• Een jongen die vroeger mijn beste vriend was kwam toe net online. Ik had hem meer dan een half jaar niet gesproken en had me er bij neer gelegd dat onze vriendschap over was. Ook toen hij me een week geleden niet feliciteerde met mijn verjaardag was het helemaal duidelijk. Dat dacht ik tenminste.
    Hij komt online op hyves (ja ik heb hyves desktop altijd open staan).
    Begint hij opeens tegen me te praten. Dat verbaasde me.
    Hier het gesprek:
    * is hij. # ben ik
    * hey
    * twee dingen
    # Vertel
    * 1 tralalallala. Gefeliciteerd.
    * 2 Tralallalalalala. Nu moet ik gaan. Spreek je snel weer.
    # Oké.
    * Doei schat Xxx.

    ik kom heel droog over maar ik was echt verbaasd.


    "Ignite, my love. Ignite."

    dan zou ik toch ff aan m vragen waarom ie dan schat zegt? beetje raar als je m al een half jaar niet hebt gesproken


    vrienden zie je niet, die staan achter je...

    Dat snap ik, het is ook een vage actie. :W


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Haha. Grappig. :'D


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Raar...
    Ik zou gewoon vragen of hij tegen iets aangelopen is en of het geen droom was dat hij tegen je praatte...


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    Inderdaad wel een beetje vaag ja...


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Ik wil je niet neer brengen qua gevoel, maar zou het niet kunnen dat hij misschien tegen een verkeerde persoon tegen was? Dat hij dacht misschien tegen iemand anders bezig te zijn...?


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Moffeltje schreef:
    Ik wil je niet neer brengen qua gevoel, maar zou het niet kunnen dat hij misschien tegen een verkeerde persoon tegen was? Dat hij dacht misschien tegen iemand anders bezig te zijn...?


    Dat betwijfel ik. Er staat nog iets in het gesprek dat overbodig was om hier neer te zetten met een grap die we altijd tegen elkaar zeiden.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Jongens zijn soms niet te peilen...


    I wasn't just kissing him, I was telling his lips a secret!

    En dan vinden jongens het gek als we zeggen dat we hen niet begrijpen. Ik vind het persoonlijk een hele vage actie en ik zou hem dus vragen, waarom hij opeens zo doet en opeens weer praat tegen me


    Physics is awesome

    Lekker... raar? ;'D Oke WTF?!? ik begrijp er niks van.
    Rare jongen! :'D

    vaag, schenk er gewoon geen aandacht aan. Hij moest maar eerder aan je denken...


    Adele's management told her to lose weight and she replied: "I make music for the ears, not the eyes."

    Lol, ik zou ook echt met een 'wtf' gezicht naar het scherm staren. Heel lang. (cat)


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Fayan schreef:
    Lol, ik zou ook echt met een 'wtf' gezicht naar het scherm staren. Heel lang. (cat)


    Only those who listen can hear

    don't care, als hij iets om jullie vriendschap geeft, zal hij nog wel contact opnemen, en spreek dan nog een x af ofzo (:

    Eigenlijk vind ik het best lief. Oke, ook wel een vage actie, maar wel lief. Net wat hier boven al staat gewoon afwachten om te zien of hij nog contact opneemt. Zo niet is het nog niet erg, dit maakt tenminste wel duidelijk dat er geen haat tussen jullie is (wat er ook gebeurt zou kunnen zijn) en het niet uit maakt hoe lang jullie elkaar niet spreken, de vriendschap blijft.


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.