zou je je daar eigenlijk schuldig om moeten voelen? That's just the way it goes ^^. 't is niet dat jij de enige bent die dat toch zou downloaden of wat dan ook^^.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Marshmellow schreef:
    Ja dus ga maar vlug 15 gebedjes doen!

    Oké, waarom zou je je daar eigenlijk schuldig om moeten voelen? That's just the way it goes ^^. 't is niet dat jij de enige bent die dat toch zou downloaden of wat dan ook^^.

    Ahja, het is omdat ik gezworen had om niet op youtube naar liedjes te zoeken en dat ik zou wachten tot het album uit was. Maartsja, iedereen doet het eigenlijk wel, ahja :')

    ParodyOnLife schreef:
    (...)
    Soms weet ik niet, of je dat positief of negatief bedoelt ;D

    Aan jou de keuze of je het in deze situatie als positief of negatief wil zien. (nerd)

    Unhearted schreef:
    (...)
    Aan jou de keuze of je het in deze situatie als positief of negatief wil zien. (nerd)
    $
    Gosh, ik giechelde dom. ;D Stella Isabel won't you take me homeee? (nerd)
    Ik bekijk het wel hoe ik het wil, ja ;D

    Nee, hoezo? Kun jij toch niks aan doen dat je iemand uit Canada kent die toevallig dat album op haar computer heeft?
    (nerd)


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Blondine schreef:
    Nee, hoezo? Kun jij toch niks aan doen dat je iemand uit Canada kent die toevallig dat album op haar computer heeft?
    (nerd)

    Nee, daar kan ik niks aan doen. 8) als je het zo bekijkt ben ik harstikke onschuldig. ;D