• Plot:


    Dit is het jaar van de 49e Hongerspelen. 12 meisjes en 12 jongens uit alle districten worden in een arena gegooid. Ze moeten vechten tot de dood. Verliezen betekent de dood, winnen is eeuwige roem en rijkdom. En er is maar 1 winnaar...

    Het verhaal begint bij iedereen 1 dag voor de boete. Alle deelnemers worden gevolgd tot hun eind.

    Arena:
    Het arena heeft een krachtveld om zich heen. Niemand kan eruit.
    Het is een bos dat rijk is aan dieren en planten, ook giftige planten.
    Aan het bos ligt een kiezelstrand. Als je daarop loopt kan iedereen je horen in de nacht. Het water is koud en niet helder. Je kunt het ook niet drinken. Het water is vaak rustig, maar als het hard waait kan het veranderen in een moordenaar.Het weer is vaak bewolkt met een niet al te warme maar vochtige dag. 's Nachts kan het vriezen.



    RPG informatie:
    [*tekst hier*] betekent dat je niet in je rol zit.
    Als je in je rol zit gebruik je de naam wie je speelt en doe hem dan[b.][/b .]

    - Rollentopic
    - Rollenstory
    - Topic 1
    - Topic 2
    - Topic 3
    - Topic 4

    Rollen:
    Tributen: (Slachtoffers waar geen naam van een speler achter staat, mogen door iedereen gespeeld worden)
    1: James (LWTomlinson) & Aithne (LWTomlinson)
    2: Jack (TheLibrary) & Jill (TheLibrary)
    3: Percy (Maeleena) & Elaine (Leave)
    4: Meisje, naam onbekend (Witwicky)
    5: Cathal (Maeleena) & Alyda (Parsel)
    6: Liam (RapunzelHale) & Aria (kiara2)
    7: Ardina (Karli)
    8: Samuel (Fae) & Shenley (Parsel)
    9: Cassie (Fae)
    10: Nicole (suchikouchia)
    11: Tariq (Parsel) & Raechell (Aguamenti)
    12: Felan (Fauvism) & Primrose (CrispsPink)

    Mentoren:
    2: Pascal (Aguamenti)
    3: Kayleigh (Leave)
    8: Saph (Maeleena)
    11: Amycus (Parsel)
    12: Seamus (CrispsPink)

    Stylisten:
    Fayan (Fayan): district 3 & 12
    Maeleena (Maeleena): district 5 & 7
    Aralys (Fauvism): district 1 & 11
    Evan (TheLibrary): district 2
    Saffier (Fae): district 9
    Arina (CrispsPink): district 8

    Koppels
    Percy x Elaine
    Cathal x Alyda
    Felan x Primrose (nou ja... ooit... als Felan iets minder klootzakkerig doet)
    Fayan x Saph (tot Felan's ongenoegen)


    Voor de mensen die er een tijdje niet geweest zijn, komt hieronder zo even te staan waar iedereen is.

    And... last but not least:
    Ondanks dat dit al ons derde vierde vijfde topic is, kun je altijd nog inspringen (: We don't bite, we just playfully nibble. :3
    Maeleena schreef:
    [Oops :'D *in love with this whole RPG and ALL the people in it* Niet mijn fout (joehoe)(wbw)]


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 21 okt 2011 - 21:08 ]


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Primrose
    Ik sta zelf ook op en begin te denken aan het slaapliedje waarmee we in District 12, hongerige baby's in slaap wiegen. Ik ken de tekst nog perfect uit m'n hoofd omdat ik het wel vaker zing voor Ginevra:
    Onder de wilg, diep in het weiland
    Is het gras je kussen, je warme ledikant
    Vlei je hoofd neer en doe je ogen maar dicht
    Als je ze opent, is alles weer licht.

    Hier is het veilig, hier is het zacht
    Hier houden de madeliefjes de wacht
    Hier komen je zoete dromen uit met de morgendauw
    Hier is de plek waar ik van je hou.

    Diep in het weiland, ver hiervandaan
    Een bladerdeken onder de stralende maan
    Vergeet je zorgen, laat je ellende gaan
    Straks breekt een nieuwe dag voor je aan.

    Hier is het veilig, hier is het zacht
    Hier houden de madeliefjes de wacht
    Hier komen je zoete dromen uit de morgendauw
    Hier is de plek waar ik van je houd.


