• Plot:


    Dit is het jaar van de 49e Hongerspelen. 12 meisjes en 12 jongens uit alle districten worden in een arena gegooid. Ze moeten vechten tot de dood. Verliezen betekent de dood, winnen is eeuwige roem en rijkdom. En er is maar 1 winnaar...

    Het verhaal begint bij iedereen 1 dag voor de boete. Alle deelnemers worden gevolgd tot hun eind.

    Arena:
    Het arena heeft een krachtveld om zich heen. Niemand kan eruit.
    Het is een bos dat rijk is aan dieren en planten, ook giftige planten.
    Aan het bos ligt een kiezelstrand. Als je daarop loopt kan iedereen je horen in de nacht. Het water is koud en niet helder. Je kunt het ook niet drinken. Het water is vaak rustig, maar als het hard waait kan het veranderen in een moordenaar.Het weer is vaak bewolkt met een niet al te warme maar vochtige dag. 's Nachts kan het vriezen.



    RPG informatie:
    [*tekst hier*] betekent dat je niet in je rol zit.
    Als je in je rol zit gebruik je de naam wie je speelt en doe hem dan[b.][/b .]

    - Rollentopic
    - Rollenstory
    - Topic 1
    - Topic 2
    - Topic 3
    - Topic 4

    Rollen:
    Tributen: (Slachtoffers waar geen naam van een speler achter staat, mogen door iedereen gespeeld worden)
    1: James (LWTomlinson) & Aithne (LWTomlinson)
    2: Jack (TheLibrary) & Jill (TheLibrary)
    3: Percy (Maeleena) & Elaine (Leave)
    4: Meisje, naam onbekend (Witwicky)
    5: Cathal (Maeleena) & Alyda (Parsel)
    6: Liam (RapunzelHale) & Aria (kiara2)
    7: Ardina (Karli)
    8: Samuel (Fae) & Shenley (Parsel)
    9: Cassie (Fae)
    10: Nicole (suchikouchia)
    11: Tariq (Parsel) & Raechell (Aguamenti)
    12: Felan (Fauvism) & Primrose (CrispsPink)

    Mentoren:
    2: Pascal (Aguamenti)
    3: Kayleigh (Leave)
    8: Saph (Maeleena)
    11: Amycus (Parsel)
    12: Seamus (CrispsPink)

    Stylisten:
    Fayan (Fayan): district 3 & 12
    Maeleena (Maeleena): district 5 & 7
    Aralys (Fauvism): district 1 & 11
    Evan (TheLibrary): district 2
    Saffier (Fae): district 9
    Arina (CrispsPink): district 8

    Koppels
    Percy x Elaine
    Cathal x Alyda
    Felan x Primrose (nou ja... ooit... als Felan iets minder klootzakkerig doet)
    Fayan x Saph (tot Felan's ongenoegen)


    Voor de mensen die er een tijdje niet geweest zijn, komt hieronder zo even te staan waar iedereen is.

    And... last but not least:
    Ondanks dat dit al ons derde vierde vijfde topic is, kun je altijd nog inspringen (: We don't bite, we just playfully nibble. :3
    Maeleena schreef:
    [Oops :'D *in love with this whole RPG and ALL the people in it* Niet mijn fout (joehoe)(wbw)]


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 21 okt 2011 - 21:08 ]


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Saph
    Stilletjes volgde ik het gesprek. Arina was maar een stylist, dus ik verloor snel mijn aandacht. Ik dacht aan Fayan's opmerkingen over mijn mes. Misschien zou ik het moeten achetrlaten morgen. Ik vroeg me serieus of of dat kon. Ik had het nooit van plan geweest, niet met het Capitool dat ons constant volgde.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Fayan - Stylist
    Ik lachte opnieuw, terwijl ik dacht aan Felan. "Dat hoopte ik ook!"
    Ik keek naar Saph, die zo te zien diep in gedachten was. Ik denk niet eens dat hij het gemerkt zou hebben als ik nu iets tegen hem zou zeggen. Ik had best wel eens in zijn hoofd willen kijken.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Cassie - District 9
    Ik werp opnieuw een blik op Saph. De nieuwe styliste heeft haar interesse in mij al verloren. Ook Fayan is druk in gesprek, en volgens mij vind Saph me niet aardig. Ik zeg Fayan gedag en loop naar de trappen. Verdieping vijf dan maar.

