• Ja, omdat we met z'n alle een herfstdipje lijken te hebben, is hier nu een topic waarin alleen positieve reacties zijn toegestaan.

    Dus vertel hier leuke dingen die je meegemaakt hebt op Quizlet,
    over vriendschappen die hier ontstaan zijn, of een bedankje voor iemand die jou laatst geholpen heeft hier (flower), etc.

    - Krull en Nynk.

    Yeeeeeeeeeeey!*O*


    *klop klop* Penny! *klop klop* Penny! * klop klop* Penny!

    Sowieso vind ik het heel erg fijn dat ik goed kan opschieten met alle mods :'D EN DE GEHELE CREW.

    [ bericht aangepast op 23 okt 2011 - 17:17 ]


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ik wil de mods en bèta's bedanken voor het feit dat ik nu bèta ben. :Y)
    En ik ben heel erg blij dat ik op Q zit, want anders had ik nu niet de leukste personen ooit ontmoet! *O*


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Ja, Quintessence bedankt - fastest mod on earth, altijd vriendelijk en nooit bijtend, gemeen of partijdig :)


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    my first crazy fan :'D

    ik kreeg een uitnodiging voor een groepsgesprek op skype van een vriendin van me en ik ging erop en er zaten dus allemaal q-mensjes op (nu eigenlijk waren we met drie, ik, mijn vriendin en nog een meisje)Dus wij gezellig babbelen en dan ging dat andere meisje opeens vragen. "Wie ben jij op Q?"
    "Wandless/Pemberley, hbu?" En die begon dus helemaal te flippen achter der cam en te hyperventileren enzo. "Oh god, oh god,oh god, Jij bent Wandless! Jij schrijft Teachers of Slytherin en DE en en en jij bent...jij. Jij bent Brits...Ik hou van jou."

    Ik lachte me zowat dood ><


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Winterfell schreef:
    Sowieso vind ik het heel erg fijn dat ik goed kan opschieten met alle mods :'D EN DE GEHELE CREW.

    Nu wil ik ook crew-lid worden (huil)


    Let it come and let it be

    Ik vind alle mensen van de Hongerspelen RPG echt ontzettend gezellig, you gotta love them *O*


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Ik ben wel een aantal hele aardige mensen op Q tegen gekomen. Daar ben ik echt heel blij mee, je kunt hier gwn ff soms je hart luchten etc. En je komt mensen tegen die je begrijpen.
    Ook wil ik een compliment maken voor alle schrijf(st)ers hier, dat ze zoveel tijd vrij maken voor het maken van hun stories en dat ze zo leuk zijn. Ik schrijf zelf ook, maar ik weet zeker dat als ik het op Q zou plaatsen ik het zou verwaarlozen. Of mn schoolwerk. Dus complimenten :)


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    Countenance schreef:
    (...)
    Nu wil ik ook crew-lid worden (huil)

    En met Sevda 8) Ondanks het voorval met de boter (cat)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ik hou van mijn gestoorde oversekste tweeling zus Basecca. -cheerleader smiley- :'D


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Aawh, dit is zo'n goed idee. :Y)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    En Winterfell, omdat ik op het forum bij haar posts echt ALTIJD denk: 'waarom kwam ik daar zelf niet op?! Domme, domme ik!'


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Ik heb bijna vakantie. :Y)


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Baskuh schreef:
    Ik hou van mijn gestoorde oversekste tweeling zus Basecca. -cheerleader smiley- :'D


    Aahw, schatjepopje toch, ik hou ook van jou xD


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Ik ben heel erg blij dat de meeste users hier bereid zijn om andere users te leren kennen, om door de vooroordelen heen te kijken. Zo kon ik hier vriend(inn)en maken en komen er nog altijd nieuwe vriend(inn)en bij ^^