• ik ben de films nu aan het herkijken
    en mijn vriendin zegt de de lord of the ring voor nerds is
    wat vinden jullie?


    Last night i dreamt, that somebody loved my. No hope no harm, just another false alarm

    ik heb um nooit gezien en heb ook geen behoefte ghehe


    I'd wonder if i ever cross your mind

    Ik hou niet van die films, maar vind het niet voor nerds of zo.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Dude. Iedereen die LOTR dvd's kijkt of de boeken leest is epic.

    De basis van het Fantasy genre! *O*


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Dat is gewoon belachelijk. Lord of the Rings is zoveel meer dan wat mensen ervan denken. Iedereen noemt het stom, omdat zij gewoon de moeite niet hebben genomen het verhaal en de ware betekenis te begrijpen. Maar dat is hun probleem, ze weten niet wat ze missen.(wbw)


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Reseda schreef:
    Dat is gewoon belachelijk. Lord of the Rings is zoveel meer dan wat mensen ervan denken. Iedereen noemt het stom, omdat zij gewoon de moeite niet hebben genomen het verhaal en de ware betekenis te begrijpen. Maar dat is hun probleem, ze weten niet wat ze missen.(wbw)


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Dude, LOTR is epic. Mijn vriendinnen vinden het ook helemaal niets, maar ik vind de films echt heel gaaf. Ik heb de boeken niet gelezen, ben ik ook niet van plan snel te gaan doen, aangezien ze zo dik zijn, haha :'D Nee, maar je moet je niets aantrekken van die vriendinnen. Het is jouw smaak, daar hebben zij niets mee te maken.


    wth.

    Dat is hetzelfde als iedereen die HP leuk vindt nerd vinden, maar die mensen eindigen allemaal gewoon als een varken in een uitgestorven woestijn, dus gewoon kijken ^.^
    Let maar niet op mijn vaagheid.


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Nog nooit gekeken eigenlijk maar ik vind het zeker niet voor nerds.

    Mayfly
    Mijn vriendinnen vonden me toch al gestoord, maar ze vind het niet erg of zo
    het was ook een soort van grappige discussie
    maar je hebt gelijk over de boeken
    ik ben er 3 weken of zo mee bezig geweest 0.O


    Last night i dreamt, that somebody loved my. No hope no harm, just another false alarm

    EvilCookie schreef:
    Mayfly
    Mijn vriendinnen vonden me toch al gestoord, maar ze vind het niet erg of zo
    het was ook een soort van grappige discussie
    maar je hebt gelijk over de boeken
    ik ben er 3 weken of zo mee bezig geweest 0.O


    Haha, ja dat dus. :') Ik heb ze in de boekenkast staan, ga ze wel ooit lezen als ik me echt doodverveel tijdens de vakantie ofzo. :Y)


    wth.

    Ik vind Lotr geweldig x3.
    Samen met mijn familie kijken we vaker de dvd's.
    Of als het op Tv is.
    Zelf ben ik aan de boeken begonnen.
    In een zo'n groot boek verzamelt.
    o3o.

    Ik vind dat Frodo in de films ongelofelijk sexy blauwe ogen heeft :9~


    “Love is a contradiction.”

    cocktails
    helemaal mee eens
    maar ik ga toch voor araghon (hoe je het ook mag spellen)


    Last night i dreamt, that somebody loved my. No hope no harm, just another false alarm

    Maeleena schreef:
    De basis van het Fantasy genre! *O*


    It's going to be difficult, but not impossible.