• Plot:


    Dit is het jaar van de 49e Hongerspelen. 12 meisjes en 12 jongens uit alle districten worden in een arena gegooid. Ze moeten vechten tot de dood. Verliezen betekent de dood, winnen is eeuwige roem en rijkdom. En er is maar 1 winnaar...

    Het verhaal begint bij iedereen 1 dag voor de boete. Alle deelnemers worden gevolgd tot hun eind.

    Arena:
    Het arena heeft een krachtveld om zich heen. Niemand kan eruit.
    Het is een bos dat rijk is aan dieren en planten, ook giftige planten.
    Aan het bos ligt een kiezelstrand. Als je daarop loopt kan iedereen je horen in de nacht. Het water is koud en niet helder. Je kunt het ook niet drinken. Het water is vaak rustig, maar als het hard waait kan het veranderen in een moordenaar.Het weer is vaak bewolkt met een niet al te warme maar vochtige dag. 's Nachts kan het vriezen.



    RPG informatie:
    [*tekst hier*] betekent dat je niet in je rol zit.
    Als je in je rol zit gebruik je de naam wie je speelt en doe hem dan[b.][/b .]

    - Rollentopic
    - Rollenstory
    - Topic 1
    - Topic 2
    - Topic 3
    - Topic 4

    Rollen:
    Tributen: (Slachtoffers waar geen naam van een speler achter staat, mogen door iedereen gespeeld worden)
    1: James (LWTomlinson) & Aithne (LWTomlinson)
    2: Jack (TheLibrary) & Jill (TheLibrary)
    3: Percy (Maeleena) & Elaine (Leave)
    4: Meisje, naam onbekend (Witwicky)
    5: Cathal (Maeleena) & Alyda (Parsel)
    6: Liam (RapunzelHale) & Aria (kiara2)
    7: Ardina (Karli)
    8: Samuel (Fae) & Shenley (Parsel)
    9: Cassie (Fae)
    10: Nicole (suchikouchia)
    11: Tariq (Parsel) & Raechell (Aguamenti)
    12: Felan (Fauvism) & Primrose (CrispsPink)

    Mentoren:
    2: Pascal (Aguamenti)
    3: Kayleigh (Leave)
    8: Saph (Maeleena)
    11: Amycus (Parsel)
    12: Seamus (CrispsPink)

    Stylisten:
    Fayan (Fayan): district 3 & 12
    Maeleena (Maeleena): district 5 & 7
    Aralys (Fauvism): district 1 & 11
    Evan (TheLibrary): district 2
    Saffier (Fae): district 9
    Arina (CrispsPink): district 8

    Koppels
    Percy x Elaine
    Cathal x Alyda
    Felan x Primrose (nou ja... ooit... als Felan iets minder klootzakkerig doet)
    Fayan x Saph (tot Felan's ongenoegen)


    Voor de mensen die er een tijdje niet geweest zijn, komt hieronder zo even te staan waar iedereen is.

    And... last but not least:
    Ondanks dat dit al ons derde vierde vijfde topic is, kun je altijd nog inspringen (: We don't bite, we just playfully nibble. :3
    Maeleena schreef:
    [Oops :'D *in love with this whole RPG and ALL the people in it* Niet mijn fout (joehoe)(wbw)]


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 21 okt 2011 - 21:08 ]


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Cassie - District 9
    'Vanavond de interviews,' zeg ik om de stilte te doorbreken.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    [Fayan, wil je je laatste bericht even sturen? *kijkt eng naar alle pagina's achterme* en wie verteld me wat ik heb gemist?]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [ Lizz, je hebt niet veel gemist. Primrose is naar haar kamer gegaan. Felan, Cassie en een andere tribuut zitten Saph en Fayan te bespioneren.]


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Fayan - Stylist
    Ik lach. "Ik heb wel een hart, hoor. Ik ben ietsjes anders opgevoed dan de rest."

    [Verder heb je alleen wat gepraat gemist. Niet belangrijke dingen. (: We worden in elk geval nog steeds bespioneerd 8D]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    [Door mij, lekker puh!]


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    [Jullie zijn lief :Y) *blij dat ze niets gemist heeft*]

    Saph
    Ik lach automatisch, omdat hij dat ook doet. Ik voel me iets meer relaxed dan normaal als ik bij Fayan ben. 'Heel anders dan de rest,' verbeter ik hem. en eht is zeker geen slecht iets.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Fayan - Stylist
    "Saph? Laat je morgen je mes thuis?" Ik kon me nu steeds beter bij hem ontspannen en voelde me meer op mijn gemak dan ik normaal zo snel bij mensen deed, alleen dat més. Argh. Ik haatte wapens! Ik was er doodsbang voor.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    [Oh-oh. Ik heb een tijdje terug limonade op mijn toetsenbord gespetterd en nu kleeft mijn u-toets vast aan mijn toetsenbord. Help!]


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    [En weer terug. Hmmm, zou zo'n krachtveld je een schok geven als je valt, of zou je gewoon "teruggestoten" worden als op een trampoline?]


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Primrose
    Ik doe m'n kamerdeur weer van slot en loop naar de gezamelijke ruimte. Er komt een Avox-meisje naar me toegelopen en brengt alleen maar wat spul dat chocolademelk blijkt te heten naar me toe. Ik drink het op en probeer zo weinig mogelijk aan de interviews te denken, maar toch denk ik eraan. Ik zal vertellen dat ik verliefd ben op Felan, als ze naar mijn vriendje-Die ik niet heb- vragen en overig zal ik proberen mezelf te zijn en mijn familie en vrienden te beschermen want zij zullen in gevaar zijn als ik iets verkeerds zeg.
    "Bedankt." Zeg ik tegen de Avox
    Ik laat een dankbare glimlach zien die niet gelogen is en ze loopt weg, want ze kan gestraft worden.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    [Volgens mij wordt je alleen teruggestoten. Anders gaat Felan vroegtijdig dood en da's niet leuk D:]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    [Bij het krachtveld om het dak zal je gewoon teruggestoten worden, maar die van de arena zal je 'n schok geven.]


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Saph
    Ik schuif ongemakelijk op het bankje. Ik zou geen enkele bescherming meer hebben.
    'Ik..'. Ik kan het proberen,' mompel ik.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [Ooooookay then. Zal ik hem nou laten vallen of niet?]

    [ bericht aangepast op 21 okt 2011 - 17:37 ]


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    [Als je van drama houdt, zou ik het zeker doen]


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.