• Plot:

Dit is het jaar van de 49e Hongerspelen. 12 meisjes en 12 jongens uit alle districten worden in een arena gegooid. Ze moeten vechten tot de dood. Verliezen betekent de dood, winnen is eeuwige roem en rijkdom. En er is maar 1 winnaar...

Het verhaal begint bij iedereen 1 dag voor de boete. Alle deelnemers worden gevolgd tot hun eind.

Arena:
    Het arena heeft een krachtveld om zich heen. Niemand kan eruit.
    Het is een bos dat rijk is aan dieren en planten, ook giftige planten.
    Aan het bos ligt een kiezelstrand. Als je daarop loopt kan iedereen je horen in de nacht. Het water is koud en niet helder. Je kunt het ook niet drinken. Het water is vaak rustig, maar als het hard waait kan het veranderen in een moordenaar.Het weer is vaak bewolkt met een niet al te warme maar vochtige dag. 's Nachts kan het vriezen.

RPG informatie:
    [*tekst hier*] betekent dat je niet in je rol zit.
    Als je in je rol zit gebruik je de naam wie je speelt en doe hem dan[b.][/b .]

- Rollentopic
    - Rollenstory
    - Topic 1
    - Topic 2
    - Topic 3
    - Topic 4

Rollen:
    Tributen: (Slachtoffers waar geen naam van een speler achter staat, mogen door iedereen gespeeld worden)
    1: James (LWTomlinson) & Aithne (LWTomlinson)
    2: Jack (TheLibrary) & Jill (TheLibrary)
    3: Percy (Maeleena) & Elaine (Leave)
    4: Meisje, naam onbekend (Witwicky)
    5: Cathal (Maeleena) & Alyda (Parsel)
    6: Liam (RapunzelHale) & Aria (kiara2)
    7: Ardina (Karli)
    8: Samuel (Fae) & Shenley (Parsel)
    9: Cassie (Fae)
    10: Nicole (suchikouchia)
    11: Tariq (Parsel) & Raechell (Aguamenti)
    12: Felan (Fauvism) & Primrose (CrispsPink)

Mentoren:
    2: Pascal (Aguamenti)
    3: Kayleigh (Leave)
    8: Saph (Maeleena)
    11: Amycus (Parsel)
    12: Seamus (CrispsPink)

Stylisten:
    Fayan (Fayan): district 3 & 12
    Maeleena (Maeleena): district 5 & 7
    Aralys (Fauvism): district 1 & 11
    Evan (TheLibrary): district 2
    Saffier (Fae): district 9
    Arina (CrispsPink): district 8

Koppels
    Percy x Elaine
    Cathal x Alyda
    Felan x Primrose (nou ja... ooit... als Felan iets minder klootzakkerig doet)
    Fayan x Saph (tot Felan's ongenoegen)

Voor de mensen die er een tijdje niet geweest zijn, komt hieronder zo even te staan waar iedereen is.

And... last but not least:
    Ondanks dat dit al ons derde vierde vijfde topic is, kun je altijd nog inspringen (: We don't bite, we just playfully nibble. :3
    Maeleena schreef:
    [Oops :'D *in love with this whole RPG and ALL the people in it* Niet mijn fout (joehoe)(wbw)]

[ topic verplaatst door een moderator ]

[ bericht aangepast op 21 okt 2011 - 21:08 ]

there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

Cassie - District 9
    'Misschien doe ik het wel niet,' zeg ik bedachtzaam. Het idee speelt al een tijdje rond in mijn achterhoofd en krijgt langzaamaan steeds meer vorm. 'Eerst had ik het idee om mezelf bij de Hoorn te laten doden, maar dat maakt niet genoeg indruk.' Ik zie Cathans ogen steeds groter worden als hij begrijpt waar ik het over heb.

Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

Saph
    Ik knik en denk na. Een opstand onder de neus van het Capitool... Dat zou, behalve gevaarlijk, een geweldig begin zijn.
    'Eenheid,' zeg ik afwezig. 'Als de tributen, stylisten en mentoren over te halen zijn om samen te werken, hebben we in elk geval een begin.'

Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

Cathal
    Ik kijk Cassie met grote ogen aan. 'Bedoel je...?'

Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

Felan
    Ik haal mijn schouders weer op. De hele tijd heb ik met een overgebleven sliertje groente op mijn bord zitten spelen, zodat ik haar niet aan hoefde te kijken en de gepijnigde blik in haar ogen niet hoefde te aanschouwen.
    "Ik snap 'm al, ik ga al mee", verzuchtte ik, stond op en schoof mijn stoel aan. Het was me maar amper opgevallen dat Fayan en die anderen weg waren nu, en het geluid van de schrapende stoel klonk ongewoon hard.

there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

Fayan - Stylist
    "Maar ze kunnen ons ook verlinken, toch? Hoe gaan we ze overhalen? En we moeten zeker weten dat we iedereen kunnen vertrouwen en om te beginnen vertrouw ik Felan sowieso niet," zei ik en mijn stem werd even harder maar ik verlaagde hem snel weer tot fluistertoon.
    Ik wilde niet betrapt worden. Het was heel gevaarlijk, al had ik nog geen idee van de macht van het Capitool.

Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

Cassie - District 9
    Ik knik. 'Ik gun ze de lol niet om me af te maken. Of, erger, om een moordenaar van mij te maken.'

[En nu komen Primrose en Felan zeker naar boven? Word weer druk!]

[Zijn er nog meer mensen op het dak dan? -onoplettend-]

Saph
    Ik kijk opzij, naar Fayan. 'weet je zeker dat je hieraan mee wilt doen?' vraag ik plots. 'Je zal niet terug kunnen naar je rustige stylisten leven.'
    Het kwam er nogal degraderend uit, hoewel ik het zo niet bedoelde. Ik maakte me plots erge zorgen over wat er met fayan zou gebeuren, als het Capitool hier ooit achter kwam.

[Ik vertel Cathan daar net dat ik van plan ben om tijdens de Spelen mezelf van kant te maken.]

Cathal
    Ik knik en begin iets te azeggen. Maar de deur van eht dak slaat open, en ik zie Primrose en Felan staan.

Fayan - Stylist
    "Naar mijn rustige leven terwijl ik willens en wetens mensen de dood in stuur, bedoel je?" antwoordde ik mat, met een half lachje.
    "Ik weet het zeker. Ik wil meedoen."

Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

[Fae: oooh hahahah]

Cassie - District 9
    Ik kijk op en zie Primrose en Felan. 'Hé jongens,' zeg ik met een droevig glimlachje. 'Trouwens, hebben jullie bloemen op jullie kamers?'

Saph
    Ik knik. 'Ik weet wel welke mentoren we wel of niet kunnen vertrouwen,' zeg ik met een flauwe glimlach. 'Hoe zit het met de stylisten?'