    [Ja, verdieping vijf. Ze komt Cathal opzoeken ^^]


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Saph
    Ik merkte half dat Fayan mijn richting opkeek, terwijl hij verder babbelde met Ardina. Zijn knalroze haar lag inmiddels weer in model, hoewel het door de war ook best leuk stond. Vrig jaar had ik hem vluchtig gezien, maar ik sprak eigenlijk nooit met de stylisten. Maar Fayan was anders, makelijker te vertrouwen dan anderen.

    Cathal
    Verveeld loop ik over de vijfde verdieping. Alyda was even op bed gaan liggen na de lunch, zoveel goed voedsel was lastig voor haar maag. Ze was hetet gewend.

    [ bericht aangepast op 21 okt 2011 - 15:37 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Felan
    Het doet me goed te weten dat er tenminste nog íemand om me lacht op een niet-gemeen bedoelde manier.
    "Waarom zou ik hem niet zo mogen noemen, dan?" vroeg ik, al kauwend op mijn lunch.


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Cassie - District 9
    Al snel kom ik Cathal tegen, degene waarnaar ik op zoek was. 'Cathal!' Hij kijkt op en glimlacht. 'He Cassie. Alles goed?' Ik haal mijn schouders op. 'Maar er is iets wat je moet horen. Heb je bloemen in je kamer staan?' Cathal fronst, denkt even na. 'Ik weet het niet. Hoezo?' 'Het zijn camera's,' fluister ik, zo zachtjes dat de camera's op de gang het niet zullen horen.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Arina
    Ik begin te lachen om Fayan's opmerking en besef me dat de rest zich stil houdt en ons gesprek ook niet echt interessant vinden.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Fayan - Stylist
    Opeens valt het gesprek helemaal stil en ongemakkelijk blaas ik mijn wangen en laat ze weer leeglopen.
    Ik kijk naar Saph, en snel weer weg. En kijk dan toch weer. Hij is best knap.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Cathal
    Ik frons naar haar. Camera's? We zijn nog niet eens in de arena.
    'Heb je anderen dit verteld?' vraag ik. Ik hou mijn stem zo zacht mogelijk. en beweeg mijn lippen nauwelijks.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Primrose
    "Omdat hij ons kan vernederen en misschien zelfs zo erg dat we geen sponsors krijgen. Als je hem maar niet zo noemt waar hij bij is." Zeg ik
    Ik ga misschien dan over een paar dagen de arena in, maar ik heb me nog nooit zo veilig gevoeldt bij iemand.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Saph
    'Ik haat pruimen,' zeg ik om de stilte te breken. Wie deed er ook in godsnaam pruimen in een salade?
    Ik kijk richting Fayan op het moment dat hij naar mij kijkt. Okay, ongemakelijk stiltes zijn dus niet makelijk te breken..

    [ bericht aangepast op 21 okt 2011 - 15:44 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Cassie - District 9
    Ik schud mijn hoofd. 'Maar het is waar. Mijn nieuwe vriendin heeft het verteld.' Ook mijn lippen bewegen amper en mijn stem is niet meer dan een fluistering.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Felan
    "Aah." Ik knik; schep de laatste beetjes van mijn bord bij elkaar en schuif dan de laatste hap op mijn vork. "Misschien dat ik dan wel wat aardiger tegen hem moet zijn in het vervolg..." Ik vroeg me af waarom ik zo snel inbond. Misschien omdat ik bang was dat Primrose boos op me zou worden? Om de één of andere reden wilde ik graag de vrede met haar bewaren.

    [Felan (heart2) Primrose verrie mutsj. Alleen weet hij dat zelf nog niet, hehee]

    [ bericht aangepast op 21 okt 2011 - 15:45 ]


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Arina
    "Heb je al de kleding van de tributen ontworpen?" Vraag ik om een ongemakkelijke stilte te vermijden
    Mijn moeder heeft me geleerd dat je een ongemakkelijke stilte met vragen moet vullen, en tot nu toe heeft dat geholpen


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Cathal
    Ik knikte lanzaam. Jammer genoeg geloofde ik Cassie. Het Capitool kennende...
    'Dus,' zei ik op normale toon. 'Hoe gaat het verder? Weetje, ik heb best trek in wat frisse lucht, jij niet?'


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.