• Plot:


    Dit is het jaar van de 49e Hongerspelen. 12 meisjes en 12 jongens uit alle districten worden in een arena gegooid. Ze moeten vechten tot de dood. Verliezen betekent de dood, winnen is eeuwige roem en rijkdom. En er is maar 1 winnaar...

    Het verhaal begint bij iedereen 1 dag voor de boete. Alle deelnemers worden gevolgd tot hun eind.

    Arena:
    Het arena heeft een krachtveld om zich heen. Niemand kan eruit.
    Het is een bos dat rijk is aan dieren en planten, ook giftige planten.
    Aan het bos ligt een kiezelstrand. Als je daarop loopt kan iedereen je horen in de nacht. Het water is koud en niet helder. Je kunt het ook niet drinken. Het water is vaak rustig, maar als het hard waait kan het veranderen in een moordenaar.Het weer is vaak bewolkt met een niet al te warme maar vochtige dag. 's Nachts kan het vriezen.



    RPG informatie:
    [*tekst hier*] betekent dat je niet in je rol zit.
    Als je in je rol zit gebruik je de naam wie je speelt en doe hem dan[b.][/b .]

    - Rollentopic
    - Rollenstory
    - Topic 1
    - Topic 2
    - Topic 3
    - Topic 4

    Rollen:
    Tributen: (Slachtoffers waar geen naam van een speler achter staat, mogen door iedereen gespeeld worden)
    1: James (LWTomlinson) & Aithne (LWTomlinson)
    2: Jack (TheLibrary) & Jill (TheLibrary)
    3: Percy (Maeleena) & Elaine (Leave)
    4: Meisje, naam onbekend (Witwicky)
    5: Cathal (Maeleena) & Alyda (Parsel)
    6: Liam (RapunzelHale) & Aria (kiara2)
    7: Ardina (Karli)
    8: Samuel (Fae) & Shenley (Parsel)
    9: Cassie (Fae)
    10: Nicole (suchikouchia)
    11: Tariq (Parsel) & Raechell (Aguamenti)
    12: Felan (Fauvism) & Primrose (CrispsPink)

    Mentoren:
    2: Pascal (Aguamenti)
    3: Kayleigh (Leave)
    8: Saph (Maeleena)
    11: Amycus (Parsel)
    12: Seamus (CrispsPink)

    Stylisten:
    Fayan (Fayan): district 3 & 12
    Maeleena (Maeleena): district 5 & 7
    Aralys (Fauvism): district 1 & 11
    Evan (TheLibrary): district 2
    Saffier (Fae): district 9
    Arina (CrispsPink): district 8

    Koppels
    Percy x Elaine
    Cathal x Alyda
    Felan x Primrose (nou ja... ooit... als Felan iets minder klootzakkerig doet)
    Fayan x Saph (tot Felan's ongenoegen)


    Voor de mensen die er een tijdje niet geweest zijn, komt hieronder zo even te staan waar iedereen is.

    And... last but not least:
    Ondanks dat dit al ons derde vierde vijfde topic is, kun je altijd nog inspringen (: We don't bite, we just playfully nibble. :3
    Maeleena schreef:
    [Oops :'D *in love with this whole RPG and ALL the people in it* Niet mijn fout (joehoe)(wbw)]


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 21 okt 2011 - 21:08 ]


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Fayan schreef:
    [@CrispsPink, aan wie was die hoi bedoeld? Aan de tafel van Felan of die van Fayan, Saph en Cassie? :3]



    [Aan de tafel van Fayan,Seph en Cassie.]


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    [Oké :3 Maar Fayan kan even niet antwoorden, want die is druk bezig met stikken in zijn drinken :'D]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    [*wacht stiekem ook op Fayan*]


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    [Las ik xD]


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Saph
    Ik lachte toen fayan zich verslikte in zijn haast, hoewel het waarschijnlijk best onbeleefd was. het was gewoon best schattig om te zien.
    'Uhm, maakt het je ongemakelijk?' vroeg ik.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [Noujazeg, ze is verliefd op Felan & dan laat ze 'm alleen zitten. Grrrrrr. Wat krijgt mijn rol ook weinig liefde... Hij is een schatje, hoor!]


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    [Ik vind Felan geweldig, maar niet omdat hij schattig is :'D Prim zou inderdaad meet bij Felan moeten zijn (wbw)]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [Felan een schatje... ppfff (joehoe) :'D]

    Fayan - Stylist
    Ik hoestte uit en veegde toen de tranen uit mijn ogen weg, die ik altijd kreeg als ik stikte.
    "Hehe," zuchtte ik toen het eindelijk voorbij was. Saph lachtte en ik werd rood. Wat mankeerde mij?!
    "Uhm, maakt het je ongemakkelijk?" vroeg hij.
    "Zeg, je loopt hier wel rond met een mes, hoor!" verdedigde ik mezelf, half stotterend.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Primrose
    Als Fayan stikt in zijn drinken loop ik maar naar Felan toe en ga gewoon op een willekeurige stoel zitten.
    "Hi." Zeg ik


    [Lolz. NU happy?]


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Saph
    Okay, lach hem nou niet uit, Saph. ik grinikte. Er waren wel gevaarlijkere wapens dan messen.
    'De helft van de mensen in dit gebouw loopt met wapens op zak,' antwoorde ik. Hij was helemaal rood aangelopen van het stikken in zijn drinken, waardoor hij best vloekte met zijn knalroze haar.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Fayan - Stylist
    "Ja, maar... maar... dat zijn bewakers! En jij bent de eerste die mijn strot wilde doorsnijden."
    Ik merkte dat ik er echt belachelijk uit moest zien en als stylist was dat niet acceptabel dus ik keek naar de grond en tikte met mijn nagels tegen elkaar aan. "Lekker eten hier, hè?" zei ik plots.
    O mijn God, Fayan, kluns. Begon ik over het éten. Het liefst was ik nu gillend weggelopen, want ik gedroeg me echt absurd. Idioot.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Saph
    Ik prikte bedachtzaam in het eten. 'Ja, volgens mij zitten er geen vergiffen in,' antwoorde ik. Ik was nog niet zeker, ik had maar één hap genomen.
    'En ik wilde alleen je keel doorsnijden toen ik dacht dat je een mutant was,' verdedigde ik mezelf. Ik was nu eenmaal paranoid. Gespannen keek ik opnieuw de kamer rond, waarna ik me weer op Fayan richtte.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Felan
    "Hey", zei ik ongeïnteresseerd, als in een automatisme, tot ik opeens besefte dat het Primrose was, dus ik liet mijn onverschillige manier van doen enigszins varen.
    Ik wierp een blik op Fayan die een duidelijke "wat-is-hij-nou-weer-aan-het-doen"-boodschap uitgaf voor ik snel terugkeek naar Primrose. Mijn blik bleef iets langer dan normaal op haar gezicht hangen voor ik me weer op mijn eten richtte.


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Cassie - District 9
    Ik schiet in de lach. Fayan is grappig als hij zich in koffie verslikt. Hij en Saph gaan verder over het mes. Ik snap het wel. Ik denk terug aan wat mijn mentor tegen me gezegd heeft, het enige moment dat we samen gepraat hebben. Als je de Arena in gaat, kom je nooit meer echt naar buiten. Zelfs als je wint. Een deel van je zal altijd in je Arena blijven, voor altijd daar beneden. Ik slik en buig mijn hoofd, bestudeer de nerven in de houten tafel.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Fayan - Stylist
    "Ja, even over dat," begon ik toen ik merkte dat Saph me gelukkig niet weer uitlachte. "Leek ik zo erg op een mutant of zo?"


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen