• Plot:


    Dit is het jaar van de 49e Hongerspelen. 12 meisjes en 12 jongens uit alle districten worden in een arena gegooid. Ze moeten vechten tot de dood. Verliezen betekent de dood, winnen is eeuwige roem en rijkdom. En er is maar 1 winnaar...

    Het verhaal begint bij iedereen 1 dag voor de boete. Alle deelnemers worden gevolgd tot hun eind.

    Arena:
    Het arena heeft een krachtveld om zich heen. Niemand kan eruit.
    Het is een bos dat rijk is aan dieren en planten, ook giftige planten.
    Aan het bos ligt een kiezelstrand. Als je daarop loopt kan iedereen je horen in de nacht. Het water is koud en niet helder. Je kunt het ook niet drinken. Het water is vaak rustig, maar als het hard waait kan het veranderen in een moordenaar.Het weer is vaak bewolkt met een niet al te warme maar vochtige dag. 's Nachts kan het vriezen.



    RPG informatie:
    [*tekst hier*] betekent dat je niet in je rol zit.
    Als je in je rol zit gebruik je de naam wie je speelt en doe hem dan[b.][/b .]

    - Rollentopic
    - Rollenstory
    - Topic 1
    - Topic 2
    - Topic 3
    - Topic 4

    Rollen:
    Tributen: (Slachtoffers waar geen naam van een speler achter staat, mogen door iedereen gespeeld worden)
    1: James (LWTomlinson) & Aithne (LWTomlinson)
    2: Jack (TheLibrary) & Jill (TheLibrary)
    3: Percy (Maeleena) & Elaine (Leave)
    4: Meisje, naam onbekend (Witwicky)
    5: Cathal (Maeleena) & Alyda (Parsel)
    6: Liam (RapunzelHale) & Aria (kiara2)
    7: Ardina (Karli)
    8: Samuel (Fae) & Shenley (Parsel)
    9: Cassie (Fae)
    10: Nicole (suchikouchia)
    11: Tariq (Parsel) & Raechell (Aguamenti)
    12: Felan (Fauvism) & Primrose (CrispsPink)

    Mentoren:
    2: Pascal (Aguamenti)
    3: Kayleigh (Leave)
    8: Saph (Maeleena)
    11: Amycus (Parsel)
    12: Seamus (CrispsPink)

    Stylisten:
    Fayan (Fayan): district 3 & 12
    Maeleena (Maeleena): district 5 & 7
    Aralys (Fauvism): district 1 & 11
    Evan (TheLibrary): district 2
    Saffier (Fae): district 9
    Arina (CrispsPink): district 8

    Koppels
    Percy x Elaine
    Cathal x Alyda
    Felan x Primrose (nou ja... ooit... als Felan iets minder klootzakkerig doet)
    Fayan x Saph (tot Felan's ongenoegen)


    Voor de mensen die er een tijdje niet geweest zijn, komt hieronder zo even te staan waar iedereen is.

    And... last but not least:
    Ondanks dat dit al ons derde vierde vijfde topic is, kun je altijd nog inspringen (: We don't bite, we just playfully nibble. :3
    Maeleena schreef:
    [Oops :'D *in love with this whole RPG and ALL the people in it* Niet mijn fout (joehoe)(wbw)]


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 21 okt 2011 - 21:08 ]


