• Plot:


    Dit is het jaar van de 49e Hongerspelen. 12 meisjes en 12 jongens uit alle districten worden in een arena gegooid. Ze moeten vechten tot de dood. Verliezen betekent de dood, winnen is eeuwige roem en rijkdom. En er is maar 1 winnaar...

    Het verhaal begint bij iedereen 1 dag voor de boete. Alle deelnemers worden gevolgd tot hun eind.

    Arena:
    Het arena heeft een krachtveld om zich heen. Niemand kan eruit.
    Het is een bos dat rijk is aan dieren en planten, ook giftige planten.
    Aan het bos ligt een kiezelstrand. Als je daarop loopt kan iedereen je horen in de nacht. Het water is koud en niet helder. Je kunt het ook niet drinken. Het water is vaak rustig, maar als het hard waait kan het veranderen in een moordenaar.Het weer is vaak bewolkt met een niet al te warme maar vochtige dag. 's Nachts kan het vriezen.



    RPG informatie:
    [*tekst hier*] betekent dat je niet in je rol zit.
    Als je in je rol zit gebruik je de naam wie je speelt en doe hem dan[b.][/b .]

    - Rollentopic
    - Rollenstory
    - Topic 1
    - Topic 2
    - Topic 3
    - Topic 4

    Rollen:
    Tributen: (Slachtoffers waar geen naam van een speler achter staat, mogen door iedereen gespeeld worden)
    1: James (LWTomlinson) & Aithne (LWTomlinson)
    2: Jack (TheLibrary) & Jill (TheLibrary)
    3: Percy (Maeleena) & Elaine (Leave)
    4: Meisje, naam onbekend (Witwicky)
    5: Cathal (Maeleena) & Alyda (Parsel)
    6: Liam (RapunzelHale) & Aria (kiara2)
    7: Ardina (Karli)
    8: Samuel (Fae) & Shenley (Parsel)
    9: Cassie (Fae)
    10: Nicole (suchikouchia)
    11: Tariq (Parsel) & Raechell (Aguamenti)
    12: Felan (Fauvism) & Primrose (CrispsPink)

    Mentoren:
    2: Pascal (Aguamenti)
    3: Kayleigh (Leave)
    8: Saph (Maeleena)
    11: Amycus (Parsel)
    12: Seamus (CrispsPink)

    Stylisten:
    Fayan (Fayan): district 3 & 12
    Maeleena (Maeleena): district 5 & 7
    Aralys (Fauvism): district 1 & 11
    Evan (TheLibrary): district 2
    Saffier (Fae): district 9
    Arina (CrispsPink): district 8

    Koppels
    Percy x Elaine
    Cathal x Alyda
    Felan x Primrose (nou ja... ooit... als Felan iets minder klootzakkerig doet)
    Fayan x Saph (tot Felan's ongenoegen)


    Voor de mensen die er een tijdje niet geweest zijn, komt hieronder zo even te staan waar iedereen is.

    And... last but not least:
    Ondanks dat dit al ons derde vierde vijfde topic is, kun je altijd nog inspringen (: We don't bite, we just playfully nibble. :3
    Maeleena schreef:
    [Oops :'D *in love with this whole RPG and ALL the people in it* Niet mijn fout (joehoe)(wbw)]


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 21 okt 2011 - 21:08 ]


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    [Ja! Dat kunnen we doen :'DD Als de rest dat goed vind. Maar wie is dan die ene die gaat winnen? Dan worden er nog een stel geliefden uit elkaar gehaald D: D:]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    [Hoezo vergezocht, ik had daar ook al aan gedacht...]


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    [Oeh, dan maken ze dat bekend tijdens de intervieuws!]


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    [Niet vergezocht als in stom en ik bedoel het niet beledigend, gewoon dat het waarschijnlijk niet zo snel zou gebeuren. Dat de kans klein is, zegmaar, maar het is wel mogelijk en een heel leuk idee ^^]


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    [I dunno (no_chears) Elaine had een idee ofzo om de Arena uit te komen... Maar dat zien we dan wel :'D
    @Fauvism: Great minds think alike (wbw)]

    [ bericht aangepast op 21 okt 2011 - 16:07 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Saph
    Ongemakkelijk kijk ik weg van Fayan. ik had het nooit gehad op al die felle stylisten, maar Fayan's uiterlijk paste gewoon bij hem. hij was net een hele schattige stuiterbal. ik schudde mijn hoofd. Betere gedachten dan die van de spelen, maar dit was ook neit de bedoeling. Ik zuchte.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Primrose
    "Onze antwoorden, kunnen onze familie en vrienden in gevaar brengen." Mompel ik
    Ik ga heus wel wat vertellen, maar of ik dat alles aan Felan moet vertellen betwijfel ik. Eén antwoord waar hij niks over wist kan toch geen kwaad?


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    [OF, we doen dat het Capitool het hoort en dat ze dan gevangen genomen en gemarteld worden of zo? Dat is realistischer.]

    Fayan - Stylist
    Ik merkte dat ik wat met mijn vingers speelde en steeds mijn houding veranderde. En ook steeds naar Saph gluurde.
    "Saph? Ga je anders even mee naar buiten? Daar... daar mogen de tributen niet komen." Met andere woorden: daar kunnen we vrijuit praten.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    [Misschien kunnen alle mentors en stylisten een plan bedenken om zoveel mogelijk tributen levend uit de arena te krijgen, want anders ga ik janken als een van de geliefden doodgaat.]


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Cassie - District 9
    Ik knik. 'Ik denk dat ik het ook aan Raechell vertel. Ze is aardig.' Dan zucht ik diep. 'Ik krijg ineens door dat ik alweer een vriendin gemaakt heb. Stomme Spelen.'


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    [ik vind het idee van Fayan gecombineerd emt die van Crisps het leukst! *O*]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Saph
    Ik knikte en liet te helft van mijn eten staan. Frisse lucht kon ik wel gebruiken. En er zouden geen camera's zijn. Vrij van het capitool, al was het voor een paar minuten.
    'Goed idee,' antwoord ik, waarna ik snel opsta.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [In het rollentopic had ik volgens mij eens gezegd dat ik het niet erg zou vinden als Felan dood zou gaan, als hij maar niet als eerste zou sneuvelen. Maar eh, nu kom ik daar op terug. D:]

    Felan
    "Dat weet ik." Mijn stem was zachter geworden, ook omdat het geluid van mijn bestek nu niet meer mijn woorden tegenover eventuele luistervinken zou kunnen dekken.
    "Daarom ga ik ook niet al te veel zeggen. Gewoon; korte antwoorden, weinig details. Al heb ik geen idee wat voor dingen ze zullen vragen." Voor een ogenblik sloeg ik mijn ogen neer. "Ik keek dit onderdeel nooit. Ik wilde niet aan de tributen "gehecht" raken, geen favorietjes krijgen... Want ik wist dat er toch altijd anderen zouden sterven", mompelde ik bijna onverstaanbaar.


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    [Als ik even alleen naar wat ik het leukst vind kijk, zeg ik dat we Saph en Fayan de Arena insturen en daarna met zoveel mogelijk tributen ontsnappen.]


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    [even drinken halen ^^]


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.