• Ik schrok echt toen ik zag wat er met Rose McGowan was gebeurd :O Kennlijk heeft ze in het verleden een auto ongeluk gehad, waardoor haar gezicht door de platische chirurg is veranderd... :S

    Before:




    After:






    Ik vind haar echt eng geworden. Vroeger toen ze nog in Charmed speelde vond ik haar altijd wel een mooie vrouw. Maar nu is echt heel haar gezicht vernield :O


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    ooomg ja ze ziet er echt eng uit nu :o
    Zonde, maar als het om een auto ongeluk gaat kan ze er misschien niets aan doen.


    As travars

    O_O ik zie het nu, eerst dacht ik; dr is toch niet veel veranderd? totdat ik dr tweede foto zag
    Vooral bij dr kaak is het veranderd


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Moriarty schreef:
    ooomg ja ze ziet er echt eng uit nu :o
    Zonde, maar als het om een auto ongeluk gaat kan ze er misschien niets aan doen.


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Ik vind het ook eng.. Maar snap niet goed waarom ze haar hele kaaklijn heeft moeten aanpassen voor een stuk glas dat in haar oog was blijven zitten


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Ik wist niet dat ze een ongeluk had gehad :O
    Die is echt heel erg veranderd :(


    Got another point of view in all the things I wanna do, I'm not stupid I'm not blind. Just don't wanna waste my time.