• Plot:


    Dit is het jaar van de 49e Hongerspelen. 12 meisjes en 12 jongens uit alle districten worden in een arena gegooid. Ze moeten vechten tot de dood. Verliezen betekent de dood, winnen is eeuwige roem en rijkdom. En er is maar 1 winnaar...

    Het verhaal begint bij iedereen 1 dag voor de boete. Alle deelnemers worden gevolgd tot hun eind.

    Arena:
    Het arena heeft een krachtveld om zich heen. Niemand kan eruit.
    Het is een bos dat rijk is aan dieren en planten, ook giftige planten.
    Aan het bos ligt een kiezelstrand. Als je daarop loopt kan iedereen je horen in de nacht. Het water is koud en niet helder. Je kunt het ook niet drinken. Het water is vaak rustig, maar als het hard waait kan het veranderen in een moordenaar.Het weer is vaak bewolkt met een niet al te warme maar vochtige dag. 's Nachts kan het vriezen.



    RPG informatie:
    [*tekst hier*] betekent dat je niet in je rol zit.
    Als je in je rol zit gebruik je de naam wie je speelt en doe hem dan[b.][/b .]

    - Rollentopic
    - Rollenstory
    - Topic 1
    - Topic 2
    - Topic 3
    - Topic 4

    Rollen:
    Tributen: (Slachtoffers waar geen naam van een speler achter staat, mogen door iedereen gespeeld worden)
    1: James (LWTomlinson) & Aithne (LWTomlinson)
    2: Jack (TheLibrary) & Jill (TheLibrary)
    3: Percy (Maeleena) & Elaine (Leave)
    4: Meisje, naam onbekend (Witwicky)
    5: Cathal (Maeleena) & Alyda (Parsel)
    6: Liam (RapunzelHale) & Aria (kiara2)
    7: Ardina (Karli)
    8: Samuel (Fae) & Shenley (Parsel)
    9: Cassie (Fae)
    10: Nicole (suchikouchia)
    11: Tariq (Parsel) & Raechell (Aguamenti)
    12: Felan (Fauvism) & Primrose (CrispsPink)

    Mentoren:
    2: Pascal (Aguamenti)
    3: Kayleigh (Leave)
    8: Saph (Maeleena)
    11: Amycus (Parsel)
    12: Seamus (CrispsPink)

    Stylisten:
    Fayan (Fayan): district 3 & 12
    Maeleena (Maeleena): district 5 & 7
    Aralys (Fauvism): district 1 & 11
    Evan (TheLibrary): district 2
    Saffier (Fae): district 9
    Arina (CrispsPink): district 8

    Koppels
    Percy x Elaine
    Cathal x Alyda
    Felan x Primrose (nou ja... ooit... als Felan iets minder klootzakkerig doet)
    Fayan x Saph (tot Felan's ongenoegen)


    Voor de mensen die er een tijdje niet geweest zijn, komt hieronder zo even te staan waar iedereen is.

    And... last but not least:
    Ondanks dat dit al ons derde vierde vijfde topic is, kun je altijd nog inspringen (: We don't bite, we just playfully nibble. :3
    Maeleena schreef:
    [Oops :'D *in love with this whole RPG and ALL the people in it* Niet mijn fout (joehoe)(wbw)]


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 21 okt 2011 - 21:08 ]


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Arina-Stylist District 8
    Ik loop naar een willekeurige tafel waar een groepje-Fayan,Saph en Cassie- zitten. Verdomme,Arina ging toch gewoon ergens anders zitten
    "Arina, stylist van District 8 en jullie?" Zeg ik


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Cassie - District 9
    Ik kijk op naar de vrouw die aan kompt lopen. 'Cassie, tribuut van district 9,' zeg ik ongeïnteresseerd. Ik ben wel klaar met vrienden maken voor vandaag.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Saph
    Ik schudde mijn hoofd en prikte in het vlees. 'Nee, ik had een slechte dag gehad,' antwoorde ik. De stress van de aankomende spelen was groot, ik was altijd meer paranoide tegen deze tijd.
    'Sorry daarvoor, het is niet mijn bedoeling om mensen aan te vallen,' mompelde ik er achter aan.

    [ bericht aangepast op 21 okt 2011 - 15:20 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Primrose
    "Waar was je?" Vraag ik
    Fijn, nu lijk ik wel een of andere malloot die Felan stalkt.
    "Ik ben geen een of andere malloot die je stalkt, ik was gewoon bezorgd." Zeg ik er snel achteraan


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Fayan - Stylist
    "Mooi zo, dan kan ik weer opgelucht ademhalen," giechel ik lomp en kijk dan naar de vrouw die naast onze tafel staat.
    Ze stelt zich voor als Arina, ook een styliste.
    "Fayan, stylist van 12 en 3." zeg ik enthousiast. Mijn humeur is opeens weer helemaal goed, beter zelfs dan hij vandaag was, ondanks Felan die ook hier zit.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Saph
    Ik bekijk de styliste achterdochtig.
    'Saph, Menter District 4,'zeg ik kort.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Arina
    "Jullie produceren toch graan?" Vraag ik aan Cassie
    Ik heb geen vrienden gemaakt, maar voorlopig heb ik geen zin om vrienden te worden met een tribuut ze gaan misschien wel dood. Ik kan nog altijd bevriend raken met een andere stylist.
    Eindelijk een andere stylist, denk ik als de man met roze haar zegt dat hij ook stylist is. De andere is een mentor.
    "Eindelijk een andere stylist." Zeg ik per ongeluk hard op

    [ bericht aangepast op 21 okt 2011 - 15:22 ]


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Felan
    Ik haalde mijn schouders op. "Op het dak, samen met die roze stuiterbal en een hoop andere mensen die ik niet ken", zei ik afwezig, gefocust op de heerlijke maaltijd. Misschien had dat ene meisje van district 9 wel gelijk, en moesten we toch proberen nog een béetje van het leven en de goede omstandigheden in het trainingscentrum te profiteren, in plaats van in een hoekje te zitten wegkwijnen.


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Fayan - Stylist
    Ik lach. "Heb je nog geen andere stylisten ontmoet?" vraag ik. "Er lopen hier een paar hele leuke rond hoor!"


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Primrose
    "Felan, hij mag dan roze haar hebben en hyper actief zijn maar zo noem je mensen niet." Zeg ik lachend
    Oké ik moet toegeven het wás grappig, maar Fayan kan ons zo erg vernederen dat we bijna geen sponsors zouden krijgen


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Cassie - District 9
    Ik knik. 'Zo'n beetje.' Ik mag haar niet. Een blik naast me vertelt me dat ook Saph niet erg enthousiast is. Fayan is echter heel blij met een nieuwe stylist aan de tafel, dus ik besluit redelijk aardig te doen. 'District 11 doet de boomgaarden, 4 doet visserij en 10 doet vee, dus wij doen vooral wat op akkers groeit,' vertel ik.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Arina
    "Nee eerlijk gezegd nog niet." Antwoord ik
    "District 12 zei je, heb je er zelf voor gekozen?" Vraag ik
    "District 9 is best interessant." Zeg ik, wat niet gelogen is

    [ bericht aangepast op 21 okt 2011 - 15:28 ]


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Fayan - Stylist
    Ik schud mijn hoofd. "Nope. Dat is voor me uitgekozen, en District 3 kreeg ik erbij vanwege het tekort aan stylisten. Ben jij blij met jouw district?"


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    [Saffier kan ook nog wel een district doen?]


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Arina
    "Ja, best wel. Nu alleen maar hopen dat de tributen niet irritant zijn." Antwoord ik


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.