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Fayan - Stylist
    Ik ga Saph voor naar buiten. De bewakers houden ons even tegen, maar zodra ze horen dat we stylist en mentor zijn mogen we doorlopen. De frisse wind zorgt ervoor dat ik me al snel beter voel en mijn nog steeds rode wangen al minder rood worden.
    Ik loop naar een plekje waar ik vorig jaar ook veel zat, als ik wilde denken. Oké, dat was niet heel vaak... maar toch wel drie keer!
    Het was een bankje op een redelijk verlaten plek, waar niemand langskwam en ik was ervan overtuigd dat we daar ook niet gehoord konden worden.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    [Ik vind alles goed, als ze maar allebei blijven leven en happy worden *O*]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Saph
    Nerveus liep ik achter Fayan aan. Mijn hand ging maar één keer naar mijn mes, bij de bewakers. Maar ik hoefde hem neit uit te halen, Fayan zorgde dat we naar buiten mochten.
    Ik nam een grote hap adem toen we eindelijk buiten waren. 'Veel beter,' mompel ik terwijl we op het bankje gaan zitten.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [Ik vind het idee van Fayan in de arena nog steeds leuk :X Dat zou voor veel drama zorgen... En dan kunnen ze inderdaad een plan maken om zoveel mogelijk tributen uit de arena te krijgen]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Primrose
    "Meestal vragen ze naar je vriendin of vriendje, als je die hebt, naar familie en vrienden." Zeg ik
    "Ik keek alleen die ene keer naar dat onderdeel toen mijn zus meedeed, want ze kon winnen als die Beroeps haar niet hadden vermoordt." Zeg ik ietwat afwezig


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Fayan - Stylist
    Ik hief mijn hoofd op richting de wind en nam een hap lucht.
    "Had je al een plan in gedachten?" ging ik verder, alsof ons gesprek op de gang nooit onderbroken was geweest. Ik wilde de tributen niet de arena in laten gaan zonder iets te doen. Dat kon ik nu niet meer. Dat ik vorig jaar zo'n ongevoelig, harteloos beest was geweest... daar wilde ik niet aan terug denken.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    [Ik vindt dat van Fayan echt een heel goed idee(Des te meer geliefden in de arena terecht komen), dan redden de mentors en stylisten zoveel mogelijk tributen en dan begint er hopelijk een opstand(Dat is de meest logische verklaring)]


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    [Ben ik weer! Nu even op Cathan wachten ^^]


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Saph
    Ik hoefde niet te vragen waar hij het over had. Geïrriteerd schud ik mijn hoofd.
    'Sinds ik de arena uit ben heb ik er over nagedacht,' vertelde ik hem. 'Een teken van opstand geven tijdens de itnerviews brengt de tributen alleen meer ing evaar, in binnen de arena kunnen we niet met ze communiceren.'
    Ik kek enrveus naar Fayan. hij had waarschijnlijk een utigebreid plan verwacht, maar ik had niets.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [Dus de interviews zijn om 20:00?]


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Felan
    "Ah", zei ik weer. De ah's leken de oh's te hebben vervangen.
    "Nou, op al die gebieden valt er niet heel veel te melden, toch?" De zin was al mijn mond uit voor ik me weer bedacht hoe Primrose eigenlijk over me dacht, en ik kon mezelf wel voor m'n kop slaan.


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    [Think so. Moet ik wel even huiswerk maken, zodat het net lijkt of ik daar de hele dag mee bezig was.]


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Cathal
    Ik knik. 'Het zal niet makkelijk zijn in de arena,' geef ik toe. 'Zeker niet nu we elkaar best wel kennen. Dat geld voor de meeste tributen denk ik.'


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Fayan - Stylist
    "Ja, je hebt gelijk," knikte ik somber. "Maar er moet toch iets zijn dat we kunnen doen? Het kan nooit helemaal hopeloos zijn. Ik bedoel, ik als Capitool inwoner kan meer doen dan jij..." en dat klopte ook.
    "Misschien moet ik andere stylisten overhalen? Of mentoren?" ik had nog nooit een opstand gezien in mijn leven, was nog nooit tegen de regels van het Capitool ingegaan. En ik was zo onervaren. Saph wist veel meer van dit soort dingen af.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Primrose
    "Inderdaad daar valt weinig over te vertellen." Lieg ik, maar mijn stem klinkt nog altijd zacht en vriendelijk
    "Felan, het dak is waarschijnlijk de enigste plek waar het Capitool ons niet afluisterdt, als je begrijpt wat ik zeg." Zeg ik


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.