• Ik was er even benieuwd naar: Schrijven jullie verhalen zonder dat je het nodig vindt om abbo's en reacties te hebben of schrijf je alleen maar wat de anderen willen lezen en doe je alles voor je reacties en abbo's?

    Ikzelf schrijf gewoon wanneer ik er zin in heb en zet zo af en toe een hoofdstukje online. Het is natuurlijk wel leuk om abbo's en leuke berichten te krijgen, maar ook zonder die zou ik doorschrijven.

    [ bericht aangepast op 23 nov 2011 - 10:46 ]


    ''They're taking the hobbits to Isengard.'' - Legolas

    Ik schrijf toch wel voor mezelf, maar zonder al de abo's zou ik al lang gestopt zijn. Dus ja, half half.

    Ik schrijf vooral voor mezelf, daarom heeft ook maar 1 verhaal een klein beetje succes en is de rest bijna nooit gelezen. Toch moet ik toe geven dat al die abo's en reacties je wel meer stimuleren want natuurlijk is dat hartstikke leuk.


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    Ik schrijf voor mezelf, er zijn toch maar 6 mensen fso die het lezen xD


    quidquid excusatio prandium pro

    Ik schrijf voor mezelf, en abbo's krijgen is toch altijd een + :Y)

    [ bericht aangepast op 23 nov 2011 - 11:26 ]


    Happiness can be found even in the darkest of times, when one only remembers to turn on the light.

    Ik schrijf voor mezelf maar mijn drijfveer zijn de reacties/abo's die ik heb. Zij zijn de reden dat ik echt blijf doorgaan, ook al heb ik eigenlijk geen zin.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Ik schrijf voor me zelf, omdat schrijven, en tekenen, de enigste manieren zijn om me te uiten.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Ik heb 3 verhalen op Q. En daar schrijf ik aan omdat ik het leuk vind en omdat ik gemotiveerd wordt door reacties. Op mijn laptop staat nog een ander verhaal, het wordt eigenlijk een boek, en dat leest niemand. Toch vind ik het leuker om daaraan te schrijven (:


    The best feeling in the world is when you look at him, and he’s already staring.

    Reacties motiveren me wel.


    26 - 02 - '16

    Northanger schreef:
    Ik schrijf voor mezelf maar mijn drijfveer zijn de reacties/abo's die ik heb. Zij zijn de reden dat ik echt blijf doorgaan, ook al heb ik eigenlijk geen zin.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Zelfde als jij ^^ Daar komen ook de leukste verhalen van.


    Life is hard and then we die

    Azian schreef:
    Ik schrijf toch wel voor mezelf, maar zonder al de abo's zou ik al lang gestopt zijn. Dus ja, half half.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Hetzelfde wat jij hebt. Ik schrijf voor mezelf en de rest zijn leuke extra's.


    I can't even think straight.

    Ik laat mijn schrijfsels nevernooit aan iemand lezen:$


    Life is like a novel, you're the author and everyday is a new page

    Schrijf voor mezelf, maar als andere mensen het leuk vinden om het te lezen is het alleen maar positief, toch?(krul)


    Op weg naar een mindset met enkel positieve emoties.

    Ik schrijf voor mezelf, en als ik iets af heb en het goed genoeg vind zet ik het online, en ja, dat doe ik voor de reacties, maar het schrijven doe ik puur voor mezelf.


    Felix