• Ik ben al langer aan het denken om een piercing te nemen.
    Een lip piercing heb ik altijd al mooi gevonden, vooral een knopje aan de linkerkant onder mijn lip. Maar ik denk niet dat me dat zou staan.

    Nu lijkt me een helix piercing ook mooi, jeweetwel zo eentje boven aan je oor.
    Maar ik vraag me af of t me zou staan. Dus ik denk, ik vraag het eens aan jullie ^^ Dusss... Denken jullie dat een helix piercing mij zou staan? Of een andere piercing?
    En ja ik weet dat mn haar over mn oren valt en dat een helix piercing dan minder opvalt...

    Edit: Als ik voor een helix zou gaan, vind ik een ringetje wat in het midden nog een bolletje eraan heeft wel cool ^^

    [ bericht aangepast op 21 okt 2011 - 18:38 ]


    Inspiration can hit you any time

    Leuk haar. Je haar valt me meteen het eerst op (krul) En een piercing zou je wel leuk staan.

    [ bericht aangepast op 21 okt 2011 - 17:10 ]


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Ik denk eerlijk gezegd dat een kleine lippiercing je ook wel zal staan. Een klein diamantje of zo, niet zo'n grote opvallende. (:


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Jouw gezicht kan best veel hebben qua piercings naar mijn smaak. Dan moet je wel alles heel fijn nemen, of juist wat ruiger. Zodat het i.i.g matched.
    Een snakebite zou denk ik ook wel leuk kunnen zijn bij jou. :]


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Ik denk dat een kleine lippiercing ook wel mooi zou zijn bij jou.


    I can't even think straight.

    Ik denk dat het jou wel zal staan ;d
    Mooi haar trouwens ;D


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Ik zou geen piercing nemen, maar ik hou er gewoon niet van.
    Als jij het leuk vindt, moet je het doen.


    You've cat to be kitten me right meow.

    Dehumanized schreef:
    Jouw gezicht kan best veel hebben qua piercings naar mijn smaak. Dan moet je wel alles heel fijn nemen, of juist wat ruiger. Zodat het i.i.g matched.
    Een snakebite zou denk ik ook wel leuk kunnen zijn bij jou. :]

    Vind ik ook je hebt er een gezicht voor vind ik.


    I wasn't just kissing him, I was telling his lips a secret!

    Een helix zou iedereen wel kunnen hebben. ^^


    Let the Night embrace you

    Pusheen schreef:
    Een helix zou iedereen wel kunnen hebben. ^^


    26 - 02 - '16

    Met het kapsel dat je nu hebt, is het niet heel erg verstandig om een helix te nemen. Mensen denken er altijd wel makkelijk over, maar je hebt krullend haar, en de kans is redelijk dat je een aantal keer blijft hangen. Ik vind je een typje voor een wenkbrauwpiercing.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Dankjewel voor de leuke reacties! En dat eigenlijk iedereen hier vind dat t me wel leuk staan (: Er zitten trouwens paar reacties bij waar ik zelf ook al over na had gedacht haha ;p

    Dehumanized schreef:
    Jouw gezicht kan best veel hebben qua piercings naar mijn smaak. Dan moet je wel alles heel fijn nemen, of juist wat ruiger. Zodat het i.i.g matched.
    Een snakebite zou denk ik ook wel leuk kunnen zijn bij jou. :]

    Grappig dat je dat zegt, een snakebite vind ik ook cool ^^

    Colibre schreef:
    Met het kapsel dat je nu hebt, is het niet heel erg verstandig om een helix te nemen. Mensen denken er altijd wel makkelijk over, maar je hebt krullend haar, en de kans is redelijk dat je een aantal keer blijft hangen. Ik vind je een typje voor een wenkbrauwpiercing

    Er zijn verschillende piercings die ik echt niét zou willen hebben, maar ook een aantal die ik wél leuk vind. En een wenkbrauwpiercing staat bij het rijtje dat ik wel leuk vind. Grappig dat je dat zegt dus ;p
    En wat je zei over mijn haar, dat is inderdaad waar. Iets om over na te denken of ik het wel of niet zou doen.. Zowiezo zou ik, als ik een helix zou nemen, een ringetje willen met in het midden zo'n bolltje erop, als je snapt wat ik bedoel ;p

    [ bericht aangepast op 21 okt 2011 - 18:36 ]


    Inspiration can hit you any time

    Symbol schreef:
    Leuk haar. Je haar valt me meteen het eerst op (krul) En een piercing zou je wel leuk staan.

    Dankje voor het compliment over mn haar (:


    Inspiration can hit you any time

    Ik vind je eigenlijk best wel knap -a- & die piercing zou je wel staan, ja.


    Save me from myself.

    Anhysbys schreef:
    Ik denk dat een kleine lippiercing ook wel mooi zou zijn bij jou.


    Don't dream your life, but live your dream!

    Ja ik denk dat het je wel zal staan,
    Je hebt wel erg leuk haar (A)


    Everybody wants happiness nobody wills pain, But you can't have a rainbow without a little rain <3