    Het liedje stelt me altijd gerust en het geeft me een kalm gevoel, als ik niet meer weet wat ik met het leven aanmoet.
    "Kom." Zeg ik zacht


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    [We hebben trouwens Primrose en Felan naar het dak geplaatst, ookal waren jullie stiekem nog aan het lopen (A)]


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Fayan - Stylist
    "Ik ken de stylisten nog niet zo goed, eerlijk gezegd, dus ik durf nog niets te zeggen." Ik was eerder bang dat ik een verkeerde keuze zou maken. Wat als ik nou een verkeerd iemand in vertrouwen nam? Dat zou iedereens ondergang worden en dan was ik de schuldige.
    Maar ik was sowieso al schuldig aan moord.
    Iedereen van het Capitool die vrijwillig meedeed aan het klaarmaken van de tributen door de Spelen -stylisten, voorbereidingsteams, begeleiders...- waren allemaal schuldig aan moord.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    [Oké]


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Saph
    Ik denk diep na. De stylisten ken ik niet dus zelf kan ik er geen oordeel over geven. 'Ik bespreek het later wel met de andere mentoren,' zeg ik. 'Voor de interviews.'


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Felan
    Ik volgde Primrose naar boven, maar op het dak bleken we niet alleen te zijn. De enige plek waar je hier blijkbaar alleen kon zijn was op je kamer, en daar zat ik gewoon niet graag, bedacht ik wrang.
    "Hoi", zei ik maar, droog als altijd, maar was toen verrast door de vraag die het meisje stelde. Nu ik beter keek, herinnerde ik me ook dat zij vanmorgen had gezegd dat we "het Capitool niet zoveel lol moesten gunnen".
    "Eh, niet dat ik weet?" antwoordde ik. Ik was Fayan niet, ik keek niet naar die domme decoraties.


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Fayan - Stylist
    "Dan ga ik nog met de stylisten praten. Even hoogte nemen," ik trek mijn benen op en sla mijn armen eromheen.
    "Denk je dat het gaat lukken? Dat we ze de arena uit krijgen?" Ik weet niet zeker of ik het antwoord wil weten, maar kijk hem toch aan.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Cathal
    ik wachtte rustig af. Ik vroeg me af of Cassie haar informatie zou delen. Mij maakte het niet uit, de enige persoon die ik het zou vertellen was Alyda.

    [ bericht aangepast op 21 okt 2011 - 16:48 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Cassie - District 9
    'Ik vraag het omdat het camera's zijn. Tenminste, die op mijn kamer,' leg ik uit. Dan wend ik me weer tot Cathan. 'Ik ga een scène trappen,' zeg ik beslist.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Primrose
    Zelfs op het dak zijn we niet alleen, waar zijn we wel alleen? Op onze kamers ook niet, en dat is juist de plek waar ik zo graag ben-Ik hou er niet zo van om de hele tijd met veel mensen samen te zijn, en in mijn kamer was ik juist vaak alleen. Aangezien Ginevra mijn moeder vaak helpt of op onze bank-Uit mijn moeders goede tijden- slaapt.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Saph
    Ik blijf even stil. Ik denk aan de jongens en meisjes op het dak, deze ochtend. Zou ik ze kunnen helpen? Meer dan normale mentoren? Zelfs als we ze uit de arena krijgen, waar konden we heen? Het capitool had overal mensen. Nergens waren we veilig.
    'Natuurlijk,'antwoorde ik. Ik weet niet waarom, maar ik wilde Fayan gerust stellen. Ik had zijn hulp nodig, en.. Nou, ik wilde hem niet opnieuw met tranen zien, zoals bij de trap vanochtend.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Felan
    "Oh?" Ik was niet bepaald onder de indruk. Nadat ik had gehoord wat Saph zei vanochtend leek niets me meer te kunnen verbazen. Camera's verstoppen in bloemen... Tssss.

    s]inspiratielooooooos[/s


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Fayan - Stylist
    Ik keek hem doordringend aan.
    "Je liegt. Je gelooft helemaal niet dat het allemaal goed komt." zei ik.
    Hij vertrouwde het Capitool niet. Hij kende hun macht wel. Ik niet. Ik wist niets van het Capitool, het échte Capitool, ook al woonde ik er.
    "Maar ik wel. Je moet positiever in het leven staan, Saph," grijnsde ik. Dat was onzin, want er was op het moment maar erg weinig om lekker positief over te kunnen zijn.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Saph
    Ik keek Fayan onderzoekend aan. Niet veel mensen konden zo makelijk door me heen zien.
    'Er is niet veel om positief over te zijn,' mompelde ik.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Cassie - District 9
    Ik draai me om en loop naar de rand. Beneden zie ik twee gestaltes staan, pratend. Eén heeft suikerspinroze haar. 'Cathal?' Hij loopt naar me toe en ik wijs ze aan. 'Fayan,' mompel ik. Ik weet zeker dat Felan me niet kan horen. 'Volgens mij is Saph de andere.'


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.