• Plot:


    Dit is het jaar van de 49e Hongerspelen. 12 meisjes en 12 jongens uit alle districten worden in een arena gegooid. Ze moeten vechten tot de dood. Verliezen betekent de dood, winnen is eeuwige roem en rijkdom. En er is maar 1 winnaar...

    Het verhaal begint bij iedereen 1 dag voor de boete. Alle deelnemers worden gevolgd tot hun eind.

    Arena:
    Het arena heeft een krachtveld om zich heen. Niemand kan eruit.
    Het is een bos dat rijk is aan dieren en planten, ook giftige planten.
    Aan het bos ligt een kiezelstrand. Als je daarop loopt kan iedereen je horen in de nacht. Het water is koud en niet helder. Je kunt het ook niet drinken. Het water is vaak rustig, maar als het hard waait kan het veranderen in een moordenaar.Het weer is vaak bewolkt met een niet al te warme maar vochtige dag. 's Nachts kan het vriezen.



    RPG informatie:
    [*tekst hier*] betekent dat je niet in je rol zit.
    Als je in je rol zit gebruik je de naam wie je speelt en doe hem dan[b.][/b .]

    - Rollentopic
    - Rollenstory
    - Topic 1
    - Topic 2
    - Topic 3
    - Topic 4

    Rollen:
    Tributen: (Slachtoffers waar geen naam van een speler achter staat, mogen door iedereen gespeeld worden)
    1: James (LWTomlinson) & Aithne (LWTomlinson)
    2: Jack (TheLibrary) & Jill (TheLibrary)
    3: Percy (Maeleena) & Elaine (Leave)
    4: Meisje, naam onbekend (Witwicky)
    5: Cathal (Maeleena) & Alyda (Parsel)
    6: Liam (RapunzelHale) & Aria (kiara2)
    7: Ardina (Karli)
    8: Samuel (Fae) & Shenley (Parsel)
    9: Cassie (Fae)
    10: Nicole (suchikouchia)
    11: Tariq (Parsel) & Raechell (Aguamenti)
    12: Felan (Fauvism) & Primrose (CrispsPink)

    Mentoren:
    2: Pascal (Aguamenti)
    3: Kayleigh (Leave)
    8: Saph (Maeleena)
    11: Amycus (Parsel)
    12: Seamus (CrispsPink)

    Stylisten:
    Fayan (Fayan): district 3 & 12
    Maeleena (Maeleena): district 5 & 7
    Aralys (Fauvism): district 1 & 11
    Evan (TheLibrary): district 2
    Saffier (Fae): district 9
    Arina (CrispsPink): district 8

    Koppels
    Percy x Elaine
    Cathal x Alyda
    Felan x Primrose (nou ja... ooit... als Felan iets minder klootzakkerig doet)
    Fayan x Saph (tot Felan's ongenoegen)


    Voor de mensen die er een tijdje niet geweest zijn, komt hieronder zo even te staan waar iedereen is.

    And... last but not least:
    Ondanks dat dit al ons derde vierde vijfde topic is, kun je altijd nog inspringen (: We don't bite, we just playfully nibble. :3
    Maeleena schreef:
    [Oops :'D *in love with this whole RPG and ALL the people in it* Niet mijn fout (joehoe)(wbw)]


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 21 okt 2011 - 21:08 ]


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Primrose
    "Onze kamers zijn ook niet bepaald veilig." Zeg ik

    [ bericht aangepast op 21 okt 2011 - 16:56 ]


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Cathal
    ik kijk over derand en knik. Ik vraag me stilletjes af waar ze over rpaten. Dan grijns ik. 'Misschien zijn ze een koppel en hebben ze wat alleen tijd nodig.'


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Felan
    Me afvragende waarom Cassie en Cathal naar de rand liepen, volgde ik ze. Een geïrriteerde uitdrukking verscheen op mijn gezicht toen ik Fayan zag. "Kan ik hem dan ook helemaal nérgens ontlopen...", mompelde ik zachtjes.


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Cassie - District 9
    Ik schiet in de lach. 'Ze passen wel goed bij elkaar.' Ik vraag me af waar ze het over hebben. Even denk ik aan het gesprek waar ik een stukje van gehoord heb, en dan besef ik dat ik het misschien wel helemaal niet wil weten. Dus ik draai me om en kijk naar Felan en Primrose. 'Zenuwachtig?'


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Primrose
    "Hij lijkt ímmers wel om ons te geven, want ik heb gehoord dat de mentors en stylisten zoveel mogelijk tributen levend uit de arena willen krijgen." Zeg ik zacht


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    [Saph, antwoord! (cat)]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    [Grapje. Heb je al gedaan. (cat)
    *gaat typen*]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    [*kijkt je dom aan* vorige pagina, lieverd, net onder jou antwoord.]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Felan
    Op mijn gezicht was afschuw verdwenen toen ik hoorde wat Cassie eigenlijk zei. "Een koppel...? Ieuw." Het was misschien een nogal meisjesachtige, overtrokken reactie, maar in mijn ogen kon zoiets echt niet. Ik boog me nog wat dieper over de rand zodat ik Saph en Fayan beter kon zien, waardoor ik Primrose niet helemaal kon verstaan.


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Fayan - Stylist
    "Je leeft nog. Je had ook dood kunnen zijn. Is dat niet positief dan?" vraag ik zachtjes.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    [We worden bespioneerd! (wbw)]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    [Jaman!]


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Saph
    Ik kijk Fayan aan. 'Misschien wel,' antwoord ik. 'Hoewel ik mijn eigen leven weinig waard vind, als er elk jaar weer mensen sterven.'


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Cassie - District 9
    'Ik vind ze schattig samen,' zeg ik koppig. 'Maar Cathal, ik moet wel iets doen dat hun aandacht trekt. Dat ze niet achteraf net kunnen doen of het een ongeluk was.' Naast me kijkt Felan me verbaasd aan.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Primrose
    Ik kijk naar de personen die Felan zo boeien en zie dan dat het Fayan en Saph zijn.
    "Sinds wanneer zijn zij een koppel?" Vraag ik


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.