• Plot:


    Dit is het jaar van de 49e Hongerspelen. 12 meisjes en 12 jongens uit alle districten worden in een arena gegooid. Ze moeten vechten tot de dood. Verliezen betekent de dood, winnen is eeuwige roem en rijkdom. En er is maar 1 winnaar...

    Het verhaal begint bij iedereen 1 dag voor de boete. Alle deelnemers worden gevolgd tot hun eind.

    Arena:
    Het arena heeft een krachtveld om zich heen. Niemand kan eruit.
    Het is een bos dat rijk is aan dieren en planten, ook giftige planten.
    Aan het bos ligt een kiezelstrand. Als je daarop loopt kan iedereen je horen in de nacht. Het water is koud en niet helder. Je kunt het ook niet drinken. Het water is vaak rustig, maar als het hard waait kan het veranderen in een moordenaar.Het weer is vaak bewolkt met een niet al te warme maar vochtige dag. 's Nachts kan het vriezen.



    RPG informatie:
    [*tekst hier*] betekent dat je niet in je rol zit.
    Als je in je rol zit gebruik je de naam wie je speelt en doe hem dan[b.][/b .]

    - Rollentopic
    - Rollenstory
    - Topic 1
    - Topic 2
    - Topic 3
    - Topic 4

    Rollen:
    Tributen: (Slachtoffers waar geen naam van een speler achter staat, mogen door iedereen gespeeld worden)
    1: James (LWTomlinson) & Aithne (LWTomlinson)
    2: Jack (TheLibrary) & Jill (TheLibrary)
    3: Percy (Maeleena) & Elaine (Leave)
    4: Meisje, naam onbekend (Witwicky)
    5: Cathal (Maeleena) & Alyda (Parsel)
    6: Liam (RapunzelHale) & Aria (kiara2)
    7: Ardina (Karli)
    8: Samuel (Fae) & Shenley (Parsel)
    9: Cassie (Fae)
    10: Nicole (suchikouchia)
    11: Tariq (Parsel) & Raechell (Aguamenti)
    12: Felan (Fauvism) & Primrose (CrispsPink)

    Mentoren:
    2: Pascal (Aguamenti)
    3: Kayleigh (Leave)
    8: Saph (Maeleena)
    11: Amycus (Parsel)
    12: Seamus (CrispsPink)

    Stylisten:
    Fayan (Fayan): district 3 & 12
    Maeleena (Maeleena): district 5 & 7
    Aralys (Fauvism): district 1 & 11
    Evan (TheLibrary): district 2
    Saffier (Fae): district 9
    Arina (CrispsPink): district 8

    Koppels
    Percy x Elaine
    Cathal x Alyda
    Felan x Primrose (nou ja... ooit... als Felan iets minder klootzakkerig doet)
    Fayan x Saph (tot Felan's ongenoegen)


    Voor de mensen die er een tijdje niet geweest zijn, komt hieronder zo even te staan waar iedereen is.

    And... last but not least:
    Ondanks dat dit al ons derde vierde vijfde topic is, kun je altijd nog inspringen (: We don't bite, we just playfully nibble. :3
    Maeleena schreef:
    [Oops :'D *in love with this whole RPG and ALL the people in it* Niet mijn fout (joehoe)(wbw)]


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 21 okt 2011 - 21:08 ]


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    [Misschien duw ik je wel -evil-]


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    [Ik had het idee om met het krachtveld te gaan klooien, maar ik ben inderdaad bestwel aandacht aan het trekken o.o]


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    [En dan bedoel ik niet om het te slopen, maar om van het dak te springen en omhoog te stuiteren ofzo xD]


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    [Het was juist mijn bedoeling om hem terug te laten stuiteren, dan trekt hij de aandacht van Fayan & Saph en dan hebben die door dat ze bespioneerd worden.
    En ik ga even eten, brb x]


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    [Oooooh! & tot zo dan haha]


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    [Er valt niet te spotten met een krachtveld]


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    [Bye]


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    [Oh! Ja, dat kan ook :'DD Maar dat zien we zo wel 8D Eet smakelijk <3]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    [Trouwens, als alle tributen steeds op het dak zitten, plaatst het Capitool daar na niet na een tijdje gewoon camera's?]


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    [Ben er weer. Kan ik een samenvatting krijgen?]


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    [Maar stiekem denkt het Capitool dat ze gewoon in hun kamer depressief aan het doen zijn :3 Ze moeten toch een plek hebben waar ze vrijuit kunnen praten :3]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    [Denk het niet.]


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    [Samenvatting? Eh.. wat er nu voornamelijk bezig is, is dat Fayan en Saph beneden zitten aan het praten om de tributen vrij te krijgen -maar Lizz is even eten- en er staan een aantal mensen op het dak hun te bespioneren en te praten.]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    [Nee ik wil er ook geen camera's hebben, maar ik dacht er ineens aan. Vergeet maar dat ik het gezegd heb xd]


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    [Oke :'D Ik spring er wel weer ergens in, en kijk wel wie ik tegenkom :'d]

    Elaine
    Ik loop een beetje door de gezamelijke kamer van District 3 en plof uiteindelijk neer op de vensterbank. Om het half uur loopt er een Avox meisje binnen om denneappels in het haardvuur te gooien. Het ruikt bijna als de winters thuis. Ik probeerde contact met het meisje te zoeken, maar ze liep weg en de keer daarop kwam er weer een ander meisje binnen.


    Feel the fire, but do not succumb to it.