• Plot:


    Dit is het jaar van de 49e Hongerspelen. 12 meisjes en 12 jongens uit alle districten worden in een arena gegooid. Ze moeten vechten tot de dood. Verliezen betekent de dood, winnen is eeuwige roem en rijkdom. En er is maar 1 winnaar...

    Het verhaal begint bij iedereen 1 dag voor de boete. Alle deelnemers worden gevolgd tot hun eind.

    Arena:
    Het arena heeft een krachtveld om zich heen. Niemand kan eruit.
    Het is een bos dat rijk is aan dieren en planten, ook giftige planten.
    Aan het bos ligt een kiezelstrand. Als je daarop loopt kan iedereen je horen in de nacht. Het water is koud en niet helder. Je kunt het ook niet drinken. Het water is vaak rustig, maar als het hard waait kan het veranderen in een moordenaar.Het weer is vaak bewolkt met een niet al te warme maar vochtige dag. 's Nachts kan het vriezen.



    RPG informatie:
    [*tekst hier*] betekent dat je niet in je rol zit.
    Als je in je rol zit gebruik je de naam wie je speelt en doe hem dan[b.][/b .]

    - Rollentopic
    - Rollenstory
    - Topic 1
    - Topic 2
    - Topic 3
    - Topic 4

    Rollen:
    Tributen: (Slachtoffers waar geen naam van een speler achter staat, mogen door iedereen gespeeld worden)
    1: James (LWTomlinson) & Aithne (LWTomlinson)
    2: Jack (TheLibrary) & Jill (TheLibrary)
    3: Percy (Maeleena) & Elaine (Leave)
    4: Meisje, naam onbekend (Witwicky)
    5: Cathal (Maeleena) & Alyda (Parsel)
    6: Liam (RapunzelHale) & Aria (kiara2)
    7: Ardina (Karli)
    8: Samuel (Fae) & Shenley (Parsel)
    9: Cassie (Fae)
    10: Nicole (suchikouchia)
    11: Tariq (Parsel) & Raechell (Aguamenti)
    12: Felan (Fauvism) & Primrose (CrispsPink)

    Mentoren:
    2: Pascal (Aguamenti)
    3: Kayleigh (Leave)
    8: Saph (Maeleena)
    11: Amycus (Parsel)
    12: Seamus (CrispsPink)

    Stylisten:
    Fayan (Fayan): district 3 & 12
    Maeleena (Maeleena): district 5 & 7
    Aralys (Fauvism): district 1 & 11
    Evan (TheLibrary): district 2
    Saffier (Fae): district 9
    Arina (CrispsPink): district 8

    Koppels
    Percy x Elaine
    Cathal x Alyda
    Felan x Primrose (nou ja... ooit... als Felan iets minder klootzakkerig doet)
    Fayan x Saph (tot Felan's ongenoegen)


    Voor de mensen die er een tijdje niet geweest zijn, komt hieronder zo even te staan waar iedereen is.

    And... last but not least:
    Ondanks dat dit al ons derde vierde vijfde topic is, kun je altijd nog inspringen (: We don't bite, we just playfully nibble. :3
    Maeleena schreef:
    [Oops :'D *in love with this whole RPG and ALL the people in it* Niet mijn fout (joehoe)(wbw)]


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 21 okt 2011 - 21:08 ]


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Fayan - Stylist
    "Maar als je het niet kan of zo, voel je niet gedwongen, hoor!" begin ik meteen. "Echt, het hoeft niet, ik zeg ook maar wat... ik bedoel, als je je veiliger voelt met dat ding dan... dan, hou je hem maar bij je, hoor!"
    Wat voor onzin bazelde ik nu weer? Op hoge toon en met een zenuwachtig lachje. Fayan. Calm down.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Saph
    Ik trok mijn wenkbrauw op. 'Je word er anders duidelijk zenuwachtig van,'antwoorde ik, doelend op zijn hogere stem.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [Ok then, I'll do it :3]

    Felan
    Ik buig me nog iets verder voorover, nieuwsgierig naar het gesprek zoveel meters beneden mij, wanneer een plotselinge windvlaag me uit balans brengt. Met mijn gezicht naar beneden gebeurt het. Ik probeer me nog vast te grijpen, maar met een luide schreeuw val ik mijn dood tegemoet. "In ieder geval is dit beter dan vermoord te worden door een leeftijdsgenoot in de Arena..." bedenk ik me nog... wanneer ik plotseling een vreemde soort veerkracht voel. Net boven de hoofden van Fayan en Saph treedt het krachtveld in werking en duwt het me weer naar boven toe.
    Het heeft maar een paar seconden geduurd, maar ik ben compleet gedesoriënteerd.


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Primrose
    Als ik de chocolademelk opheb, besluit ik om weer naar het dak te gaan. Ik loop naar de rand en vraag me af waar Fayan en Saph over praten. Als Felan teruggestoot wordt door het krachtveld, ren ik naar hem toe en vraag zachtjes: "Gaat het?"

    [ bericht aangepast op 21 okt 2011 - 17:42 ]


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Fayan - Stylist
    "Ja, nou," zei ik zachtjes. "Ik ben gewoon een beetje bang voor wapens." Een beetje heel erg.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    [brb, vijf minuten]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Cassie - District 9
    Niemand reageert op mijn opmerking over de interviews, maar mij houden ze wel bezig. Wat zal ik zeggen? Zal ik maar gewoon eerlijk zijn? Niet over mijn geplande zelfmoord, dat is wel duidelijk. Op dat moment valt Felan voorover. 'Nu hebben ze ons gezien,' zeg ik droogjes. Ik weet dat het krachtveld Felan zal opvangen, dus over hem maak ik me geen zorgen.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    [oke lol back dat was één minuut.]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Saph
    Ik begin antwoord te geven als ik boven me iets hoor stuiteren. Ik kijk naar boven, waar drie hoofden naar beneden kijken.
    'Zijn dat tributen?' vraag ik verbaasd.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Fayan - Stylist
    Ik draai mijn hoofd met een ruk omhoog. "Straks zijn het bewakers en zijn we betrapt! Onee onee oneeoneeeoneeonee!"


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    [Wat raakt Fayan snel in paniek(cat)]


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    [Stresskip, stuiterbal, overemotioneel... tsja. :'D]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    [Hahha x'D


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Cassie - District 9
    Onder ons raakt Fayan helemaal in paniek. 'Rustig,' roep ik in zijn richting. 'Wij zijn het maar. Cathal en Cassie. En Felan, hij is van het dak gevallen,' voeg ik er grinnikend aan toe.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Saph
    En hij hoort de positieveling te zijn? Zonder na te denken grijp ik zijn hand en trek hem weg.
    'Gewoon doen alsof er niets aan de hand is,' vertel ik hem. 'Als het bewakers zijn hebben ze weinig bwijs, ze kunnen ons daar niet horen.'


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.