• Plot:

    Dit is het jaar van de 49e Hongerspelen. 12 meisjes en 12 jongens uit alle districten worden in een arena gegooid. Ze moeten vechten tot de dood. Verliezen betekent de dood, winnen is eeuwige roem en rijkdom. En er is maar 1 winnaar...

    Het verhaal begint bij iedereen 1 dag voor de boete. Alle deelnemers worden gevolgd tot hun eind.

    Arena:
    Het arena heeft een krachtveld om zich heen. Niemand kan eruit.
    Het is een bos dat rijk is aan dieren en planten, ook giftige planten.
    Aan het bos ligt een kiezelstrand. Als je daarop loopt kan iedereen je horen in de nacht. Het water is koud en niet helder. Je kunt het ook niet drinken. Het water is vaak rustig, maar als het hard waait kan het veranderen in een moordenaar.Het weer is vaak bewolkt met een niet al te warme maar vochtige dag. 's Nachts kan het vriezen.



    RPG informatie:
    [*tekst hier*] betekent dat je niet in je rol zit.
    Als je in je rol zit gebruik je de naam wie je speelt en doe hem dan[b.][/b .]

    - Rollentopic
    - Rollenstory
    - Topic 1
    - Topic 2
    - Topic 3


    Rollen:
    Tributen: (Slachtoffers waar geen naam van een speler achter staat, mogen door iedereen gespeeld worden)
    1: Aithne (LWTomlinson) & James (LWTomlinson)
    2: Jack (TheLibrary) & Jill (TheLibrary)
    3: Percy (Maeleena) & Elaine (Leave)
    4: Meisje, naam onbekend (Witwicky)
    5: Cathal (Maeleena) & Alyda (Parsel)
    6: Aria (kiara2)
    7: Ardina (Karli)
    8: Shenley (Parsel)
    9: Cassie (Fae)
    10: Nicole (suchikouchia)
    11: Tariq (Parsel) & Raechell (Aguamenti)
    12: Felan (Fauvism) & Primrose (CrispsPink)

    Mentoren:
    2: Pascal (Aguamenti)
    3: Kayleigh (Leave)
    8: Saph Amero (Maeleena)
    11: Amycus (Parsel)
    12: Seamus (CrispsPink)

    Stylisten:
    Fayan (Fayan): district 3 & 12
    Maeleena (Maeleena): district 5 & 7
    Aralys (Fauvism): district 1 & 11
    Evan (TheLibrary): district 2
    Saffier (Fae): district 9



    Voor de mensen die er een tijdje niet geweest zijn: op dit moment zijn we bij het moment dat ons epic stylistengroepje bezig is de tributen te mishandelen aan te kleden voor de interviews.

    And... last but not least:
    Ondanks dat dit al ons vierde topic is, kun je altijd nog inspringen (: We don't bite, we just playfully nibble. :3


    Maeleena schreef:
    [Oops :'D *in love with this whole RPG and ALL the people in it* Niet mijn fout(wbw)


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 21 okt 2011 - 12:44 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [Oh. (cat) Maar don't worry, Fayan zit hier nog wel een tijdje (wbw)
    En waarom is iedereen verliefd en in love en verloofd en weet ik het is en Fayan gewoon helemaal alleen? (no_chears)]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    [ik kan de helft neit bijhouden*rend in paniek rond, moet het topic bijwerken en antwoorden*
    Fayan heeft een liefde nodig! 8D]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    - Twee berichten? quizlet, doe niet dom.

    [ bericht aangepast op 21 okt 2011 - 0:05 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [I ain't going nowhere :'3

    Und idd, he needs some love.. *denkt na*]

    Alyda Alma
    'Het geeft niet,' zei ze met een zachte stem, en glimlachte warm naar hem. Het voele vreemd, het was een tijd geleden dat ze een oprechte lach had getoond.


    -

    [Shenley, District 8 (cool)]


    -

    Cathal
    ze was normaal al bloedmooi, maar die schoonheid kreeg een warmte als ze lachte. Het was prachtig om te zien.Ik vergat zelfs verbaasd te zijn over eht feit dat ze ze hem niet wlgelijk vond, nu ze een deel van de wond ahd gezien. Ik glimlachte en deed mijn arm rond haar middel.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Alyda Alma
    De glimlach bleef rond haar lippen hangen, terwijl ze bedenkelijk naar zijn gezicht keek. Haar vingertoppen streken over zijn kaak.


    -

    Cathal
    Ik glimlachte nerveus, Alyda's vingertoppen lagen nog steeds tegen mijn gezicht. Haar aanraking liet een zachte tinteling achter. Wat moest ik nu in gods naam zeggen? Ik had nog nooit op zo'n manier bij een meisje gezeten...


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Fayan - Stylist
    Lekker dan. Ik was over met een chagrijnige homohater en Percy. De dames waren allang weer vertrokken. Hoe kon ik dan mijn werk doen? De tributen moesten bij elkaar passen, maar als er maar één helft aanwezig was, hoe kon ik dan ooit verder?


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Percy
    Fayan ahd duidelijk geen idee wat hij kon doen. 'Ik ga even bij Elaine kijken,' zei ik. ik wist dat eht niet makkelijker zou zijn voor Fayan, maar als ze zich beter voelde kon hij zijn werk doen.

    Felan
    Geweldig. Ik zuchtte diep terwijl de irritante stylist verder ging met zijn kleding op kleur hangen, of wat het ook is dat hij deed. Ik was de enige die er nog was.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Alyda Alma
    'Dit is best een slecht moment,' merkte ze opeens op, doelend op hun toekomst. Waarom hadden ze elkaar niet twee jaar eerder gevonden, toen er nog hoop was?


    -

    Fayan - Stylist
    Ik wilde Percy nog tegenhouden, maar hij was al weg. Nu was ik alleen met Felan. Hell no.
    Ik wierp even een geïrriteerde blik op hem en begon toen de accessoires maar wat op te ruimen. Als hij zijn kop maar hield.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Cathal
    Ik knikte, bedankend hoe stom ik nu eigenlijk bezig was. Ik had hoogstens een paar weken te leven, en ik was verliefd aan eht worden op mijn mede-tribuut. Ik keek in haar diepe, donkergroene ogen. 'Misschien meoten we afstand nemen van elkaar,' zeg ik met weinig enthousiasme. 'Zodat het makkelijker is als ik sterf in de arena.'

    Felan
    'Dus...' begon ik uit verveling. 'ligt alles al netjes op kleur? Of is alles toch roze?'


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Fayan - Stylist
    Ik zucht. Het zou ook te geweldig zijn als ie echt z'n klep had gehouden.
    "Moet jij je niet gaan aankleden of zo? Ik word misselijk van je." antwoordde ik gespeeld nonchalant.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Felan
    'Als je eindelijk je "creaties" geeft,' antwoord ik met walging. 'kan ik dat misschien doen.' Ik wou dat Primrose hier was, dan kon die irritante suikerspin opschieten en kon ik weg.

    [ bericht aangepast op 21 okt 2011 - 0:24 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.